2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:50 Meet2Domain részére

 Mindenképpen gyári műszerre kell tenni, az automata váltónak külön vezérlőegysége van, így elméletileg kiolvasható a hiba, de egyébként mástól is lehet.

Nálunk ez 6.600.-Ft+ÁFA, de időpont egyeztetés szükséges.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:45 McBJani részére

 Érintett!

Be kell jelentkezni, adunk időpontot, és kicseréljük.

Természetesen ez ingyenes.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:40 hobo123 részére

 Szervizakció volt rá, de csak a gépkocsi 8 éves koráig.

Minden márkaszerviz ingyenesen cserélte.

Az ára most is akciós, mert bruttó 14.722.-Ft

hobo123 | 2015-07-17 07:57

Tisztelt Mazda Autó!

 

Érdeklődnék, hogy kaphatok-e egy kis információt a szervocső kidörzsölödéses problémával kapcsolatban? 

Mazda6 2004évj. RF5C

Köszönettel: Gál István

McBJani | 2015-07-16 21:51

Tisztelt Mazda Autó!

Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autóm 2002-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG12F231103440

Ha érintett, mi a teendőm?
Várom mihamarabbi válaszukat!

Tisztelettel: János

Meet2Domain | 2015-07-15 16:08

 Tisztelt Fórumozók!

Autóm (Mazda6 2.3 AWD GT Sportkombi) pár napja produkálja a következőket:

Indítás pöccre, gyönyörű alapjárat, fordulatot gázadásra veszi. Indulás után viszont rángat (szerintem az automata váltó), magasabb fokozatokban is, kpogásszerű hangok kiséretében. Ezt pár száz méteren keresztül csinálja, aztán a jelenség megszűnik, hibátlanná válik minden. Legközelebb akkor jelentkezik, ha min. 2-3 órát állt az autó. Természetesen ilyenkor nagyon kíméletesen megyek az autóval, finom gyorsítás, lassú kihúzatással.

Váltó olajban csere óta kb. 25 eKm van, a cserénél nem voltam jelen, nem tudom, hogy az miként történt, gyári olajjal lett feltöltve. Olajszintet ellenőriztem (alajárat, P fokozat) az rendben van.

Tisztelettel várok ötleteket, tippeket, mi lehet a baj, és mi a megoldás!

mazda-auto.hu | 2015-07-07 08:02 csego részére

 Célszerű lenne a befecskendező alátéteket cserélni, bár a növekvő olajszint nem jellemző, ha azok nem tömítenek. Valójában egyébként nem tekinthető rendellenesnek a motorolaj szint ilyen mértékű emelkedése, ha gyakrabban van városban is használva az autó, és a szűrő hatásfoka sem olyan, mint újkorában. Diagnosztikai vizsgálattal esetleg kideríthető, van-e más probléma.

csego | 2015-07-06 08:46

Tisztelt Mazda-autó, tisztelt fórumozók!

 

Szeretném megosztani a problémámat, hátha tud segíteni valaki.

Nekem egy 2006-os Mazda 6-osom van, DPF-es. A probléma az, hogy sűrűn regnerelás a kocsi (fogyasztásból látni), illetve sokáig. Ez azt jelenti, hogy olyan 150km-enként és van, hogy 50-60 km-en keresztül. Az olajszint 10.000km után már a maximum felé közelített erősen. Most cseréltettem olajat. A fogyasztása magas, 7l/100km, és ennek 80%-a városon kívüli kb. Innen indultki a nyomozás. Elvittem egy részecskeszűrő tisztításra, de ott azt mondta a szerelp nincs semmi baja a szűrőnek, rámértek, szerintük a turbóval lesz gond, mert erősen fütyül, illetve szerinte olajos a kipufogó, belenyúlván. Én is megnéztem, kormosnak kormos, de nem tudom ez lehet olajtól. Egyébként lehet kormos, nem kéne a szűrőnek megfognia a kormot, vagy annyira azért nem szűr?! Leszedték a turbóra menő szívőcsövet, amivel a légszűrőház van összekötve. Ez a cső el van szakadva a csatlakozásnál. Az szeretném kérdezni emiatt lehet az, hogy sűrűn regenerál a szűrő? Ha nem, akkor mitől lehet? A turbóra ránézett a szerelő, szerinte nem olajos illetve nem is mozog jobban a tengely, mint kéne, persze ez nem jelenti azt, hogy így is van. A szűrőre tippeltek még, hogy egy része már károsodott és ezért csak egy része működik, de nekem az a gyanús, hogy ugyanolyan gyakran regenerál akkor is, ha csak hosszú távon megyek illetve akkor is, a városban is.

Köszönettel: Horváth Zoltán

hobo123 | 2015-07-06 08:07

Bocsánatot kérek, persze hogy nem fékcső, elnézést. A szervo tartályából fogy az olaj heti szintű utántöltésre szorul. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-07-06 07:54 Adrian1984 részére

 1. Köszönjük szépen.

2. Nem kettős tömegű a lendkerék.

3. Nem érintett.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó