2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


McBJani | 2015-07-18 18:30 Borla részére

Hehe :D
Igazad van ;)
Közben olvastam ezt a cikket és itt mind a két Mazda szerviz pesti :)

http://www.mazdablog.hu/2015/06/elso-a-biztonsag/
De nem mentegetőzöm :D

Szóval akkor mindegy melyik Mazda szervizbe viszem :)
Köszönöm a felvilágosítást!
 

Borla | 2015-07-18 15:55 McBJani részére

Azt mondja a békéscsabai Mazda szervíz:

"Be kell jelentkezni, adunk időpontot, és kicseréljük." - szerintem ez nem Budapest  - hogy kerül az ide? Lehet, hogy nem tudod, hol tetted fel a kérdést?  :)

McBJani | 2015-07-17 10:27 mazda-auto.hu2 részére

 Csak Budapesten lehetséges a cseréje vagy pedig bármelyik Mazda szervizben?
Én Borsodi vagyok, ezért érdekel. :)
 

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:50 Meet2Domain részére

 Mindenképpen gyári műszerre kell tenni, az automata váltónak külön vezérlőegysége van, így elméletileg kiolvasható a hiba, de egyébként mástól is lehet.

Nálunk ez 6.600.-Ft+ÁFA, de időpont egyeztetés szükséges.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:45 McBJani részére

 Érintett!

Be kell jelentkezni, adunk időpontot, és kicseréljük.

Természetesen ez ingyenes.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-17 09:40 hobo123 részére

 Szervizakció volt rá, de csak a gépkocsi 8 éves koráig.

Minden márkaszerviz ingyenesen cserélte.

Az ára most is akciós, mert bruttó 14.722.-Ft

hobo123 | 2015-07-17 07:57

Tisztelt Mazda Autó!

 

Érdeklődnék, hogy kaphatok-e egy kis információt a szervocső kidörzsölödéses problémával kapcsolatban? 

Mazda6 2004évj. RF5C

Köszönettel: Gál István

McBJani | 2015-07-16 21:51

Tisztelt Mazda Autó!

Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autóm 2002-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG12F231103440

Ha érintett, mi a teendőm?
Várom mihamarabbi válaszukat!

Tisztelettel: János

Meet2Domain | 2015-07-15 16:08

 Tisztelt Fórumozók!

Autóm (Mazda6 2.3 AWD GT Sportkombi) pár napja produkálja a következőket:

Indítás pöccre, gyönyörű alapjárat, fordulatot gázadásra veszi. Indulás után viszont rángat (szerintem az automata váltó), magasabb fokozatokban is, kpogásszerű hangok kiséretében. Ezt pár száz méteren keresztül csinálja, aztán a jelenség megszűnik, hibátlanná válik minden. Legközelebb akkor jelentkezik, ha min. 2-3 órát állt az autó. Természetesen ilyenkor nagyon kíméletesen megyek az autóval, finom gyorsítás, lassú kihúzatással.

Váltó olajban csere óta kb. 25 eKm van, a cserénél nem voltam jelen, nem tudom, hogy az miként történt, gyári olajjal lett feltöltve. Olajszintet ellenőriztem (alajárat, P fokozat) az rendben van.

Tisztelettel várok ötleteket, tippeket, mi lehet a baj, és mi a megoldás!

mazda-auto.hu | 2015-07-07 08:02 csego részére

 Célszerű lenne a befecskendező alátéteket cserélni, bár a növekvő olajszint nem jellemző, ha azok nem tömítenek. Valójában egyébként nem tekinthető rendellenesnek a motorolaj szint ilyen mértékű emelkedése, ha gyakrabban van városban is használva az autó, és a szűrő hatásfoka sem olyan, mint újkorában. Diagnosztikai vizsgálattal esetleg kideríthető, van-e más probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó