2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
CsIstván5891 | 2018-04-20 08:11 mazda-auto.hu2 részére
mazda-auto.hu2 | 2018-04-20 08:00 CsIstván5891 részére
Rossz az alvázszá, nem ismeri fel a rendszer.
CsIstván5891 | 2018-04-19 15:45
Tiszteletem. Érdeklődnék a JM1GL1V56H1109004 mazda 6 iránt, 64000 km környékén össze volt törve, és az érdekelne hogy Mazda szervízben hitelt érdemlően került e javításra vagy onnatól kezdve nem tudni az állapotáról hogy megfelelő e? Esetleg álljak e a megvételétől? Üdvözletem.
nagyand | 2018-04-19 08:56
Tisztelt Mazda Autó
Arra lennék kiváncsi, hogya 2013-as M6 2.2D Revolution automban, mely manuális sebességváltós a SCBS hogy müködik?
Autómata váltosnál logikusan vészféknél nem fullad le a motor, de mi a helyzet a manuális váltós autóknál?Hogy oldja meg a rendszer az SCBS aktiválását? Lefullasztja a motort? Feltétlezem az SCBS a tengelykapcsolót nem tudja müködtetni. A motor/váltó nem károsodik ebben az esetben?
Amiket láttam videókat a Youtube-on ott mindegyik autó autómata váltós változat.
Elöre is köszönöm a magyarázatot.
alk3sh | 2018-04-13 13:54 mazda-auto.hu2 részére
Második tulaja vagyok, Korábban Cegléden és önöknél lett szervizelve mielőtt én megvásároltam. Önök tudják, ha valaki tudja :) Amióta nálam van nem lett szerelve ilyen okból. Elnézve kiszerelés után gyárinak tűnik. A két oldalból a rögzítésnél a belső teljesen korrodált látszik hogy a korábban eltört és el is tűnt szinte, és a bepréselének az egyik fele tartott csak ami idővel megadta magát. Nyilván az meg nem elegendő. Igazából nem hiszom hogy bármit lehet tenni, hisz 10 éves, csak érdekességképp mutattam meg azon kívül hogy kisebb vagyonba került a javítása :S.
íme kiszerelve
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére
Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére
Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére
Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére
A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére
Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.