2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


olcso23 | 2018-03-21 10:40

Tisztelt Mazda-auto.hu! Érdeklődni szeretnék, kinéztem egy használt 2013/1 havi Mazda 6 2.0 145 Le autót. Az autó Hollandiából származik. A kérdésem az lenne, hogy az alvázszàm (JMZGJ527611109093] alapján meg tudná mondani lát e szerviz bejegyzéseket, esetleg az utolsó szerviz mikor volt, milyen kilóméterrel? A jelenlegi Óraállás 124000 km, reális lehet? Válaszát előre is köszönöm!

Morzsi007 | 2018-03-21 10:23

Tisztelt Uram, 

most télen jobban észrevettem (egyébként ilyen mióta megvettem 3 éve), ha csúsztatva lassan engedem fel a kuplungot, kicsit beremeg a kocsi, ha normálisan indulok el vagy magasabb fordulaton gyorsan felengedve a kuplungot, akkor nem vehető észre.A bakok “elméletileg rendben vannak” 130E km van benne 100E-rel vettem. Nem mondanám, hogy rosszabb lett azóta, csak néha zavaró. Nem hallani különösebb zajt, én a tárcsára gyanakszom, de elég kemény a kuplungja, lehet szerkezet is oda van kicsit. Kérdésem, mennyibe kerülne a készlet hozzá vagy esetleg csak a tárcsa külön? Meg 4 db gyertya árát is szeretném megkérdezni postával együtt Komárom-Esztergom megyébe. Mazda 6, 2008 2.5 benzin. JMZGH14L601226661

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:55 Foreszt074 részére

Nem normális, feltehetően még garanciális az autó, ezért egy márkaszervizbe kellene vinni, hogy megnézzék mi okozhatja. Mi még nem találkoztunk ezzel a jelenséggel.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:52 Deside részére

Igen, az elvesztett nyomás generálhatja a DPF hibát.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:50 tibor81 részére

Valószínű a nyomásszabályozóés nem a nyomástartó szelep lett cserélve, mert annak a hibája okozza ezt a jelenséget. Ennyi kilométer után valószínűleg újra elkoszolódott, mert ilyen minőségű a gázolajunk.

tibor81 | 2018-03-20 10:20

Tisztel mazda autó olyan gondom van 2.0 dizel  mazda 6 hogy reggeli indításkor nem mindig csinálja csak ha enyhébb idő van hogy leáll utánna rá indítok és jó, volt cserélve nyomástartó szelep 200 ezernél most 270ezer van benne,mennyinél kell nyomástartó szelepett cserélni mennyit bírnak körülbelül mi csinálhatja még ezt várom válaszát. üdvözlettel: tibor

Deside | 2018-03-12 20:05

Tisztelt szakember!

2010 es mazda 6 disel 2.2 185 lovas dpf lampa villog, kétszeri komputeres regeneracio után is. Emellett tálaltam a turbó nyomás rendszeren a cool air nél egy kifújást. Azt szeretném tudni hogy a levegő oldalon elvesztett nyomas generálhatja e a dpf szűrő hiba kódját, vagy maga a szűrő az ami a kényszerített regeneráció után is olyan rossz állapotban van hogy már menthetetlen.  Esetleg mi az ami még ezt a hibát generálja (pl lyukas kipufogó vagy dob) köszönettel!

Foreszt074 | 2018-03-12 19:54

Tisztelt Szakértő úr!Az volna a kérdésem hogy 2015-ös mazda 6 autómataváltós autónál normális dolog-e hogy meleg váltónál meleg motornál “P” helyzetből járó motornál csak 10-15 másodperc után tudom csak bármelyik fokozatba kapcsolni,de van olyan is hogy egyből megy!Válaszát köszönöm

 

mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:49 louiking részére

Ha csak hajtókar csapágy probléma van és a főtengely felújítható, érdemesebb megcsinálni, mert lesz egy szakszerűen felújított tökéletes motorom, és nem kerül többe mint egy teljesen bizonytalan eredetű bontott motor.

Ha már más is sérült, akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban. 

A motort mindenképpen ki kell venni, és csak utána lehet megmondani, hogy pontosan mi sérült.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:40 Bazsi884 részére

Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat a

garai@mazda-auto.hu

címre, és küldöm az anyagát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó