2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Diéta MAZDA módra.
Új Mazda CX-9 turbós motorokkal.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
toth0413 | 2018-02-10 07:54
Üdv. Érdeklődnék, hogy alvázszám alapján megtudják-e nézni a Mazda 6 -os kocsim hozzávetőleges kilóméteróra állását? 2015.10 hónapban lett Magyarországon forgalomba helyezve. Köszönöm
mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:25 sollag részére
Lekorlátozhatja a nyomásszenzor hibája a gépkocsit, mert ha rossz értékeket küld, azt “hiszi” a vezérlés, hogy eltömődött a DPF. Azt, hogy valóban ez a hiba, vagy sem azt így nem lehet megmondani, de a szenzor ára valóban bruttó 210.820.-Ft.
mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:13 Csatika részére
Komplett szettben rendelhető, fűtőlap, kapcsoló stb. Ki kell venni az ülést az áramtalanított kocsiból, és az ülés kárpitja alá kell beépíteni, de azt ajánlom, hogy egy hozzáértőre kell bízni.
mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:09 Hunika2008 részére
Ez az autó a leljesítménye alapján már DPF-s, de ezt fontos lenne tudni pontosan, mert ha nem akkor másik olaj kell bele. Az alvázszám kellene, mert akkor tudok biztosat mondani.
mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:05 Zsolt72 részére
Hát erre így autó nélkül nem tudunk válaszolni. Ha egy szervizes kolléga próbaút során se tudta kiszűrni a hibát, akkor azt autó nélkül szinte lehetetlen. A sebességmérő szerint mutatott, és a valós sebesség között lehet kisebb eltérés, de 30 km/óra nem. Egy GPS-t , vagy navigációt kell betenni az autóba, és az aszerint mutatott valós kilométerrel kell összehasonlítani az órát.
sollag | 2018-02-09 07:06
Tisztelt Mazda-autó!
2007-es 2l dízel 6-osom van, RF7J motorkóddal. Városon kívül teljesítményesést tapasztaltam, alig tudtam a 80 km/h-tartani. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy a DPF nyomásszenzor hibás , ingagozó jeleket küld "2-42" között. Szerinte ez az oka, hogy az autó renszertelenül indítja el a regenerálást. Abban nem volt biztos, hogy a teljesítményesést is ez okozta, ami amúgy jelenleg nem tapaszalható. Sajnos nagyon magas, 200000 ft körüli összeget mondott a szenzorra.
Ön szerint tényleg ez a hiba oka? Tényleg abnormális értékek ezek?
Válaszát előre is köszönöm,
S
Csatika | 2018-02-07 16:08
Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődnék, hogy a 2004-es mazda 6-hoz milyen alkatrészek szükségesek ahhoz hogy ülésfűtés legyen az első ülésekben? Ezek az alkatrészek hogy néznek ki, mert sose láttam ilyet és milyen cikkszám alatt találom őket. Esetleg kapcsolási rajzot hol találok hozzá?
Köszönettel:
Szabolcs
Hunika2008 | 2018-02-06 16:13
TisztelMazda-auto.
Motorolaj csere elött állok, egy mazda 6 2006-os diesel (143le) autoról van szó. Melyik XADO motorolaj a megfelelő ebben az esetben? Hazsnálhatom csere elött a motormosó adalékot ebben az esetben ?
Előre is köszönöm a segítségét.
Üdvözlettel: Csaba
Zsolt72 | 2018-02-06 11:58
Tisztelt Mazda-Autó!
2005-ös 1.8 benzines Mazda 6-nál a következő probléma jelentkezett: tavaly november körül vettem észre, hogy zúgó-daráló jellegű hang jön bal elölről (legalábbis a vezetőülésből onnan hallatszik, de nem határozottan). Nem mély, nem dübörgő hang, hanem inkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor jelentősen magasabb fordulaton menne. Kisebb sebességnél nem jelentős a zaj, de 80-90 körül jóval erősebbé válik. Nem fordulatszámfüggő, mert üresben gurulva is ugyanúgy megvan. Először a gumira gyanakodtam, de a szinte új téli gumi felrakása után ugyanúgy jelentkezett. Aztán kerékcsapágyra gyanakodva megnézettem még tavaly egy szervizes ismerőssel, aki a próbaút során azt mondta, ő is hallja, szerinte a csapágy, de szerinte még nem lehetne megállapítani az autót felemelve. A hang azóta tovább erősödött. Korábban érezhetően húzott jobbra az autó (a 2016 nyári megvétel óta), ez viszont megszűnt egy ideje. Legutóbbi használatkor azt vettem észre, hogy az autó kissé erőtlenebb és a sebességmérő mintha többet mutatna (100-as állásnál érzésre kb. 70-es volt a sebesség. A kormány nagyon könnyen mozgatható jobbra-balra menet közben. Álló helyzetben mozgatva kissé nyög a szervó és elhalványul a világítás is. A motorteret megnézve minden OK-nak tűnik, nem látni olajfolyást, szervovolaj a kívánt szinten van.
Infóként még annyit, hogy a bal első sárvédő nem eredeti, a felnin volt egy horzsolásnyom, tehát valamikor sérülhetett a bal eleje, amit javítottak. A bal első alsó lengőkar porvédője ki van szakadva.
Mi lehet a probléma?
Köszönettel,
Zsolt
Takicsabi | 2018-02-04 13:21 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon szépen köszönöm válaszát