2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdauser1 | 2018-03-28 18:17

Tisztelt Auto Expanzio!

Segitseguket kernem fekfolyadek ugyben. A Mazda 6hoz (2002-201x),konkretan 2006 2.3 automatahoz ugye Dot 4 a gyari ajanlas, ami tiz evvel ezelott 230 celsius forraspontot jelentett, jelenleg nem tudom mi a helyzet ez ugyben. (Persze, tudom, nem csak ez szamit, viszkozitas esatobbi, de a forraspont mindig adott a cimken. )Az auto fekfolyadektartalyan levo kupakon – eredeti ill. utangyartott is – csak Dot 3 szerepel. Mikor bemegyek a boltba, mindenki a 260 fokos dot 4et ajanlja. Masik kerdes pedig, csak gyari fekcso vagy pedig-mint uzletrontas-utangyartott is megfelelhet? Mi a kulonbseg koztuk? Mi az Onok velemenye? Valaszukat elore is koszonom!

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 12:34 alk3sh részére

Az egyértelmű, hogy csak áramtalanítás után lehet a légzsákhoz nyúlni, de mindenképpen azt javasoljuk, hogy szakember cserélje ki.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 12:32 szkrissz89 részére

Ha főként város és környéke, csakis a benzines!!!

alk3sh | 2018-03-27 10:45

Tisztel Mazda

2008 GH kombi kormányán szeretném lecserélni a multifunkciós borítást a szürke kopott helyett sikerült szereznem egy korrekt állapotban lévőt.  A kérdésem az hogy mire kell figyelni a szereléskor? Ugyebár itt airbag is le kell hogy kerüljön amíg a műanyagot kicserélem, van valami kritikus pl áramtalanítás stb amire külön az airbag miatt figyelni kell esetleg?

választ előte is köszönöm

 

szkrissz89 | 2018-03-22 14:42

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok így tapasztalatokat, véleményeket gyűjtök az alábbi két típusról (főként város és környéke, havonta 1-2 alkalommal nagyobb távolságok (200-1000km)):

2013/2015 Mazda 6 Revolution benzin manuális váltó Sedan
2013/2015 Mazda 6 Revolution dízel manuális váltó Sedan

Örök kérdés, hogy a dízel szervizelése nagyon költséges-e ennél a típusnál is? (részecskeszűrő stb.)
Jelenleg a benzines felé hajlok.

Benzinesnél milyen tapasztalatok vannak, mire kell figyelni a vásárlásnál, mit érdemes megnézni, cserélni?

Köszi.

Morzsi007 | 2018-03-22 10:35 mazda-auto.hu részére

Mikor megvettem 100E-nél cseréltem benne gyertyákat, de most nem tudom pontosan milyenek voltak, talán Bosch, olcsóbb volt, de a típusát nem tudom. Azért gondoltam, hogy gyáriakra cserélem. Megnézzük a lengőkart is. A féltengely nem okozhat hasonló jelenséget?

mazda-auto.hu | 2018-03-22 09:07 Morzsi007 részére

Igen, mind gyári alkatrész, a gyertyánál is mazda mark jelölést hoz. 80ezerig látom a szervizmultat, addig gyertyát nem cseréltek, viszont 100ezernél kellett volna. Nem várnék a gyertya cserével tovább. A remegés lehet a lengőkar hibájából is, mindenképpen megnézetném.

Morzsi007 | 2018-03-21 14:36 mazda-auto.hu részére

Ezek mind gyári alkatrészek? Kicsit többre számítottam, de örülök neki. Mondjuk a gyertyáknak van ára:). Igen, amíg nincs szétszedve, addig nem rendelek, esetleg gyertyákat. Nem tudom, hogy meddig lehet így használni, vagy jobb, ha ki van cserélve a rossz alkatrész, lesznek-e következményei, de ha màr szét van szedve, akkor lehet mindent kicserélnék. Mennyire gyakori az ilyenfajta probléma ennél a szériánál? A gyertyák típusát legyen szíves leírni egyelőre. Köszönöm.  

mazda-auto.hu | 2018-03-21 13:53 Morzsi007 részére

A gyújtógyertya ára 7126.- Ft+Áfa/db, a kinyomócsapágy 6299.- Ft+Áfa, szerkezet 24328.- Ft+Áfa, kuplung tárxsa 26362.- Ft+Áfa. Véleményünk szerint a kinyomó csapágyat és a szerkezetet elég lenne cserélni, de akkor derül ki, amikor szét van szedve. Az ár miatt elég drága lenne az utánvét, inkább előreutalással küldenénk, de így is kb 3ezer Ft lenne a szállítás

mazda-auto.hu2 | 2018-03-21 11:47 olcso23 részére

Egy szervize van mindössze bejegyezve, 2013.10.25-én, akkor 21.603 km volt benne. Ennek alapján a kilométer reálisnak tűnik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó