2025. December 21. - Tamás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére

Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.

ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére

A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.  

ZsoJan | 2018-04-12 13:32

Tisztelt szakértő!

Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.

Van ötletük, hogy mit tegyek? 

atis7 | 2018-04-11 19:51

Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is ! 

Tamáska | 2018-04-11 14:44 mazda-auto.hu2 részére

  1. Mazda-autó.  Az autó alvázszáma: JMZGG14F681706578  Köszönettel: Pásztor Tamás.

bbbalazs | 2018-04-11 09:35

Tisztelt Mazda Autó,

Nemrég vásárolt 2011-évjáratú Mazda 6-osom (2.2D) sebességmérő órája jelentősen többet mutat a valós sebességnél. Egyenes autópályán, GPS-el mért 130km/h tempónál 160km/h értéket mutat az óra. Az autón 225/45 R17 méretű abroncsok vannak, melyek tudtommal a gyári 215/50 R17 váltóméretei.

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a valós és a mért sebesség között? A műszeregység lehet hibás, vagy máshol keresendő a hiba?

Válaszukat előre is köszönöm.

alk3sh | 2018-04-10 15:39

Tisztelt Mazda Autó!

vajon ez kimeríti a garanciális feltételeket 10 év után? :S némi konstrukciós probléma léphetett fel gyártáskor mert nem gondolnám  hogy ez alap esetben 10 évesen így kellene hogy törjön.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:10 CsIstván5891 részére

Automata váltónál nem kell olajat cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:08 Akos1994 részére

Márkaszervizben tudják a kapcsolót kicserélni, de ha még garanciás, nem kell fizetni se érte.

mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:07 Akos1994 részére

Alvázszám alapján tudnánk csak megnézni mivel van szerelve, de gondolom ez már xenonos, így márkaszervizbe kellene vinni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó