2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére
Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.
ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére
A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.
ZsoJan | 2018-04-12 13:32
Tisztelt szakértő!
Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.
Van ötletük, hogy mit tegyek?
atis7 | 2018-04-11 19:51
Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is !
Tamáska | 2018-04-11 14:44 mazda-auto.hu2 részére
bbbalazs | 2018-04-11 09:35
Tisztelt Mazda Autó,
Nemrég vásárolt 2011-évjáratú Mazda 6-osom (2.2D) sebességmérő órája jelentősen többet mutat a valós sebességnél. Egyenes autópályán, GPS-el mért 130km/h tempónál 160km/h értéket mutat az óra. Az autón 225/45 R17 méretű abroncsok vannak, melyek tudtommal a gyári 215/50 R17 váltóméretei.
Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a valós és a mért sebesség között? A műszeregység lehet hibás, vagy máshol keresendő a hiba?
Válaszukat előre is köszönöm.
alk3sh | 2018-04-10 15:39
Tisztelt Mazda Autó!
vajon ez kimeríti a garanciális feltételeket 10 év után? :S némi konstrukciós probléma léphetett fel gyártáskor mert nem gondolnám hogy ez alap esetben 10 évesen így kellene hogy törjön.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:10 CsIstván5891 részére
Automata váltónál nem kell olajat cserélni.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:08 Akos1994 részére
Márkaszervizben tudják a kapcsolót kicserélni, de ha még garanciás, nem kell fizetni se érte.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:07 Akos1994 részére
Alvázszám alapján tudnánk csak megnézni mivel van szerelve, de gondolom ez már xenonos, így márkaszervizbe kellene vinni.