2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Nincs messze a Mazda CX-3.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére
A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.
ZsoJan | 2018-04-12 13:32
Tisztelt szakértő!
Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.
Van ötletük, hogy mit tegyek?
atis7 | 2018-04-11 19:51
Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is !
Tamáska | 2018-04-11 14:44 mazda-auto.hu2 részére
bbbalazs | 2018-04-11 09:35
Tisztelt Mazda Autó,
Nemrég vásárolt 2011-évjáratú Mazda 6-osom (2.2D) sebességmérő órája jelentősen többet mutat a valós sebességnél. Egyenes autópályán, GPS-el mért 130km/h tempónál 160km/h értéket mutat az óra. Az autón 225/45 R17 méretű abroncsok vannak, melyek tudtommal a gyári 215/50 R17 váltóméretei.
Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a valós és a mért sebesség között? A műszeregység lehet hibás, vagy máshol keresendő a hiba?
Válaszukat előre is köszönöm.
alk3sh | 2018-04-10 15:39
Tisztelt Mazda Autó!
vajon ez kimeríti a garanciális feltételeket 10 év után? :S némi konstrukciós probléma léphetett fel gyártáskor mert nem gondolnám hogy ez alap esetben 10 évesen így kellene hogy törjön.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:10 CsIstván5891 részére
Automata váltónál nem kell olajat cserélni.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:08 Akos1994 részére
Márkaszervizben tudják a kapcsolót kicserélni, de ha még garanciás, nem kell fizetni se érte.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 11:07 Akos1994 részére
Alvázszám alapján tudnánk csak megnézni mivel van szerelve, de gondolom ez már xenonos, így márkaszervizbe kellene vinni.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-10 10:57 Tamáska részére
Alvázszám alapján lehet pontosan megnézni milyen gyertya kell, és hány kilométerenként. A Motorcraft gyári beszállító volt, de nyilván van megfelelő NGK is hozzá.