2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ubulka | 2014-01-31 15:18

 Tisztelt Mazda-autó !

 

Érdekelne a következő alvázszámú 2008as Mazda 6 szerviztörténete, ha lehetséges.

JMZGH19D601181875  ,ha hosszú, az ubulka@freemail.hu -ra is jöhet.

Köszönettel,  

LeKlein | 2014-01-31 07:32 pusi65 részére

 2003.   6. Havi GG 2,3 GT benzines

LeKlein | 2014-01-30 23:34 pusi65 részére

 kleinhaus@gmail.com megköszönném ha segitenél, van segitség úgyhogy talán nem lesz vele gond. Köszönöm!

pusi65 | 2014-01-30 23:02 LeKlein részére

 Ha írsz email címet, küldhetek rajzot, bár ez már igencsak spéci szerszámot és szerelési rutint igényel. Nem tudom, te hogy állsz.?

pusi65 | 2014-01-30 22:58 LeKlein részére

 Mikori az autó? 2002-2007 ig ismerem, de más évjárat is hasonló lehet. Háááát szóval, ez egy függőleges tengely, amit a bowden elfordít és a tengely zárt részében van egy kúpszerű betét, amit a tengelyen aszimmetrikusan belefúrt - mondjuk - lyuk fogad be és az elfordulásnál lökdöső mozdulattal nyomogatja a munkahengert. Na ennek a fészke van egy tűgörgős csapágyazással kialakítva. Itt a zsír hiánya, víz bejutása gondot okoz. Kívül nem hiszem, hogy látható lenne bármi probléma. Ott belül viszont igen.

LeKlein | 2014-01-30 22:44 pusi65 részére

 Féknyergen lévő kézifék bowden csatlakozásnál ragadhat be mert csak a jobb oldalon van a jelenség, sajnos már nem garanciális :( Ha jól értettem amit irtál akkor féknyergen lesz a hiba?

 

Köszi!

pusi65 | 2014-01-30 22:33 stuszi részére

 Egyszerű. Aktiváld a rendszert: kapcsold be az on-off gombbal.Haladj legalább 30-cal, vagy többel. Az elért sebességet rögzítheted a set-coast gomb benyomásával. Ennek a felül és alul is nyomható gombnak a fent-lent nyomásával növelheted-csökkentheted a sebességet, mint valami "gombnyomós gázpedállal". Kioldani a cancel gombbal, vagy fék, vagy kuplung pedál megérintésével-benyomásával lehet. Amennyiben a cancel gombot használtad kioldásra és nem értél semmihez, de lassultál, a res-accel gombot megnyomva visszagyorsítja az autót a legutóbbi rögzített sebességre. Na azért gyakorold üres úton, mielőtt gondba kerülsz és csak nyugis úton érdemes használni. Ja és el ne aludj a nagy kényelemben vezetés közben! És most nem vicceltem!

pusi65 | 2014-01-30 22:14 LeKlein részére

 Természetesen súrlódás okoz melegedést. Ha a dugattyú szépen mozog, nyereg szépen mozog, nem "csapágyas" az autó, (bár ez olyan szőke eset már, hogy...) akkor van egy tippem: a kézifék szerkezet beragad, mégpedig azért,mert az a vacak szimering a felső részen, aminek tömítenie kell befolyó víz ellen, egyszerűen átengedi a cseppeket és berohad belül az a vacak tűgörgős ketyere és a vége az, hogy kiengeded a kéziféket, de valójában a pofák szorulva maradnak. Elég béna egy megoldás. Ráadásul szétszedni is kisebb művészet, a teljes szétszedéssel és zsírzással lehet eredményt elérni. Jó és spéci fogók kellenek, ezért szokták inkább a teljes szerkezetet cserélni szinte ingyen... :))

LeKlein | 2014-01-30 21:27

Nagyon furcsa eset állt elő amiben kérném a segitségeteket. Jobb hátsó féktárcsám melegszik, mig a többi hideg marad, fékbetét cserélve lett és a féknyereg is, a jelenség továbbra is fenn áll, bármilyen ötletet szivesen veszek ami okozhatja a jelenséget.

Köszi előre is!

stuszi | 2014-01-30 20:35

 Üdvözlet a Mazda tagoknak!Szeretném megtudni pontosan hogyan kell használni a tempomatot ,két hónapja vettem az autót,német nyelvű gépkönyvvel igy olyan mintha nem is lenne gépkönyv.Szóval vannak a nyomógombok a kormányon ,mivel mit hogyan?Kérem a rutinos 6-os mazdásokat  segítsenek!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó