2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 Sport 2.0i
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
ubulka | 2014-01-31 15:18
Tisztelt Mazda-autó !
Érdekelne a következő alvázszámú 2008as Mazda 6 szerviztörténete, ha lehetséges.
JMZGH19D601181875 ,ha hosszú, az ubulka@freemail.hu -ra is jöhet.
Köszönettel,
LeKlein | 2014-01-31 07:32 pusi65 részére
2003. 6. Havi GG 2,3 GT benzines
LeKlein | 2014-01-30 23:34 pusi65 részére
kleinhaus@gmail.com megköszönném ha segitenél, van segitség úgyhogy talán nem lesz vele gond. Köszönöm!
pusi65 | 2014-01-30 23:02 LeKlein részére
Ha írsz email címet, küldhetek rajzot, bár ez már igencsak spéci szerszámot és szerelési rutint igényel. Nem tudom, te hogy állsz.?
pusi65 | 2014-01-30 22:58 LeKlein részére
Mikori az autó? 2002-2007 ig ismerem, de más évjárat is hasonló lehet. Háááát szóval, ez egy függőleges tengely, amit a bowden elfordít és a tengely zárt részében van egy kúpszerű betét, amit a tengelyen aszimmetrikusan belefúrt - mondjuk - lyuk fogad be és az elfordulásnál lökdöső mozdulattal nyomogatja a munkahengert. Na ennek a fészke van egy tűgörgős csapágyazással kialakítva. Itt a zsír hiánya, víz bejutása gondot okoz. Kívül nem hiszem, hogy látható lenne bármi probléma. Ott belül viszont igen.
LeKlein | 2014-01-30 22:44 pusi65 részére
Féknyergen lévő kézifék bowden csatlakozásnál ragadhat be mert csak a jobb oldalon van a jelenség, sajnos már nem garanciális :( Ha jól értettem amit irtál akkor féknyergen lesz a hiba?
Köszi!
pusi65 | 2014-01-30 22:33 stuszi részére
Egyszerű. Aktiváld a rendszert: kapcsold be az on-off gombbal.Haladj legalább 30-cal, vagy többel. Az elért sebességet rögzítheted a set-coast gomb benyomásával. Ennek a felül és alul is nyomható gombnak a fent-lent nyomásával növelheted-csökkentheted a sebességet, mint valami "gombnyomós gázpedállal". Kioldani a cancel gombbal, vagy fék, vagy kuplung pedál megérintésével-benyomásával lehet. Amennyiben a cancel gombot használtad kioldásra és nem értél semmihez, de lassultál, a res-accel gombot megnyomva visszagyorsítja az autót a legutóbbi rögzített sebességre. Na azért gyakorold üres úton, mielőtt gondba kerülsz és csak nyugis úton érdemes használni. Ja és el ne aludj a nagy kényelemben vezetés közben! És most nem vicceltem!
pusi65 | 2014-01-30 22:14 LeKlein részére
Természetesen súrlódás okoz melegedést. Ha a dugattyú szépen mozog, nyereg szépen mozog, nem "csapágyas" az autó, (bár ez olyan szőke eset már, hogy...) akkor van egy tippem: a kézifék szerkezet beragad, mégpedig azért,mert az a vacak szimering a felső részen, aminek tömítenie kell befolyó víz ellen, egyszerűen átengedi a cseppeket és berohad belül az a vacak tűgörgős ketyere és a vége az, hogy kiengeded a kéziféket, de valójában a pofák szorulva maradnak. Elég béna egy megoldás. Ráadásul szétszedni is kisebb művészet, a teljes szétszedéssel és zsírzással lehet eredményt elérni. Jó és spéci fogók kellenek, ezért szokták inkább a teljes szerkezetet cserélni szinte ingyen... :))
LeKlein | 2014-01-30 21:27
Nagyon furcsa eset állt elő amiben kérném a segitségeteket. Jobb hátsó féktárcsám melegszik, mig a többi hideg marad, fékbetét cserélve lett és a féknyereg is, a jelenség továbbra is fenn áll, bármilyen ötletet szivesen veszek ami okozhatja a jelenséget.
Köszi előre is!
stuszi | 2014-01-30 20:35
Üdvözlet a Mazda tagoknak!Szeretném megtudni pontosan hogyan kell használni a tempomatot ,két hónapja vettem az autót,német nyelvű gépkönyvvel igy olyan mintha nem is lenne gépkönyv.Szóval vannak a nyomógombok a kormányon ,mivel mit hogyan?Kérem a rutinos 6-os mazdásokat segítsenek!