2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kalinka | 2014-02-01 15:45

 Sziasztok. 

 

Van egy 2002es 6osom. Rendeltem hozzá kínából egy mindent tudó nagy navit. Ez úgy néz ki, hogy a középkonzolt kompletten kell cserélni, mert ebbe van beleépítve a kijelző.

 

A probléma ott kezdődik, hogy az új konzolom a 2006 utáni faceliftes modellel kompatibilis( elvileg). 

 

A konzol felett található kis információs kijelző a 2002es megoldás szerint külön csatlakozóval csatlakozik a központi fejegységbe(amin keresztül kapja az adatokat). 

A kapott új fejegységen viszont már nincs ilyen csati. Megkérdeztem az internetet és azt mondta, hogy a faceliftes modellben található kijelző már az egyetlen nagy csatin keresztül kapja a jelet.

 

Találtam egy átkötési diagrammot is, ezzel próbálkoztam, miután sikerült lefüstölnöm az információs kijelzőt.

 

Most vettem egy másikat és olyan szakit keresnék aki be tudná kötni ezt.

Tud valaki segíteni?

 

Előre is köszi

ubulka | 2014-01-31 15:18

 Tisztelt Mazda-autó !

 

Érdekelne a következő alvázszámú 2008as Mazda 6 szerviztörténete, ha lehetséges.

JMZGH19D601181875  ,ha hosszú, az ubulka@freemail.hu -ra is jöhet.

Köszönettel,  

LeKlein | 2014-01-31 07:32 pusi65 részére

 2003.   6. Havi GG 2,3 GT benzines

LeKlein | 2014-01-30 23:34 pusi65 részére

 kleinhaus@gmail.com megköszönném ha segitenél, van segitség úgyhogy talán nem lesz vele gond. Köszönöm!

pusi65 | 2014-01-30 23:02 LeKlein részére

 Ha írsz email címet, küldhetek rajzot, bár ez már igencsak spéci szerszámot és szerelési rutint igényel. Nem tudom, te hogy állsz.?

pusi65 | 2014-01-30 22:58 LeKlein részére

 Mikori az autó? 2002-2007 ig ismerem, de más évjárat is hasonló lehet. Háááát szóval, ez egy függőleges tengely, amit a bowden elfordít és a tengely zárt részében van egy kúpszerű betét, amit a tengelyen aszimmetrikusan belefúrt - mondjuk - lyuk fogad be és az elfordulásnál lökdöső mozdulattal nyomogatja a munkahengert. Na ennek a fészke van egy tűgörgős csapágyazással kialakítva. Itt a zsír hiánya, víz bejutása gondot okoz. Kívül nem hiszem, hogy látható lenne bármi probléma. Ott belül viszont igen.

LeKlein | 2014-01-30 22:44 pusi65 részére

 Féknyergen lévő kézifék bowden csatlakozásnál ragadhat be mert csak a jobb oldalon van a jelenség, sajnos már nem garanciális :( Ha jól értettem amit irtál akkor féknyergen lesz a hiba?

 

Köszi!

pusi65 | 2014-01-30 22:33 stuszi részére

 Egyszerű. Aktiváld a rendszert: kapcsold be az on-off gombbal.Haladj legalább 30-cal, vagy többel. Az elért sebességet rögzítheted a set-coast gomb benyomásával. Ennek a felül és alul is nyomható gombnak a fent-lent nyomásával növelheted-csökkentheted a sebességet, mint valami "gombnyomós gázpedállal". Kioldani a cancel gombbal, vagy fék, vagy kuplung pedál megérintésével-benyomásával lehet. Amennyiben a cancel gombot használtad kioldásra és nem értél semmihez, de lassultál, a res-accel gombot megnyomva visszagyorsítja az autót a legutóbbi rögzített sebességre. Na azért gyakorold üres úton, mielőtt gondba kerülsz és csak nyugis úton érdemes használni. Ja és el ne aludj a nagy kényelemben vezetés közben! És most nem vicceltem!

pusi65 | 2014-01-30 22:14 LeKlein részére

 Természetesen súrlódás okoz melegedést. Ha a dugattyú szépen mozog, nyereg szépen mozog, nem "csapágyas" az autó, (bár ez olyan szőke eset már, hogy...) akkor van egy tippem: a kézifék szerkezet beragad, mégpedig azért,mert az a vacak szimering a felső részen, aminek tömítenie kell befolyó víz ellen, egyszerűen átengedi a cseppeket és berohad belül az a vacak tűgörgős ketyere és a vége az, hogy kiengeded a kéziféket, de valójában a pofák szorulva maradnak. Elég béna egy megoldás. Ráadásul szétszedni is kisebb művészet, a teljes szétszedéssel és zsírzással lehet eredményt elérni. Jó és spéci fogók kellenek, ezért szokták inkább a teljes szerkezetet cserélni szinte ingyen... :))

LeKlein | 2014-01-30 21:27

Nagyon furcsa eset állt elő amiben kérném a segitségeteket. Jobb hátsó féktárcsám melegszik, mig a többi hideg marad, fékbetét cserélve lett és a féknyereg is, a jelenség továbbra is fenn áll, bármilyen ötletet szivesen veszek ami okozhatja a jelenséget.

Köszi előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó