2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Új Mazda3 álca nélkül?
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
littlerock79 | 2014-01-27 18:53 nack részére
Szerintem koszos a fej, de lehet, hogy más baja van. A tisztításhoz szét kellene szedni, mert a tisztító cd-k nem járnak mindig sikerrel. Szerintem érdemes lehet egy virtuális cd tárat megvenni. Onnantól nincs ilyen gond...
Nyuli Krisztián | 2014-01-27 18:12 mazda-auto.hu részére
Kérdezném? VÁLASZOD EL KÖSZ!
nack | 2014-01-27 16:52
Sziasztok!
A gyári CD lejátszóm eddig is válogatós volt, írott lemezeket csak nagyon ritkán játszott le, de az utóbbi időben a gyáriakat is nehezen viszi..van, hogy kidob egy lemezt, de ha 5-10szer vissza teszem, csak lejátsza a végén-vagy nem :) meglehetősen bosszantó...Tipp?
Alacsony sebességnél ha tekerem a kormányt, roppanásokat hallani...Tipp?
Köszönöm
littlerock79 | 2014-01-27 16:17 Marek részére
A legcélszerűbb az lenne, ha egy szakszerviz megmondaná, melyik porlasztó melyik hengerhez tartozik a jelen állapotban (úgy tudom ezt ki lehet olvasni). Amennyiben össze lettek keverve, akkor a betanítás költségét a "szerelőn" be kell vasalni...
mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:22 Marek részére
Gyakolatilag a befecskendezők finomhangolását jelentik a különböző ellenállású kábelek, így küszöbölik ki a gyártási eltéréseket. Természetesen nem megfelelő sorszámú kábelekkel nem azonos módon reagálnak az egyes befecskendezők a vezérlőegység jeleire, így a hengerek működése között nagyobb különbség alakulhat ki.
mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:19 buni75 részére
Lehet kuplunghiba, de szinkrongyűrű is. Indulásnál 1-esbe rakva lehet érezni rántást? Ha igen, akkor kuplung.
mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:16 Nyuli Krisztián részére
?
mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:14 Marek részére
Alvázszám alapján tudunk kulcsot rendelni, amit az autóhoz lehet tanítani, ha van még egyéb eredeti kulcs. Általában mindegyik "chipes", azaz indításgátlós. Amennyiben a kis alumínium bilétán feltüntetett szám is megvan, akkor nem kell menni kulcsmásolóhoz sem a rendelt kulccsal. A nem bicskás kulcsok 18-28e Ft körül vannak.
mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:11 gygeri részére
A "bicskakulcs" nagyjából 68000,-Ft. Nincs RCA kimenetnek megfelelő jelszint, csak hangszórójel.
Marek | 2014-01-27 13:30
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, -hogy a 2.0 dízel 136le-s motorba a befecskendezők be vannak számozva, illetve a rájuk csatlakozó kábelek is? -Igaz az hogy mindez azért van, mert ezeknél a típusoknál a kábelekbe vannak az ellenállások amik szabályozzák a bef.üa. mennyiséget? A kocsi szerelőnél volt és ahogy nézem nem megfelelő sorrend szerint lett összerakva. Tehát a számok nem egyformák a kábeleken és a befecskendezőkön. A kocsi kis ideig jól működött, most egy indítás után hibalámpa ugrott be, és csattogó hang jött a motorból. Leállítás, majd újra indítás után a csattogó hang elmúlt. Létezik hogy ez a jelentaég a megkevert sorrendű befecsk.k miatt van?