2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
toget | 2014-01-30 18:03 nagybalint2 részére
Szia!
Teljesen normális, a két legszélső a tompított, aminek még világítania kell, az a helyzetjelző, ami pedig a távolságinál található.
nagybalint2 | 2014-01-30 14:26
Sziasztok! Nemrég vettem egy 2003-as Mazda 6 1.8 TE-t. Lehet h hülye kérdés, de az első fényszórókkal kapcsolatban: Normális, h mindkét oldalt csak a legszélső izzó világít ha be van kapcsolva a tompított? Úgy néztem első ködlámpa nincs a kocsiban, egy másik izzó nyilván reflektoré, de akkor is kicsit fura, h csak az az egy világít.
Köszi a választ előre is!
malter77 | 2014-01-29 09:51 pusi65 részére
Köszi,
maltesics.csaba@gportal.hu
pusi65 | 2014-01-29 09:46 Nagyi81 részére
Kedves nagyika, ha küldesz email címet, küldök neked pdf-ben kiszerelési rajzot.
pusi65 | 2014-01-29 09:44 malter77 részére
Kedves malter, :) nekem is hasonló autóm van újkorától. Kezdettől fogva létezik a jelenség. Úgy látom, akkor bugyog a lé, amikor még nem melegedett fel teljesen a motor, és a webasto rásegít. Ha ebben a ciklusban leállítjuk a motort, a keringetés megszűnik, de a kályhában lévő fűtőanyag még elég és lokálisan túlmelegíti egy rövid időre a hűtőlevet. Az bugyog kb. 30-60 másodpercig. Én ezt okoskodtam ki. Ha küldesz email címet, küldök a kiszerelésről képet. Feltehetően béna vagyok és itt nem tudom feltenni a pdf-et.
malter77 | 2014-01-29 07:43
Na mégegyszer megkérdezem hátha valaki tudja a választ
van egy 2005-ös 2.0 dizel mazda 6 kombim 105kw motorral szerelt autóm.A kérdésem az lenne hogy leállítás útán az utastérbe néha lehet hallani olyan hangokat mintha fórna a viz,vagy legalábbis bugybórékol,ez mitől lehet?Levegős lehet a rendszer?Vagy ez normális jelenség?A válaszokat előre is köszönöm
malter77 | 2014-01-29 07:36 Nagyi81 részére
Ez a része engem is érdekelne
Nagyi81 | 2014-01-28 22:13
Hali mindenkinek!
Nem tud valaki egy kiszerelési útmutatót 6-os mazda 2.0D webasto fűtéshez.
A computer szerint gyújtás hiba van!Lehetséges,hogy csak az izzító gyertya rossz.
Az auto 2004-es és sport kombi.
Másik kérdés:ha sikerűl javítani akkor szeretném távirányítóztatni,hogy állófűtésként is tudjam használni.
Mennyibe fáj egy ilyen művelet!?
Előre is köszi!
Üdv.:Nagyi
mazda-auto.hu | 2014-01-28 10:15 stuszi részére
Mindenképpen ellenőrizni kell a töltőfeszültséget járó motor esetén. Valószínűleg a generátor, vagy annak áramköre okozza a jelenséget.
stuszi | 2014-01-27 20:19
Tisztelt Szakértő!
Ez az első telem az autóval (októberben vettem,Mazda 6 1,8 benzin 2003/02)és ma reggel érdekes dolgot tapasztaltam.Garázsban áll az autó ,igaz nem fütött,kb. 0 fok van benne.Reggel inditáskor minden rendben,majd az első lámpánál vettem észre (kb 800 m mehettem),hogy világit az akku (töltés)visszajelző és nem akarta tudni tartani az alapjáratot az autó,finoman kellett pumpálni a gázt nehogy leáljon.reggeli csúcsban elég kellemetlen leállni a lámpánál.Aztán azt vettem észre ,hogy néha kialszik majd újra kigyullad,először összekapcsoltam a fordulattal ,mert mintha alacsonyabb fordulaton ,1000 körül vagy inkább alatta,tehát alapjáraton kialudt ,olyan 1200 fölött újra kigyulladt.De aztán ez a logika sem müködött egy idő után mindig világított.Beértem a munkahelyre kb 3 km,majd ebédidőben újra megnéztem indul-e,de semmi gond nem volt .Este hazafelé továbbra ia maradt a jelenség azzal kombinálva ,hogy hiába kapcsoltam tompitottat,csak a helyzetjelző világitott,de az erősebben mint szokott,és ha távolságit kapcsoltam az pedig csak a baloldali világitott.Nem tudom mennyi idős az akkum de gondoltam addig nem cserélek amig nincs észrevehető gondja az inditózással.Lehet az esetleg ,hogy az akku miatt valami tiltja a tompitottat.Vennem kell új akkut?Kell-e törölni valamilyen hibakódot ha cserélek akkut?Előre is köszönöm válaszát.