2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


yodavida | 2014-01-15 20:53

Kedves Fórumozók!

 

2004/5 havi, valós 207 000 km óra állású, kétliteres, 136 lóerős Mazda 6 járművemben több mint valószínű, hogy kezdi megadni magát a kuplung/kettős tömegű lendkerék kombó. Miből gondolom?
Autóban ülve alapjáraton mintha "harkály kopácsolna" az utastérben. Kuplunk lent fog, félig felengedve a kinyomó csapágyat lehet hallani és van a pedálnak egy bizonyos holtjátéka is.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek meddig bírhatja így a szerkezet? Jelenleg sajnos nincs fölös háromszázezrem. Az autó parkoló pályára kerül, heti egy utcakör. Emellett mi van akkor ha végleg beáll a szerkezet, ekkor tud egyéb károkat okozni?

Köszönöm!

donface | 2014-01-15 15:14 mazda-auto.hu részére

drnet | 2014-01-15 11:26 mazda-auto.hu részére

 Azt hiszem már kérdeztem, és úgy emlékszem, nem kaptam rá választ:

2008.08. havi 6-os mazdámba (2.0 benzin) mennyi motorolaj kell, ha olajszűrőt is cserélek? A kezelési könyvében nem találtam ezt az adatot.

MedveJoe86 | 2014-01-15 11:09 mazda-auto.hu részére

 Aez bridge dark 8x18as viszont az et szam az jo lenne ! Akkor mehet ra ?

 

koszonom a segitseget

 

udv . Joe

MedveJoe86 | 2014-01-15 10:59 drnet részére

 Szia !

 

most varom a reszletes listat, hogy miert is kerulne ez ennyibe. Elmeletileg csak olaj csere plusz a szokasos szurok .

mazda-auto.hu | 2014-01-15 07:43 girnyooman részére

 Ezt nevezhetjük ellenőrző szondának. Az Lambda szonda a motor vezérlésének része, míg ez utóbbi gyakorlatilag ellenőrzi, hogy megfelelő-e a katalizátor működése. Nélküle hibakód jelzés lesz a műszerfalon.

mazda-auto.hu | 2014-01-15 07:41 leanykoncer részére

 Javasolt a gyári izzítógyertya. Egyszerűen jobb. Gyári javaslat volt a nívópálca csere, és ezáltal a feltöltendő olajmennyiség csökkentése. Én személy szerint inkább a több motorolaj mellett teszem le a voksomat, viszont ez azoknál a tulajdonosoknál, akik nem ellenőrzik az olajszintet rendszeresen, és a használat során emiatt esetleg a maximum szintet meghaladhatja az olajmennyiség (motorolaj+gázolaj), inkább nem javasolt.

girnyooman | 2014-01-14 23:43

 üdv . egy olyan kérdésem lenne hogy van egy benzines 2002-es évjáratú  2000 ccm es mazdám, és a katalizátorban van egy szonda, annak mi a szerepe? mert a lambda szonda az feljebb van  egy jó 50 cm-el. ha azt a szondát kiszedem a katalizátorból akkor nem hülyül meg az autóm? lehetségse kipufogó rendszer cseréje miatt kérdezem. 

drnet | 2014-01-14 21:19 atideath részére

 Itt foncsoroztattam: http://www.foncsorozas.hu/

A postát szerintem kerüld, ha mégis, akkor nagyon csomagold be, el ne törjön.

 

A DRL-t innen, és ilyet vettem:http://www.powertuning.hu/1003-nappali-menetfeny/1168-nappali-menetfeny-16cm-12v

A Xedoshoz is tőlük vettem, de az a típus már nincs. Azzal jobban meg vagyok elégedve. Erősebb a fénye. Ezt úgy értsd, hogy fényes nappal az újnál látod külön-külön a ledeket, a réginek pedig olyan fénye van, hogy nem tudod kivenni a ledeket, hanem egyben világít az egész csík. Én sokat szívtam anno a DRL-ekkel. Sok az ócska a neten. Legalább 1W/led teljesítményűnek lennie kell, különben nem ér semmit. Tehát a mostani összesen 2x5W-ot fogyaszt. Egyébként Ebayen tök jók vannnak a 6-osokhoz, de nem tudom élőben milyenek lehetnek. Én nem mertem kipróbálni.

Képeken is látszik a különbség:

Xedos: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=119772039&t=9209399

6-os: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128125734&t=9209399

atideath | 2014-01-14 21:00 drnet részére

 Köszi a segítséget. Meg fogom nézni a dolgot ha sikerül végre szétkapnom a lámpát. Hol tudják újrafoncsorozni nekem? Erre ha tudsz céget szívesen várom! És hogy milyen DLR-t használsz ami megoldja ezt a problémát? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó