2025. Június 2. Hétfő - Anita, Kármen

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


donface | 2014-01-15 15:14 mazda-auto.hu részére

drnet | 2014-01-15 11:26 mazda-auto.hu részére

 Azt hiszem már kérdeztem, és úgy emlékszem, nem kaptam rá választ:

2008.08. havi 6-os mazdámba (2.0 benzin) mennyi motorolaj kell, ha olajszűrőt is cserélek? A kezelési könyvében nem találtam ezt az adatot.

MedveJoe86 | 2014-01-15 11:09 mazda-auto.hu részére

 Aez bridge dark 8x18as viszont az et szam az jo lenne ! Akkor mehet ra ?

 

koszonom a segitseget

 

udv . Joe

MedveJoe86 | 2014-01-15 10:59 drnet részére

 Szia !

 

most varom a reszletes listat, hogy miert is kerulne ez ennyibe. Elmeletileg csak olaj csere plusz a szokasos szurok .

mazda-auto.hu | 2014-01-15 07:43 girnyooman részére

 Ezt nevezhetjük ellenőrző szondának. Az Lambda szonda a motor vezérlésének része, míg ez utóbbi gyakorlatilag ellenőrzi, hogy megfelelő-e a katalizátor működése. Nélküle hibakód jelzés lesz a műszerfalon.

mazda-auto.hu | 2014-01-15 07:41 leanykoncer részére

 Javasolt a gyári izzítógyertya. Egyszerűen jobb. Gyári javaslat volt a nívópálca csere, és ezáltal a feltöltendő olajmennyiség csökkentése. Én személy szerint inkább a több motorolaj mellett teszem le a voksomat, viszont ez azoknál a tulajdonosoknál, akik nem ellenőrzik az olajszintet rendszeresen, és a használat során emiatt esetleg a maximum szintet meghaladhatja az olajmennyiség (motorolaj+gázolaj), inkább nem javasolt.

girnyooman | 2014-01-14 23:43

 üdv . egy olyan kérdésem lenne hogy van egy benzines 2002-es évjáratú  2000 ccm es mazdám, és a katalizátorban van egy szonda, annak mi a szerepe? mert a lambda szonda az feljebb van  egy jó 50 cm-el. ha azt a szondát kiszedem a katalizátorból akkor nem hülyül meg az autóm? lehetségse kipufogó rendszer cseréje miatt kérdezem. 

drnet | 2014-01-14 21:19 atideath részére

 Itt foncsoroztattam: http://www.foncsorozas.hu/

A postát szerintem kerüld, ha mégis, akkor nagyon csomagold be, el ne törjön.

 

A DRL-t innen, és ilyet vettem:http://www.powertuning.hu/1003-nappali-menetfeny/1168-nappali-menetfeny-16cm-12v

A Xedoshoz is tőlük vettem, de az a típus már nincs. Azzal jobban meg vagyok elégedve. Erősebb a fénye. Ezt úgy értsd, hogy fényes nappal az újnál látod külön-külön a ledeket, a réginek pedig olyan fénye van, hogy nem tudod kivenni a ledeket, hanem egyben világít az egész csík. Én sokat szívtam anno a DRL-ekkel. Sok az ócska a neten. Legalább 1W/led teljesítményűnek lennie kell, különben nem ér semmit. Tehát a mostani összesen 2x5W-ot fogyaszt. Egyébként Ebayen tök jók vannnak a 6-osokhoz, de nem tudom élőben milyenek lehetnek. Én nem mertem kipróbálni.

Képeken is látszik a különbség:

Xedos: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=119772039&t=9209399

6-os: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128125734&t=9209399

atideath | 2014-01-14 21:00 drnet részére

 Köszi a segítséget. Meg fogom nézni a dolgot ha sikerül végre szétkapnom a lámpát. Hol tudják újrafoncsorozni nekem? Erre ha tudsz céget szívesen várom! És hogy milyen DLR-t használsz ami megoldja ezt a problémát? Köszönöm!

drnet | 2014-01-14 18:19 atideath részére

 Ha szerencséd van, akkor csak koszos belül. Sokkal valószínűbb, hogy a foncsorról már leégett a tükröződő felület. Kicsit macerás a javítása. Ki kell szerelni őket, újra kell foncsoroztatni, és az új már nem lesz olyan tartós sem, mint a gyári. Én ezért használok DRL-t (nappali menetjelzőt). A Xedosomban újrafoncsoroztattam, a mostani 6-osban már nem vártam meg, hogy tönkremenjen, inkább DRL-lel járok.

Egy másik fórumozó itt részletesen szemlélteti: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127349348&t=9079007

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó