2025. Június 5. Csütörtök - Fatime

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2014-01-10 22:42 EnergieLaczy részére

Szia EnergieLaczy!

 

Sógorom hozott nekem németből egy díszcsík szettet. Az én Mazdámon akárhogy néztem úgy tűnt mintha egybe lenne öntve a komplett műszerfallal. Tehát ha jól értelmezem a képeket ki kell vágni a megadott helyeken a gyári "csíkot"? Ezek után tudom bepattintani a csíkot? Ha kivágom a puha részt, alatta van egy keméylebb lyuk kialakítva amibe bepattanak a fülek? Köszi! Üdv! 

MedveJoe86 | 2014-01-10 21:43

Tisztelt Mazda-Auto

 

Az lenne a kerdesem, hogy mi az az ET szam 18 vagy 19es felninel amit mauda 6 mpsre meg feL lehet tenni ? A masik prdig egy komplett olajcsere mennyibe kerul ugy nagysagrendileg mert jovo honapban erik a dolog ! Eddig egy 90ezres ajanlatom van minden szurovel es munkadijjal !

 

 

udv. Joe

 

mazda-auto.hu | 2014-01-10 07:51 djjosy részére

 Nem hallottam még kopogó, kerregő kályhát, így valami más okozhatja ezt a hangot. Ráadásul a kályha nem csak egy-két percig működik.

mazda-auto.hu | 2014-01-10 07:49 NagyD részére

 Nem tudok róla, hogy van ilyen.

djjosy | 2014-01-09 18:36

 Üdv mindenkinek!626-os fórumból ugrottam át ide egy kérdéssel hogy segitsek barátomnak....(Mazda 6-ost nézeget 2002 dizelt.)Webasto állófűtéssel kapcsolatban kérdeznék.Inditáskor valami kopogott kereggett nem is tudtuk hirtelen mi.Majd közlik velünk hogy az állófűtés tipikus hangja ez 1-2 percig kerreg.igy is volt 1-2 percig lehetett halkan hallani.Motorja szépen járt.Leállitáskor nem csattant,nem volt olyan kettős tömegű lendkerék hangja mint ami rossz.Szivesen venném az ilyen észrevételeket vagy Mazdaauto tanácsát.Barátom nézegeti a gépet,de mivel nem tudjuk mi lehet ez a hang igy elég kérdéses a dolog...

NagyD | 2014-01-09 18:22

 Kedves Mazda-Autó!
Az oldalon találtam Mazda 6-hoz angyalszem karikákat. Ha jól értettem, ezek a helyzetjelző világítást helyettesítik. A kérdésem az lenne, hogy kapható ilyen karika nappali menetfény erősségel is?

mazda-auto.hu | 2014-01-09 08:56 várati részére

 Az SKF elismert csapágy gyártó, így talán bízhatunk a minőségében. A gyári esetében a "talán" kihagyható.

 

Karosszéria javító anyagok tekintetében általában minden karosszériásnak, festőnek adott márkájú anyagai vannak. Amennyiben belülről ered a rozsda, akkor sajnos csak ideiglenes megoldás a külső "kezelés", és igazság szerint nem lehet megmondani a "tutit", hogyan lehet belül korróziómentesíteni a lemezek elérhetetlen találkozási pontjait. Vágás nélkül rozsdaátalakító befecskendezés, kúszóspray..

mazda-auto.hu | 2014-01-09 08:51 sanyo0318 részére

 A sebességváltó házán található a kapcsoló. Elképzelhető, hogy a csatlakozásnál van probléma. A csatlakozó széthúzása után ellenőrizhető, hogy kapcsol-e?

mazda-auto.hu | 2014-01-09 08:44 Moment részére

 Hivatalos márkaszerviz vagyunk, így természetesen nem adhatunk minden adatot. Ha írhatom így, a pék sem árulja el a kenyere receptjét, hiszen abból él. de ettől függetlenül amiben lehet, segítünk. A leírt szűrő regenerálási periódus teljesen normális, így valószínűleg nincs probléma a rendszerrel. A résolaj mennyiségek esetében beszédesebb a négy befecskendezőhöz tartozó mennyiségek különbsége. Amennyiben nagy eltérés van közöttük, akkor célszerű eldönteni, melyik a rossz.  2008-ban jött ki az az utolsó szoftvermódosítás, mely segít megelőzni a túl magas motorolajszint miatti önálló motor felpörgést.

várati | 2014-01-08 22:21

Kedves Mazda-autó!

Sajnos terhelésváltáskor, előlről tipikus,és egyre erősödő csapágyhangot hallok,tehát rövidesen csereéretté válik,SKF-re gondoltam,vagy esetleg mit javasolna?

2007 2DI wagon hátsó sárvédő ív alján,sajnos kezdődő korrózióra lettem figyelmes,pedig azt mondták,hogy a 2005 utáni modelleknél már nem jellemző ez a jelenség.

A karosszériás ismerősöm azt mondta, szerinte még lekezelhető,hagyományosan (kicsiszolás,alapozás,festés,lakkozás)esetleg,ha erre van vmi jól bevált tipp vagy anyag,szívesen fogadom,javasolta még,hogy a csomagtartó felől is érdemes üreg,vagy alvázvédővel kifújni a réseket.

Tisztelettel Attila

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó