2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
sanyo0318 | 2014-01-08 18:31 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Szakértő!
2004-es évjáratú dizel mazda 6-osomon a tolatólámpa és a tolatóradar sem működik, miután a hétvégén megmostam az autót.
Az lenne a kérdésem, hogy hol található az autón a tolatólámpa kapcsoló, és hogy a doblemez, magasnyomásu mosóval történő takaritása okozhat-e beázást, vagy köze lehet-e a jelentkező problémához..
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2014-01-08 15:47 KicsiP részére
Elvileg valóban öntanuló a rendszer, de előtte valószínűleg ki kell törölni a hibakódot. Ha nem elég az akkusaru levétel, akkor Mazda műszer szükséges.
Moment | 2014-01-07 22:00
Moment | 2014-01-07 21:46
KicsiP | 2014-01-07 16:25
Tisztelt Mazda-autó!
Mazda 323F bukólámpás autómat nemrég fiatalítottam egy 2005. májusi Mazda 6 2.0i Sport TE benzines 141 LE-s LF motoros autóra. Hidegen a gázpedál a benyomás első három miliméterében szorult, ami melegen megjavult. A fórum hozzászólásai és egy hozzáértő tanácsa alapján a pillangószelepet megtisztítottam, mert féltem, hogy a gázbowden a legrosszabbkor fog elszakadni. A kokszot kitisztítottam, a gázpedál most jó, viszont új hiba jelentkezett. Tény, hogy a pillangószelep elektromos csatlakozását elfelejtettem visszarakni, ezért indítás után a sárga ASR lámpa és a sárga motordiagnosztika lámpa világított. Motor állj, ellenőrzés után a csatlakozót visszahelyeztem. Újraindítás után az ASR lámpa elaludt, a motordiagnosztika viszont nem. Kb 3 km-es próbaút után sem, ezért kb 2 óra gondolkodás és mindent újraellenőrzés után a jelzett csatlakozótt megtisztítottam, kontaktspray-vel befújtam. Ezután a motordiagnosztika lámpa is elaludt. Jelenleg tehát gyújtásráadás után az ASR lámpa elalszik, szinte a motorelindulás pillanatában pedig a motordiagnosztika sárga lámpája is kialszik. Viszont bár állóhelyben a motorhőmérséklet függvényében van több alapjárat, az autó mozgása közben a motorfordulat kb 2000, olyannyira, hogy ezalatti fordulatnál magától megy az autó, szinte tolja magát, ami zavaró és balesetveszélyes is. Sebességváltásnál sem ejti el a fordulatot, hidegen pedig 2500 körül van az alapjárat. Ismerős tanácsa, hogy az üzemmeleg motor számítógépe majd többszöri ellenőrzés után visszaáll alaphelyzetbe, a hiba meg fog szűnni. Problémám, hogy én kb 25 km-es távokon kb havi 1000 km-t használom az autót (ezért is vettem benzinest), így nem tudom hogy mikor fog megjavulni. Kérdésem, hogy Önök szerint valóban meg fog-e magától javulni, vagy keressek fel egy szervizt az alapbeállítások visszaállítása miatt. Ha utóbbi, akkor ez kb mekkora költséget jelentene?
Válaszukat előre is köszönöm!
littlerock79 | 2014-01-07 10:23 BobbyEwing részére
Az akkumulátornak nem a teljesítményét (bár valójában ez a névleges 12 Voltos teljesítménnyel, és az indító áram erősségével kiszámolható), hanem a kapacitását kell megadni, illetve a polaritást és a főbb beépítési méreteket. A két kipufogót egy rendes kipufogós mester biztosan megcsinálja, de lehet ki kell vágni a lökhárítót hátul. A xenon őrületre a helyedben nem áldoznék, mert amint megjön a hatóságok esze, a sokszorosát kifizeted büntetés gyanánt. A kipufogó is necces, mert műszaki vizsgán baj lehet belőle. Ha van gyári alkatrész akkor amint meghallod az árát kiakad a szemed az biztos...
malter77 | 2014-01-07 09:40 EnergieLaczy részére
Szia,
a hátsó ablaktörlő lapát méretét is megtudnád mondani?Köszi a válaszokat
BobbyEwing | 2014-01-06 22:12
Tisztelt Mazda-autó és Fórumozók!
2004es dízel 6osomon csak a tompított xenon. Hogyan lehetne megoldani -részletes leírással-hogy a többi(ködlámpa,országúti) is xenon legyen? 2.kérdésem hogy ebbe az autóba milyen,hány kw-os akku ajánlatos? Végül pedig az érdekelne hogyan lehetne megoldani hogy 2 kipufogó legyen az 1 helyett? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv
Wombat | 2014-01-06 19:56 LeKlein részére
nekem nem xenon van, de gondolom a csere menete ugyanez lenne?
amit leírtam az csak a hibajelenség volt, nem xenon lámpa van a kocsiban
LeKlein | 2014-01-06 19:53 Wombat részére
Fényszórókkal nekem is volt hasonló gondom. Xenon fényszórókban ha ráadod a gyújtást helyére igazitja és közben a végállásokat megjárja. (Remélem jól mondom)
Egy két bontóban tudsz venni külön állitómotort, kicserélni nem egyszerű fel kell pl sütőben melegiteni az egész lámpatestet és akkor tudod a ragasztó anyagnál széthúzni. Én ezzel a módszerrel cseréltem már xenon traffót is és állitómotort is. Utána ha megint fel melegited a ragasztást és össze nyomod akkor megszárad és kész. Ha valahol már hiányosabb a ragasztás akkor átlátszó szilóval én kinyomtam és azóta a párásodás is megszünt.