2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
erdeitms | 2013-12-23 22:30
Tisztelt cím!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2005-ös mazda 5 2.0 cd te-m és a amikor bejött a hideg a reggeli beindításkor melegítem a motort, ezután elindulok dolgozni ez kb 4 km és amikor megérkezem és leállítom amotort kb még 30 mp-ig megy valami ventíllátor hang. Mi lehet az?
EnergieLaczy | 2013-12-23 17:38 istrab részére
Szia istrab!
Nekem is voltak hidegben "melegmotorral" leállási problémáim.
Érdemes lehet még az izzító gyertyákat végigmérni.
Nekem 1 szakadt volt, a többi jó volt de kérdéses mennyire.
Kicseréltem inkább mind a 4-et.
Azóta nem jött elő a leállási probléma.
http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=33774658&gid=2917334
Üdv ÉNRG
drnet | 2013-12-23 16:20 mazda-auto.hu részére
:)
Tényleg, most néztem a kapcsolatok menüpontot.
Önöknél vásárolta az autót, akitől vettem.
doki87 | 2013-12-23 16:07
Tisztelt Mazdaauto!
A műszerfalon villog a Security Indicator Light. Mit jelent ez?
Nagyon köszönöm
istrab | 2013-12-23 13:31
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003/7. havi Mazda 6 2.0 D 136 LE RF5C tulajdonosa vagyok, és olyan problémám van az autóval, hogy hidegen ingadozik az alapjárat és néha le is áll az autó. A múltkor arra lettem figyelmes, hogy meleg motorral egy kuplungoláskor is lefurradt, ill. nem minden esetben emeli fel guruláskor az alapjáratot 950-es értékre. Okozhatja ezt a nyomástartó szelep meghibásodása, vagy máshol kellene a hibás keresni?
További kérdésem, az automatikus magasságállítós xenon fényszórókat lehet-e állítani, és ha igen, hol? Nagyon meredeken világít.
Köszönettel
leanykoncer | 2013-12-23 10:51 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Varga Úr!
Nekem is dettó ez a problémám, mint Robesz-nek. Hidegen, gyorsításkor, 2000-es fordulat alatt kopogó hangot hallok a motor felől. Most volt olajcserén az autó (2007-es évjárat RF7J) szakszervizben, szervíz előtt egyáltalán nem kopogott. Okozhatja a kopogó hangot, hogy a korábbi olajcsere szervizekkel ellentétben most 5 liter olaj helyett 4 liter olajat töltöttek bele? (A 4 liter olaj mellett azzal érvelt a szervíz, hogy a DPF regenerálások miatt amúgy is hígul a motorolaj...)
Úgy tudom a gyárilag előírt mennyiség 4,2 liter. Töltsek bele én még olajat?
Válaszát előre is köszönöm!
Boldog Karácsonyt!
mazda-auto.hu | 2013-12-23 08:28 bela69 részére
Szét lehet szedni a fényszórót (gyárilag nem), és esetleg csak a motorra "ránézni", vagy ki kell cserélni a fényszórót.
mazda-auto.hu | 2013-12-23 08:27 drnet részére
Mi Békéscsabán vagyunk, és valójában egy pár évig egy osztrák szabályozás miatt érkeztek ilyen rendszerrel az autók. akkoriban ott a lakott területeken is kellett nappal világítani, és logisztikailag nem lehetett megoldani, hogy az osztrák raktárból magyar vevőhöz kerülő autókban ez legyen benne. Nem igazán lehet kikapcsolni, nem tudom ki tud benne segíteni.
mazda-auto.hu | 2013-12-23 08:22 MedveJoe86 részére
ET55. A gyári felni "csak" 7 coll széles, így ennél szélesebb felni esetén, ha az ET szám is eltér 10 mm-rel (ET45), akkor szinte biztosan radírozza a hátsó gumi a sárvédőt nagyobb berugózásnál.
mazda-auto.hu | 2013-12-23 08:20 Kisslaci részére
Amennyiben semmi nincs elkopva a futóműben, kormányműben, akkor valószínűleg csak egy úgynevezett kormányoszlop feszítésre, zsírzásra van szükség. Tapasztaltabb Mazda márkaszervizekben ismerik a problémát, kb. 15 perc munka.