2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


drnet | 2013-12-08 18:31

Sziasztok!

Nekem olyan felszereltségű 6-osom van, amiben gyárilag a pótkerék helyén a Bose hifi mélynyomója van. Igaz, amit a használati útmutató ír a kerékjavító szettről, hogy használata után a gumit el kell dobni? Ennek nem örülnék, mert ez 1 defektnél esélyes, hogy 2 db gumit jelent (nem valószínű, hogy olyan mintázatú olyan állapotú gumit kapok, mint ami megmaradt a tengely másik felén). Nekem eddigi kb. 150 ekm-em alatt 4 defektem volt. Az 40 ekm-enként egy defekt. Manapság évente 25 ekm-t megyek. Ezzel a statisztikával sosem fognak elkopni a gumijaim. :(

Valakinek van erről tapasztalata? Tényleg nem menthető a gumi a defektjavító spray használata után? Esetleg csak a gyári spray ilyen, és lehet olyat kapni, ami nem teszi tönkre a gumit?

K.Tamás | 2013-12-08 14:40

 Tisztelt Mazda autó!
Olyan kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy a 2006-os évjáratú Mazda 6 2L dizel autómnál a kiegyenlitő tartályban a folyadék tetején olaj szerű anyag úszik. Az autó nem melegszik túl meg semmi különös jelenséget nem produkál. Ez a hengerfejtömités átégését jelenti vagy más is lehet ? A legnagyobb problémám az hogy jelenleg Frankfurtban vagyok és nem tudom, hogy haza mehetek-e így az autóval ?

Üdv.: Kiss Tamás

Pusy | 2013-12-06 22:56 mazda-auto.hu részére

 nagyon szépen köszönöm! kezdem a nyomástartó szelepcserével és ha nem javul akkor tovább! köszi! egyébként azt nem tudja valaki véletlenül hogy miért nem ég a tolatólámpám? az égővel minden rendben kap áramot! de nem ég csak közben kivillanik.??

mazda-auto.hu | 2013-12-06 13:18 Pusy részére

 Inkább az utóbbi, a nyomástartó szelep.

m6sw | 2013-12-05 23:48 mazda-auto.hu részére

 azt azert nem art megemliteni, hogy nem 100% a magyar terkep megléte a régebbi SDAL navikhoz, ha jol emlekszem (2006). Ha jol emlekszek a DVDcserejevel lehet megoldani a problemat, azthiszem van egy ilyen oldal/ceg is akik ezze foglalkozik.

Pusy | 2013-12-05 22:36

 Sziasztok! Örülök neki, hogy találtam egy jó fórumot! 

egy kis segítségre volna sszükségem! nemrég vettem egy 6-os kombit 2.0-literes diesel. lenkerék kuplung vezérlés csere után az autóval semmi bajom! de mégis a reggeli hidegekben hideg motorral ingadozik az alapjárat és néha le is áll a motor! "pöccre indul" a meleg motorral semmi gond!!! mi lehet a probléma? Légtömegmérő? vagy a magasnyomású szivattyúnál a nyomástartó szelep? 

szab8814 | 2013-12-05 13:18 mazda-auto.hu részére

 rendben koszonom a valaszt!

mazda-auto.hu | 2013-12-05 11:16 szab8814 részére

 A kályha takarítása nem fog segíteni az alapjárati remegésen, inkább egy hengerteljesítmény korrekció program lefuttatását kellene elvégezni, talán csak ennyi a probléma.

mazda-auto.hu | 2013-12-05 11:14 dana részére

 Igen.

szab8814 | 2013-12-04 17:22

 Tisztelt Mazda autó! A hidegek beálltával reggeli elindulás előtt melegítem az autót rövid ideig és amint beindul az állófűtés az alapjárat elkezd egyenetlenné válni. Ez a fordulatszámban nem látható de határozottan érezni hogy az autó jobban beremeg. Ez normális a hideg időszak miatt, vagy érdemes kitisztítani, megnézetni szervizben? 2004 évj. dízel 2L motorral (RF5C). Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó