2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
DanielOniga | 2013-12-09 17:47
Hello mindenkinek egy kerdes mely szamomra nagyon fontos van egy 2004 decemberi kiadasu mazda 6-tosom 2.0 benzines motorral rendelkezik.A problema az az autoval hogy kb mig a viz 30-40 fokos tokeletesen megy az auto marmint a fordulatszamra ertem 850-950 kozot fut.Amint felmelegedet a viz a normalis hofokra hirtelen leugrik a fordulat 650-720-ra amitol termeszetesen reszket az auto es olyan mintha nem volna erelye gyorsulni vagyis nincs is ugy megy mintha egy 1.3-as benzines motor volna benne ha van valakinek otlete mi lehet a problema kerem segitsen.Voltam szerelonel vele a szamitogep nem ad ki semmifele hibat.Elore is koszonom valaszotokat.Kellemes estet mindenkinek.:)
mazda-auto.hu | 2013-12-09 14:42 doki87 részére
Elsősorban az EKO-TAK-ot ajánljuk inkább. Ez hosszú távú megoldás, és segít a koromtermelés csökkentésében is.
Bővebben itt:
http://www.mazda-auto.hu/tiszta-eges-keves-korom-lerakodas-eco-tak-auto-expanzio.html
mazda-auto.hu | 2013-12-09 14:40 K.Tamás részére
Rendszeresen figyelni kellene útközben a folyadék állagát, illetve a nívópálcát, olajbeöntő sapka belsejét. Ha nagymértékű barna habosodás láthatü ezeken a helyeken, akkor sok víz került az olajba is. Így már kétséges lehet az elindulás.
dana | 2013-12-09 13:49
Ha a motortérbe nem jutott be akkor szerintem hazajöhetsz vele.
A vízbe juthat olaj az olajhűtőn keresztül ha van valami kis repedés, esetleg a turbónál is.
Elvileg a hűtővízbe alpból is van egy kis kenőanyag úgyhogy az gond nem lehet rövid távon míg hazajössz...
K.Tamás | 2013-12-09 12:21 dana részére
Lecsavartam és megnéztem de semmi az olaj teljesen tiszta semmi fehéresség vagy fehéres hab sincs. Mondjuk a kiegyenlitő tartály kupakja már ideje hiányozhatott és csak nemrég vettem észre esetleg onnan is mehetett bele valami kosz ? Vagy ha rég nem volt cserélve a hütő folyadék, attól is lehet ?
dana | 2013-12-09 11:54 K.Tamás részére
Ha lecsdavarod az olajbeöntő kupakot és belenézel, esetleg belenyúlsz és fehéres az olaj? Ha igen akkor sajna valahol tényleg átfolyik. Gázos téma hazajönni vele.
dana | 2013-12-09 11:53 drnet részére
Hello! Nekem is Bose mélynyomó van, de egy gyári mankókerék van alatta, vagyis ebben van benne a mélynyomó.
pusi65 | 2013-12-09 11:00 doki87 részére
Semmilyet :) , megbízható! jó üzemanyag és jó (megbízható forrású) olaj kell minden szűrő gyakori cseréje mellett. üdv.
doki87 | 2013-12-09 10:41
Sziasztok!
Dízel mazdához milyen a adalékot ajánlatok? A Green Fuel- ről mi a véleménytek?
Előre is köszönöm
msanko | 2013-12-08 20:09 drnet részére
Hallo márkatárs!Uilyen tipusú autom van ,és itt tanácsolták,hogy tegyek be egy normál méretű felnit pótkeréknek,belefért a Bose mélynyomó is,éselfelejtheted a defektsprayt is!üdv Sanko!