2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


herr68 | 2013-11-30 12:30

Tisztelt Szakértők!

Szeretném kicseréltetni a termosztátot ami egy csőszerű házban van ,ha nem tévedek,tudom-e csak a termosztátot külön cserélni vagy csak egyben az egészet?

Köszönöm.Üdv.

joci9 | 2013-11-29 12:58

 Tisztelt Mazda -autó!

Dension gatewayt tervezet várásolni, de nem tudom eldönteni, hogy a rádióm tudja e kezelni a cd tárat. Az autó 2003-as CDH-TE kombi, "B" típusú rádióval. Mit nézzek még rajta? 

Köszönöm

palcso85 | 2013-11-29 11:50


Tisztelt Mazda -autó!

 Köszönöm eddigi segítségüket.

Most olyan kérdésem lenne,hogy az új 6-os nyomásérzékelője passzol e az előző szériában hassználtakkal szoval ha venni akarok egy 2.generációs használt felnit (R17)

amin szerelve van a nyomásérzékelő azt nem kell lecserélnem?Nem volt még ilyennel dolgom és nem igazán tudom hogyan is működik ez a rendszer.Ha jó hozzá akkor van valami felrakási sorrend esetleg amire ügyelni kell.Ha nem akkor felszerelhető rá az új 6-ban használtakara és ez árban mennyi lenne?

Válaszukat előre is köszönöm!

Üdv.Joci

MedveJoe86 | 2013-11-29 10:08

 Tisztelt mazda-auto !

Koszonom az eddigi segitseget ! Meg egy olyan kerdesem lenne , hogy mibol erezhetem vagy lathatom ha a turbo lassan javitasra vagy cserere szorul ?

 

Udv

mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:52 malter77 részére

 Név, cím, telefonszám szükséges, varga@mazda-auto.hu. Postai utánvétellel küldjük. 4064,-+posta.

mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:51 Robesz részére

Ezek szerint motorolajat éget el, a motor. Könnyen lehet, hogy a befecskendezők alátétje csereérett, de a szelepszár szimeringek hibája is okozhatja a problémát. Érdemes az előbbivel kezdeni. Ennek költsége nálunk: 14605,-Ft, ha nincs komplikáció, illetve ha nem cseréljük a szelepfedél tömítést (érdemes).

mazda-auto.hu | 2013-11-29 09:47 MedveJoe86 részére

 Erős hirtelen fékezésnél a kuplung kinyomása nélkül óriási forgatónyomaték hat a 6. fokozat fogaskerekeire (ha ebben van a váltó), ezért nagy nyíróerő ébred a tengely és a fogaskerekek között. Gyorsításkor a legnagyobb áttétel miatt szintén ezeknek a fogaskerekeknek a legnagyobb a terhelése.

 

Ezek a motorok már vagy jól működnek, vagy nem. Olyan már nemigen van, hogy jól működik, csak már kicsit gyengébb. A turbó felújítása 100-120e Ft, a csere minimum a duplája. A turbó ki és beszerelése kb.: 50000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-11-29 08:06 Fecó részére

 

Egyébként ezek kicsi biztosítékok, a nagy kockák mások.

Robesz | 2013-11-28 23:16

Tisztelt Mazda-auto! A DPF nélküli 140LE-s dízel Mazda 6 sportkombim hidegindításnál enyhe kékes színű füsfelhőt ereszt magából, ami gyakorlatilag 2-3 mp-en belül meg is szűnik. Utána már nincs kékes füst, sem jelentős füstölés. Az autóban a digitális szervízkönyv szerint 125Ekm van, semmilyen problémám nincs vele, most kapott friss 5W-30-es olajat. Mennyire normális ez az indításnál tapasztalható füstölés?

Amit még tapasztalok hogy 4-5 km megtételéig magasabb fordulatszámban kopogó hang hallatszik a motor felől, ami bemelegedés után teljesen megszűnik!

Köszönettel, Szabó Róbert

malter77 | 2013-11-28 11:41

Üdv.

2005-ös mazda 6 2.0 d sportkombihoz honnan lehet szerezni magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó