2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
MedveJoe86 | 2013-11-28 11:40
6. sebessegi fokozatban se gyorsitas , se eros lassitas???
MedveJoe86 | 2013-11-28 11:29
Ertem akkor 6-ban se eros gyorsitas , se eros lassitas csak normals gurulas ?? Ez egy jo hir , hogy a motor ennyi tartos akkor ezek szerint 200ezer km kornyeken sem kell teljesitmeny veszteseggel szamolni , megy minden a gyari adatok szerint ???
egy turbo felujitas vagy csere nagysagrendileg milyen koltsegekkel jar ??
koszonom a segtiseget !
Udv.
Fecó | 2013-11-28 09:53 mazda-auto.hu részére
Üdv.
Köszönöm segítségét.
Ok hogy van "csere" bizti!De még is,ezt a kocka biztit hogyan lehet kivenni?Ugyan is,nem hozzáférhető,és nem leltem hozzá azt a kivevő műaanyag biz-b@szt,mint ami a kicsi biztikhez is mellékelt ott!(így csak vissza nyomkodtam a"helyükre" a biztike).Na ná hogy változás továbbra sem volt este/nem is hallottam én semmi,hogy működni akarna a kályha) :(
Gondoltam hát akkor szervíz így!
Reggel "neki futok",hogy elviszem szervízbe,a Kecskeméti Dakóékhoz,erre "megijedthetertt" vagy mi,"megóvott" 1 fölös körtől,mert rögtön sűvíteni kezdett,és "gyenge" füst akadt leálláskor,a szokott módon(bár talán nem olyan intenzíven,de ment)..! :) (tegnap se volt más a reggel,a hideget illetően).
Szóval csak 1 kicsit ugrassztott csöcsre.
mazda-auto.hu | 2013-11-28 08:57 Fecó részére
Igen, az utastérben a jobb alsó sarok 20 Amperes biztije csak tartalék (SPARE).
mazda-auto.hu | 2013-11-28 08:54 MedveJoe86 részére
A motor rendkívül tartós, szedtünk már szét ilyen motort 200000 km után, és gyakorlatilag nem volt számottevő, mérhető kopás az alkatrészeken. A motort tekintve a turbó az egyetlen ami felújítást igényelhet 200-300e km között, de ez is a használat módjától függ, nem feltétlen következik be. A váltó 6 fokozatával kell még vigyázni, a nagy nyomaték miatt gyorsításra nem ajánlott használni, mert lelazulhat a fogaskerék a tengelyről. Ugyanezen okból kifolyólag erősen fékezni sem ajánlott 6. sebességben, illetve ki kell nyomni a kuplungot, ha muszály ebben a fokozatban hirtelen fékezni.
MedveJoe86 | 2013-11-28 03:52
Koszonom a segitseget akkor megy bele a 0w40 :) plusz meg egy kerdesem lenne mazda 6 mps turbo kinek van tapasztalata nagyjabol meddig birja normalis hasznalat mellett ? Turbo melegites es hutes termeszetesen minden alkalommal van . Plusz mire szamithatok ha cserelni kell arban ? Koszinom a segitseget
udv.
MedveJoe86 | 2013-11-28 03:52
Koszonom a segitseget akkor megy bele a 0w40 :) plusz meg egy kerdesem lenne mazda 6 mps turbo kinek van tapasztalata nagyjabol meddig birja normalis hasznalat mellett ? Turbo melegites es hutes termeszetesen minden alkalommal van . Plusz mire szamithatok ha cserelni kell arban ? Koszinom a segitseget
udv.
Fecó | 2013-11-27 16:02 mazda-auto.hu részére
Köszönöm válaszát!
Akkor jó fele tapogatozztam biztosíték ügyileg a könyvében(meg is nyugodtam),meg gondolom van látható jel,ha ez a biztosíték olvadt ki,onnan 1 másikkal azonos méretűvel 1 rövid teszt erejéig letesztelhető?!
mazda-auto.hu | 2013-11-27 15:21 herr68 részére
Vagy levegős a rendszer (szivárgás miatt), vagy termosztát, esetleg fűtőradiátor, terelőlap hiba.
mazda-auto.hu | 2013-11-27 15:20 Fecó részére
Nem kell tanítani, de ettől függetlenül lehet tárolt hibakód, pl. gyújtási hiba. Van külön 20A biztosíték a motortérben, HEATER néven.