2025. Május 4. - Mónika
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-11-18 14:05 herr68 részére
Mi 0w-30-es motorolajat használunk ezekhez az autókhoz, és nem jellemző az olajfogyasztás. Persze ha egy motor fogyasztja a 40-es melegoldali jelzésű motorolajat, akkor a valamivel hígfolyósabb 30-ast is fogja, de nem törvényszerű, mert az olaj egyéb jellemzői is fontosak. Egyébként 6000 km/1 liter nem számít magas olajfogyasztásnak. Ezek a motorok elsősorban a szelepszár szimeringek avulása miatt kezdenek olajat fogyasztani, de ez sem törvényszerű. Hidegindítás után minden motor az alapjárati fordulatszám felett üzemel egy ideig.
mazda-auto.hu | 2013-11-18 14:00 farkasapo85 részére
Zárókupak nélkül nem érdemes közlekedni, mert ilyen következményekkel jár. Amit javasolni lehet, hogy a fényszóró szétszerelésével egy bontott projektort kell átszerelni a lámpatestbe. Vállalunk ilyesmit.
mazda-auto.hu | 2013-11-18 13:57 gygeri részére
Nem csereszabatos a két turbó.
A kuplung esetében elsősorban a kiemelő villa, illetve a kinyomócsapágy akadályozott mozgására lehet gondolni. Ez általában csak a váltó leszerelésével orvosolható, de az nagyobb lélegzetű munka, így akkor már célszerű felkészülni, hogy esetleg a tengelykapcsoló elemeit is cserélni kell, vagy lehet.
farkasapo85 | 2013-11-18 12:28
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:41 szabolcs12 részére
Ellenőrizni kellene, illetve cserélni a befecskendezők alatti tömítéseket. Persze a motor is lehet kopott, de például a turbó esetleges hibája önmagában nem növelné a kartergázt.
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:36 nazso1 részére
Elvileg igen.
herr68 | 2013-11-17 17:56
Tisztelt Mazda -autó!
Milyen motorolajat ajánlana ?
2003-as Mazda 6 1.8 benzines 260000 km van benne
Jelenleg Mobil super 2000x1 10w-40-s van benne,nincs napi használatban,de igy is 1l-ert kell utántólteni(kb 6000 km után)és hideg inditásnál egy darabig pörög a motor.
A nano energizer adalékról mi a véleményük?
Kószónettel,üdv.
doki87 | 2013-11-17 17:47 szabolcs12 részére
Hello! Ez a jelenség az én autómnál is megvan. Nem tudom hogy nagy baj e, de remélem hogy nem komoly. Az évjárat 2003-as nekem is
gygeri | 2013-11-17 09:34
Sziasztok!
Teljes felujitast szeretnek csinalni az automon.
Elso kerdesem az lenne, hogy rfc5 tipusszamu mazda 6 2.0 cd(136 le) automon cserelhetem-e rf7c( mazda 6, cx7) -re a turbot? Es mi a kulonbseg a 2 kozott? Esetleg teljesitmenyben hozna valami pluszt ha megoldhato ez a dolog?
A masik dolog, ha a kuplungot benyomom nyikorogni szokott(ha olyan napja van akkor csendes). A valtasnal nem mutatkozik hiba viszont ha nagyobb tavolsagra utazok(400-500 km) olyan mintha nem akarna feljonni konnyen. Olyan erzes mintha nem lenne benne eleg nyomas. Ez milyen hibara utal?
Valaszt elore is koszonom!
szabolcs12 | 2013-11-16 19:04
Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődni szeretnék mi lehet a baj ha az olajsapkát leveszem és elég szépen nyomja felfele a levegőt. Teljesítmény se változott se a fogyasztás csak nyomja a levegőt felfele. A turbo igaz már kicsi gázadásnál is fütyül. Mazda 6 2000 es diesel 145 loerős 2003 as évjárat.
Válaszát előre is köszönöm...