2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
dana | 2013-11-13 08:45 BobbyEwing részére
Feltöltés után ellenőrizni kell az olajszintet, utántölteni a megfelelő szintre többször is. Ugyanis kell neki egy pár forgatás hogy kinyomja a rendszer a levegőt.
dana | 2013-11-13 08:41 BobbyEwing részére
Már válaszoltunk korábban a problémádra. Próbáld meg, hogy lecseréled benne az olajat. Ezt is kell időnként cserélni. Ha kitekered koppra a kormányt, nyiszorog, és ha a motor fordulata is picit esik, akkor érdemes átnézni.
Persze ha megy, akkor kompletten kinyomni a kormányműből is az olajat, majd feltölteni.
Nekem ez a mutatvány javított, halkított a "nyiszorgáson". Sőt sokkal könnyebb lett a kormányzás. Viszont olajfeltöltés után raktam bele Xado szervocuccot és átnéztem, kitakarítottam a szervoszivattyút is. Alig hallható a "nyöszörgés" és a fordulatszám szinte nem is esik vissza.
Az olaj színe is iránymutató lehet. Ha nem szép piros, ha olyan van, volt benne, hanem sötétebb feketés, legrosszabb esetben fekete, akkor a szimmering is elkopott a szervóban. Ez különíti el a motorolajat és a szervóolajat. Ugyanis az egyik oldalt a lapok forgató tengelye szervóolajon úszik, a másik oldalt pedig a fogaskereket a motorolaj keni. Ezt lehet benne cserélni, persze szét kell szedni teljesen a szivattyút. Kb 5000Ft egy ilyen szimmering.
Fecó | 2013-11-12 23:53 BobbyEwing részére
Ne aggodj!Az én Hatosomnál is rendre ez a "rossz" hang hallható 1 "pillanatra"a kitekert kormány végállásnál(ha ott tartom akkor tovább:"zúg",de normális esetben úgysem tartod ott te sem sokáig).Szerintem is ez normális hang,és nem hiba,ekkor tehermentesít a szivattyú(ezt 1 laikus is megmondja,ha van némi rálátása/affinitása hozzá,oszt én is csak 1 felhasználó lennék)..!
pusi65 | 2013-11-12 22:28 BobbyEwing részére
Természetesen kicsit "nyiszorog" :) és ez normális. Nem illik végállásban hagyni sokáig, csak egy rövidke parkolásnál a ki-beállás idejére.
BobbyEwing | 2013-11-12 22:19
Tisztelt fórumozók!
Az autóm 2004es dízel 6os. Már korábban is kérdeztem h probléma e ha a kormány bal v jobb végálláshoz kitekerve nyiszorog, ha ott elengedem visszaugrik pár centit és a hang elmúlik.Szóval van aki szerint ez hiba van aki szerint nem.Ma voltam szerelőnél,azt mondta ez normális,mivel végállsban a szervó nem szállít olajat.Akkor most mi az igaz?? Köszönöm szépen előre is! Üdv
mazda-auto.hu | 2013-11-12 08:28 doki87 részére
Diagnosztikai adatok nélkül nem fogok tudni segíteni.
mazda-auto.hu | 2013-11-12 08:28 tomasso részére
Akát fellazult befecskendező is okozhatja. Ilyen mértékű kilazulás esetén már látható a mozgása a motor műanyag burkolatát leszerelve. Nyilván más is lehet, ez csak egy tipp a távolból.
doki87 | 2013-11-11 23:38
Tisztelt MazdaAutó!
Az elindulás gátló szenzort cserélték ki.
Jobb lett de szerintem lesz itt valami más is... de ne legyen igazam
mazda 6 | 2013-11-11 21:09
Üdv: Van egy mazda 6 és ebe nem ajánlott a xenon fény de a tompitott gyengének érzem mi a tehendöm h jobb legyen?
tomasso | 2013-11-11 20:29
Tisztelt mazda-auto!
2004 dízel 6osnál,valamelyik hengerből kerepelő hangot hallok.
Pl:Ha 1500as fordulatról gyorsítok akkor jobban hallani 2000fordulat felett pedig nem annyira hallható.
Estleg okozhatja e kéttömegű lendkerék?A porlasztókat nemrég néztük gyári gépen,jól működnek.
Pl:1800 fordulatig 5.fokozatban lehet legjobban hallani a kerepelést,és együtemben a kerepeléssel apró rángatás is előjön.
Kérdésemet feltettem más fórumon is,és nem tudnak rá mondani semmit.
És mondták hogy akkor ne használjam alacsony fordulaton,szerintem nagy badarság,persze nyírja a lendkereket stb,de akkor sem szabad kerepelni,s rángatni a motornak....
Üdv