2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2013-11-14 20:17

 Sziasztok valaki tudna nekem egy fotot küldeni a Mazda 6 2003-as 2.0 diesel sedam 4 ajtós hátsó csomagteréről amin látszik a csomagtér megvilágtó lámpa is 

 

köszönöm előre is 

 

hanzlik01@gmail.com

mazda-auto.hu | 2013-11-14 15:08 Wick78 részére

 Köszönjük a visszajelzést! 

Váltó: elsősorban pedig a kuplung szerkezet nem tökéletes működésére lehet gondolni, ha az autó álló helyzetében is reccsen a váltás, de lehet, hogy ez a kiemelő hidraulikus rendszer hibája miatt van.

Wick78 | 2013-11-13 19:44

 Tisztelt Mazda-Autó

Köszönöm válaszukat, igazuk volt: a szélvédőm sajnos nem szenzorosra lett kicserélve, az előző tulaj spórolt rajta sajnos...(Novoglass)

Másik kérdésem lenne: a váltó néha egyesből kettesbe kapcsoláskor reccsen, mintha késő emelne ki a kuplung, Emellett a rükvercet is néha nehezen veszi. 128.000 km van benne, 1,8 Benzin. 1 hónapja volt váltóműolajcsere, Castrol 75W 90, de nem segített. A kuplung jó. (német fórumoldalakon találtam sok ilyen bejegyzést, állítólag "típushiba".) Eddig 10 autóm volt, régebbiek, más-más márkák, (francia, német) de ilyennel még nem találkoztam. Mi lehet a baja?

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:54 skee81 részére

 Műszakilag nem okoz gondot, kicsit romlik a tapadás és csökken az autó hasmagassága.

mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:52 bire3 részére

 100000 km-ig 20000 km-enként megtörténetk a kötelező szervizek, utána viszont a következő digitálisan rögzített szervizalkalom 2013.02.07-én volt és már 171510 km-es óraállással. Németországban, Torgau-ban.

skee81 | 2013-11-13 14:30

Tisztelt Mazda-Autó,

 

valószínű tavaly ezt már megkérdeztem 2009-es mazda 6-ra téligumihoz a gyári 215/50 R17 helyett 205/50 R17 garnitúra okozhat-e műszaki gondot, vagy csak többet fog mutatni az óra?

Köszönettel,

bire3 | 2013-11-13 13:59

Tisztelt Szakértő!

 

Autó vásárlál előtt állok és kinéztem egy Mazda 6 2,0 CD 143le autót,

egyen szíves az alábbi alvázszámú  autóról információt szolgáltatni:

JMZGY19R671476431

 

Köszönettel:

 

Zsolt

mazda-auto.hu | 2013-11-13 11:18 dana részére

 Természetesen igen. Igazad van. Figyelmetlen voltam, hogy dízelről van szó. Ettől függetlenül a többi igaz, így végállásban erőlködik a szivattyú

dana | 2013-11-13 09:34 mazda-auto.hu részére

A 2004-es dieselnél a vezérműtengely végén lévő fogaskerék hajtja a szervót, nem szíj. Nem így van?

mazda-auto.hu | 2013-11-13 08:57 BobbyEwing részére

 Végállásban megnő a szivattyú terhelése, ezért nyiszoroghat a hosszbordás szíj. Valóban felesleges és nem ajánlott rátartani végállásban. Akkor van probléma, ha a kormánymű egyéb állásaiban is van zaj. A szervófolyadék periódikus cseréje tényleg javasolt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó