2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Hanzlik | 2013-11-14 20:17
Sziasztok valaki tudna nekem egy fotot küldeni a Mazda 6 2003-as 2.0 diesel sedam 4 ajtós hátsó csomagteréről amin látszik a csomagtér megvilágtó lámpa is
köszönöm előre is
hanzlik01@gmail.com
mazda-auto.hu | 2013-11-14 15:08 Wick78 részére
Köszönjük a visszajelzést!
Váltó: elsősorban pedig a kuplung szerkezet nem tökéletes működésére lehet gondolni, ha az autó álló helyzetében is reccsen a váltás, de lehet, hogy ez a kiemelő hidraulikus rendszer hibája miatt van.
Wick78 | 2013-11-13 19:44
Tisztelt Mazda-Autó
Köszönöm válaszukat, igazuk volt: a szélvédőm sajnos nem szenzorosra lett kicserélve, az előző tulaj spórolt rajta sajnos...(Novoglass)
Másik kérdésem lenne: a váltó néha egyesből kettesbe kapcsoláskor reccsen, mintha késő emelne ki a kuplung, Emellett a rükvercet is néha nehezen veszi. 128.000 km van benne, 1,8 Benzin. 1 hónapja volt váltóműolajcsere, Castrol 75W 90, de nem segített. A kuplung jó. (német fórumoldalakon találtam sok ilyen bejegyzést, állítólag "típushiba".) Eddig 10 autóm volt, régebbiek, más-más márkák, (francia, német) de ilyennel még nem találkoztam. Mi lehet a baja?
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:54 skee81 részére
Műszakilag nem okoz gondot, kicsit romlik a tapadás és csökken az autó hasmagassága.
mazda-auto.hu | 2013-11-13 15:52 bire3 részére
100000 km-ig 20000 km-enként megtörténetk a kötelező szervizek, utána viszont a következő digitálisan rögzített szervizalkalom 2013.02.07-én volt és már 171510 km-es óraállással. Németországban, Torgau-ban.
skee81 | 2013-11-13 14:30
Tisztelt Mazda-Autó,
valószínű tavaly ezt már megkérdeztem 2009-es mazda 6-ra téligumihoz a gyári 215/50 R17 helyett 205/50 R17 garnitúra okozhat-e műszaki gondot, vagy csak többet fog mutatni az óra?
Köszönettel,
bire3 | 2013-11-13 13:59
Tisztelt Szakértő!
Autó vásárlál előtt állok és kinéztem egy Mazda 6 2,0 CD 143le autót,
egyen szíves az alábbi alvázszámú autóról információt szolgáltatni:
JMZGY19R671476431
Köszönettel:
Zsolt
mazda-auto.hu | 2013-11-13 11:18 dana részére
Természetesen igen. Igazad van. Figyelmetlen voltam, hogy dízelről van szó. Ettől függetlenül a többi igaz, így végállásban erőlködik a szivattyú
dana | 2013-11-13 09:34 mazda-auto.hu részére
A 2004-es dieselnél a vezérműtengely végén lévő fogaskerék hajtja a szervót, nem szíj. Nem így van?
mazda-auto.hu | 2013-11-13 08:57 BobbyEwing részére
Végállásban megnő a szivattyú terhelése, ezért nyiszoroghat a hosszbordás szíj. Valóban felesleges és nem ajánlott rátartani végállásban. Akkor van probléma, ha a kormánymű egyéb állásaiban is van zaj. A szervófolyadék periódikus cseréje tényleg javasolt.