2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lilycerka | 2013-02-12 07:57 mazda-auto.hu részére

köszönöm!

zolika182 | 2013-02-11 23:13

A 2.3-as motorról jókat írtatok, amitől tartottam, hogy normál tempónál 110-es utazóba, tempomattal, országúton akkor el lehet vele menni 8-9 literből, ez jó hír, Kedves jigsaw, te hirdeted a szürke kombit? (mert csak ezt a hirdetést láttam ami 2.3-as és automata, és szines kijelzős modul cserélve IGO navis rendszerre :) ) Faternak volt CVT váltós Primera GT-je, amit hajtottam, nem volt rossz, de a japán vasakba, olyan jó váltó van, h élvezet velük kapcsolni, jelenleg nekem is Primerám van 1.8as, meg sok japán vas volt a családban, és mindnek nagyon jó váltója volt. 5 ajtós kéne, és manuális váltóval, nekem nagyon fontos a megbízhatóság, meg az, hogy ne kelljen 1 hetet a szervízben állnia a kocsinak, látom a kollégáimat akik kocsival ugyanúgy járnak külföldre, hogy fele ojan idős passatokkal, vectrakkal, mondeokkal, 3as, 5ös bmw-kkel, többet szerelik, meg többet romlik el, mint az én primerám ami már 14éves, pont ilyen megbízató kocsi kell, csak kicsit fiatalabba, ezért döntöttem amellett, hogy mazda 6. LeKlein, írtad lent, hogy a xenon nem az erőssége a gépnek, ez mit takar? gyengén világít, vagy sokszor megy tönkre?

jigsaw | 2013-02-11 20:09 zolika182 részére

...még annyi, hogy szekvenciális az automata váltó benne, ami igencsak emeli az élmény autózást, illetve autógáz rendszerre alakíttattam át 4 éve, így a gyakorlatilag egy 6-7 literes fogyasztású autó költségén lehet vele járni. De autógáz rendszer nélkül is eladom, ha úgy érdekel valakit. És ma vittem le az árat 300e Ft-tal, mert viszonylag sürgősen szeretném eladni anyagi okokból.

jigsaw | 2013-02-11 19:43 zolika182 részére

Nekem öt éve van meg a 2.3-as 6-osom, de ez automata és pont most kezdtem hirdetni. Tavaly több, mint 1M lett ráköltve a felújításokra (futómű, fékek, kipufogó, váltó), de szerencsére céges pénzen intézték, ezért lehet alkudni az árból. Vigyáztam rá, minden dokumentálva van. Szólj, ha érdekel esetleg.

zeff | 2013-02-11 15:46 zolika182 részére

2.3 fogyasztása 9-9.5 körül van átlagban ezt én is megerősítem. Most nulláztam, kíváncsi voltam én mit adok neki mert az előző tulaj 10-ét két év alatt 9-re vittem le (tehát 8 körül evett). Most lassan megy le (9.8) mert az elmúlt pár hónapban csak rövid távokra használtam. 7.5-hez nekem nehéz a lábam :) Nagyobb hibája nem volt, elektronikus sem, eddig ami említésre méltó az a kuplungcsere volt. Már keményen vettem, egy évet ment majd amikor a pályán tempomattal elkezdett csúszkálni kicseréltettem (biztos azért mert valóban 63.000 volt az akkor 5 éves autóban). De úgy hallottam hogy a kuplung nem az erőssége. Olajra meg csere után fél évvel ránézel, utántöltesz fél litert és megint jó. Beépített feature. Élményautónak csak ezt.

LeKlein | 2013-02-11 15:26

Szia, nekem 2.3 benzines van, eddig lekopogom csak elekopogom csak elektronikus hibák voltak leszámítva hogy törve vettem, és ez miatt szervó lett cserés és a hütő lyukas volt. Xenon lámpa nem az erőssége ahogy én tapasztaltam. Fogyasztás vegyesbe 9.5 körül alakul. Nyáron 140-el pályán sikerült 7.5 elérni. Télen városba 11,5. Olajszintet érdemes figyelni, ahogy szokták is itt ajánlani a 2.3 motornál és gyakorlatilag olaj csere + szürők és kopó alkatrészek. Árak meg sztem kategóriájának megfelelőek.

geszti | 2013-02-11 15:16 zolika182 részére

szia Nekem 2003-as benzines van 2.0 motorral. Fogyasztása jó, elviselhető. 7 a legkevesebb, pályán klímával 9,5 140-el. Élményautózásra nem kifejezetten jó, de a nagyarcú bekóstolós huligánokat lealázni megfelelő. Dízelesekről nincs tapasztalatom, csak a fórumon visszaolvasva tudsz infot gyűjteni. Itt nagyon ritka a benzines panasz. A kasztnihoz elég a 2,0, viszont egy 6 sebességes váltóval még jobb lenne.

Fecó | 2013-02-11 15:02

Bocs. Nos ha élmény autózásra is kel,akkor csak benzinest(díesellel oszt nem fogsz,ha csak nem 2.2-es)!!! Az 1.8 az kissé karcsú(ott nincs Nm),én minimum 2.3GT benyást vennék,erő is van,a hosszúzást is jól bírja,esetleg a jelölt fogyi felett meg MPS-t(díesel M6 hajtok)

zolika182 | 2013-02-11 11:55

Kedves Mazda autó! Szeretnék tanácsot kérni: Külföldre járok dolgozni, szeretnék mazda 6-ost venni, a kérdés, benzinest vegyek vagy dieselt? A szivem a benzineshez húz, nekem nagyon fontos a megbízhatóság, nincs időm szarakodni, szervízbe hordani, olvasgattam, hogy a diesel az problémásabb, de mindenki a dieselre akar rábeszélni, hogy azt vegyek, de mégis a benzinest venném. Abból is bonyolultabb a szitu, mert az 1.8 benzines lenne az ésszerű választás, de félek, hogy kevés, 2 literest vennék szivesen, (mivel fiatal srác vagyok) a 2.3GT-t venném legszivesebben, csak nem tudom mennyi külömbség van a kettö között. Megéri a 2.3-ast megvenni? félek a magas fogyasztástól, országúton, 7-8, pályán 9-10 literes fogyasztás a fájdalom küszöb, ami még belefér... kicsit élmény autónzásra is használnám, mert szeretek vezetni. A keret, 1.4-1.8 millió Ft lenne rá, 2003-2005ös kiadások között. Benzines Tipushibák? Diesel tipushibák, és alkatrészárak? Választ előre is köszönöm! Üdv

mazda-auto.hu | 2013-02-11 11:02 Zozyka részére

350000,-Ft körül. Kérésre természetesen tudunk pontosítani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó