2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BobbyEwing | 2013-02-16 19:22

Tisztelt Fórumozók,Mazda-Autó! 2004-es,2.0 dízel Mazda 6-osom van.3 kérdésem lenne.Az első, hogy 120.000 -s szervíznél pontosan mit kell cserélni az autóban?? (Szervóolajat,váltóolajat is kell?) A második, hogy bármelyik irányba ütközésig kitekerem a kormányt akkor furcsa hang jőn a motortérből és olyan furcsa a kormány is, de viszont ha akár már fél centivel is visszább tekerem akkor ezek megszűnnek!! Ez normális?? Vagy valami gond lehet a szervóval,vagy a kormányművel?? Vagy mi lehet a gond? A harmadik, hogy ha megyek városban 50-60nal,és meg kell állnom pl.piros lámpánál, akkor lassításkor,fékezéskor elengedett vagy lazán fogott kormánynál elhúz jobbra v balra a kocsi!! Ez mit jelent?? Mi lehet a hiba,ha egyáltalán ez hiba?? Várom a válaszokat! Köszönöm! Üdvözlet

bogyesz | 2013-02-16 14:46 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-autó! Köszönöm szépen a választ. Megmértem a tárcsákat a hátsó 9,7mm az első 24,65mm minimális váll van mindkettőn.Azt kérdezném ebben az esetben az új betétet be lehet szerelni a régi tárcsákhoz? Vagy csak az új betéteket a szabályzott tárcsákkal lehet összetenni?

susugaga | 2013-02-15 18:28 zolika182 részére

Az enyémben ködlámpa van ott. Ha jól tudom a dieselnél is ott van a cooler miatt. a gyári sport lökösben van lent.

szab8814 | 2013-02-15 16:30 mazda-auto.hu részére

A motortérben a generátortól érkező rázást valóban az egyik feszítőgörgő tönkrement csapágya okozta. Köszönöm a tippet dana, mazda-autó. Más. Volna pár kérdésem amire kíváncsi vagyok. Megoszlanak vélemények arról, hogy motort mosni szabad e vagy sem. Néhányan azt mondják nem tesz jót a sok elektromos csatlakozónak, meg aztán befolyik a mosószeres víz mindenhova utána meg nem indul el. Erről mi a véleményetek? A motor tetején lévő műanyag burkolatnak mi a funkciója, dísz, porfogó vagy az alatta lévő hőszigetelésnek fontosabb szerepe van? A menetstabilizátort (dsc) lehet menet közben kapcsolgatni, vagy meg kell állni hozzá mint a terepjárók első diff. reteszének kapcsolásakor? Vagy ez csak egy szoftver, és nem okoz gondot a dolog? koszi, udv, Szab

zolika182 | 2013-02-15 14:41 susugaga részére

Meggyőző fogyasztási adatok, a dieselt se tartom takarékosabbnak, ha már rá kell költeni, akkor egész életre elúszot a megtakarításod a benzinessel szembe: Üzemanyagrendszerbe, adagolórendszerbe bele kell nyúlni, a dieselnél, soha többé nem hozza vissza a megtakarítást azzal a minusz 1-2 liters fogyasztással. Van külömbség az 5 és 6 sebességes váltóval szerelt modellekben, az utolsó fokozat áttételében? És ezzel párhuzamosan a fogyasztásában? Még egy kérdés, és bocs ha hülyeséget kérdezek, de erre se találtam még választ, az első lámpatestben 4 foncsol van,(index, tompitot, távolsági, ????) az első ködlámpa a 4? Mert láttam pár modellt aminek lent van a ködlámpája, ebböl gondolom h nem az... vagy az vakdugó? :D

jigsaw | 2013-02-15 11:43 Haji részére

Pótkerék helyett kompresszor és spray van nálam. Csak azért nem teszem be a csomagtartóba a pótkereket, mert 14 év alatt soha nem volt defektem és bízom a hasonló folytatásban. De defekt esetén, így is simán eljutok egy gumisig. A mélynyomót a jobb hátsó (kisebb) ülés háttámlájához rögzítették. Ugyanúgy szól. És a bőrön kívül az első tulaj minden extrát kért bele, amit lehetett, tehát BOSE van benne.

Haji | 2013-02-15 08:41 jigsaw részére

Hadd kérdezzek a pótkeréktartályos megoldásról. Akkor pótkerék helyett spray? Mélynyomóval mi lett? Vagy nem Bose van benne és ezért nem kérdés?

mazda-auto.hu | 2013-02-15 08:07 bogyesz részére

Elsősorban szemrevételezés, és mérés függvénye, hogy mi legyen a tárcsák sorsa. Amennyiben még vastagsági mérethatár felett maradnak szabályzás után is, akkor nem szükséges cserélni. Igen, hátsó fékbetét csere esetén kell állítani a munkahengerek dugattyúin.

jigsaw | 2013-02-15 07:31 susugaga részére

Igen, én ezért tetettem bele pótkeréktartályos LPG-t, így annyiból járok kb. mint egy dízel.

susugaga | 2013-02-14 18:52 zolika182 részére

Helló, nekem is gt-m van. A fogyasztástól nem kell félned, autópályán tempomattal 130=7,5. Városban se megy 10 fölé, csak ésszel kell menni vele. Igazából nem sok különbség van a 2.0 hoz képest, ez nem egy sportautó. A xenon trafó tipushiba.A diesel sajnos nem igazán jó választás mert nem fogsz találni megfelelően karbantartott példányt és csak a baj lesz vele később. Viszont ha hosszú távon autózol a diesel mindenképpen kevesebbet eszik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó