2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:59 lilycerka részére

A bontott trafó sorozatszámának egyeznie kell a gyáriéval! Ettől függetlenül elképzelhető, hogy a trafó/lámpa áramellátásával van probléma. Pl. az állandó világítás nélküli autók esetében egy további tápkábel beépítése is javasolt, de a testelést is ellenőrizni kell. Harmadik lehetőségként a lámpatest is okozhatja a gondot. Elsősorban itt oxidáció okozta feszültség csökkenésre kell gondolni.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:41 sziloka részére

Valószínűleg volt egy kevésbé jól sikerült gyújtása. Ez előfordulhat, különösen ha rövidebb időszakokra is be van indítva a motor, vagy ha 7-10 éve nem volt kitakarítva a kályha.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:39 Erik88 részére

Valószínűleg a szíj adja. Ha "suttyogás" közben valamilyen illékony spray-vel rá tudnál fújni a szíjra, és az elhallgat, akkor ez bizonyítást is nyert. Viszont nem feltétlenül természetes a szíj hangosodása, bár nem tudom mennyit futott már.

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:34 Dexx33 részére

Csak uniós adószámú külföldi cég esetén. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2013-02-11 10:32 Whisper részére

Nekem nehéz úgy válaszolni, hogy egyik oldal (benzines/dízel) se nehezteljen rám. Mindegy, megpróbálom. Amennnyiben nem "gond" a valamivel magasabb számla a kúton, akkor elsősorban a benzines ajánlható, tekintettel a gyakori rövidebb távú használatra. Ez különösen akkor igaz, ha a kiszemelt dízel Mazda6 2005.07-hó utáni gyártású, hiszen akkor van benne koromszűrő. Rövidebb működési periódusok esetén hajlamos a szűrő eldugulásra, melyet csak a szervizben tudnak kezelni. Ez kényelmetlen, kellemetlen, és pénzbe kerül. A 323 DiTD után az 1,8-2,0 benzinesek nem fognak erőtlennek tűnni, de az is igaz, hogy sokan kedvelik az új dízelek hatalmas nyomatékát, mely a szívó benzinesekből hiányzik. Több más tekintetben is jóval kevesebb a meghibásodási hajlam a kevésbé összetett benzines hajtásláncban (lendkerék, befecskendezők, turbó...) Az angliai esős időjárás miatt fontos lehet a karosszéria átnézése korrózió szempontjából, bár 2006 után ez sem annyira jellemző. Talán ezért próbáltak lebeszélni a Mazda6-ról.

natu77 | 2013-02-11 07:20 Flims részére

Szia Nálam is ugyan ez a gond volt. Vagy ülés csere vagy meg lehet venni a szenzort nem olcsón és ehhez kárpitot kell bontani. De ha böngészed a netet van ülés foglaltság érzékelő un. emulátor. ez egy fél megoldás, nem jár bontással és nyílnak a légzsákok ha gond lenne.

Zozyka | 2013-02-10 22:51

Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy mazda 6 2003 d 100kw-hoz gyári új turbó milyen árban volna? Várom válaszukat!

lilycerka | 2013-02-09 19:00 natu77 részére

Sziasztok!mazda6-os kombit vettem 2002-es évjárat és a jobb oldali xenonnal van gondom (gyári)néha ok néha nem...izzót megcseréltük az jó,trafo csere volt egy napig volt jó vele,most megint nem müxik.azt hallottam,hogy komplett lámpa csere kell,a kérdésem az,hogy ez igy van-e?vagy mi a megoldás?(a cserélt trafó is használt)köszi előre is a segítséget!

Erik88 | 2013-02-09 18:07 Erik88 részére

jigsaw | 2013-02-09 16:13 Flims részére

Nekem volt ugyanez a gond. Állítólag nem szabad az ülésre térdelni, mert megszakadhat a kontakt. Ilyen vicces problémák nekem csak az Alfával történtek ezelőtt. Körbejártam a dolgot rendesen és végül csak az ülés csere maradt nekem is, de bontóban olcsón, jó állapotú ülést lehet venni és a régit is el lehet adni szenzor nélkül...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó