2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


susugaga | 2013-02-14 18:52 zolika182 részére

Helló, nekem is gt-m van. A fogyasztástól nem kell félned, autópályán tempomattal 130=7,5. Városban se megy 10 fölé, csak ésszel kell menni vele. Igazából nem sok különbség van a 2.0 hoz képest, ez nem egy sportautó. A xenon trafó tipushiba.A diesel sajnos nem igazán jó választás mert nem fogsz találni megfelelően karbantartott példányt és csak a baj lesz vele később. Viszont ha hosszú távon autózol a diesel mindenképpen kevesebbet eszik.

bogyesz | 2013-02-14 13:28

Sziasztok! 2005 M6-ban lassan elkopnak a gyári fékbetétek,és űj csere esetén a tárcsákat szabályozni kell vagy még 1 garnitúra betétet kibír? A hátsó betéteket csak simán ki lehet cserélni vagy kell állítani a kézifék miatt? Údv.bogyesz

mazda-auto.hu | 2013-02-14 12:11

Mazda6 kombi tulajdonosok figyelmébe ajánljuk: ELADÓ: egyszer használt Thule Ocean tetődoboz eredeti Mazda5 alaptartóval. Ár: 70000,-Ft.

nzss | 2013-02-13 11:54

Mail: nmk@gmail.hu

nzss | 2013-02-13 08:18 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Mennyibe kerülne kb.?

zolika182 | 2013-02-12 15:32

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.3_gt_toresmentes.szervizkonyv.bor.x-6508625 ennek tényleg ennyi az ára? nekem kicsit gyanusan olcsó... Mire kell figyelni vásárlásnál, amit egy mazdánál feltétlen nézzek meg?

jigsaw | 2013-02-12 09:33 zolika182 részére

Igen, én hirdetem a iGO-s PNA-ra cserélt navigációsat. Ha van kérdésed, a hirdtesében lévő számon elérsz. Én egyszer cseréltem a bal és jobb xenont is, akkor darabját 20e-ért, azóta már olcsóbb, de semmi baj nincs velük nálam. Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_kombi_2.3_gt_awd_automata__lpg_autogaz-6584114

mazda-auto.hu | 2013-02-12 08:55 nzss részére

Motorolaj, olajszűrő, hosszbordás ékszíj, sebességváltó olaj, esetleg levegőszűrő, pollenszűrő.

LeKlein | 2013-02-12 08:42 zolika182 részére

Nekem a lámpaburán belül található trafóval volt gondom meg a magasság állító motorral.(ha esetleg ilyen gondod lenne itt is tudnak jö ötletekkel szolgálni,hogy ne legyen csillagászati összeg a javítás) De olaj és kopó alkatrészen költeni nem kellett rá. Navit cseréltem ki hogy legyen mp3 és IGO meg üléshúzatot méretpontosat(nagyon jó minőség,mintha gyárilag lenne rajta).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó