2025. Augusztus 6. Szerda - Berta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rbaggio | 2013-02-25 11:50

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as 6-osomba szerettem volna Dension Gateway adaptert, hogy a gyári fejegységen keresztül tudjak akár USBn keresztül mp3-as fileokat is hallgatni. 6-osokkban elvileg alkalmas lett volna, de a szervíz szerint a Bose-al szerelt típusokban ez nem megoldható. Van olyan lehetőség/Önök vagy a kedves Fórumtársak tudnak olyanról amellyel még is áthidalható a gond? Vagy más megoldást ismer valaki? Köszönöm

nagyand | 2013-02-25 10:08

Tisztelt Mazda-Auto! Mennyibe kerül Önöknél egy generátor szabadonfutó? (M6, 2003-as Diesel 136LE) Válaszukat elöre is köszönöm.

Haji | 2013-02-25 09:21 murmuc részére

Sajnos igényeljük az át...zást. Persze, sokan nem igényeljük, de a rengeteg ostoba miatt, akik még mindig nem állapotot vásárolnak, hanem km-t, akiknek megnyugtatóbb egy visszapörgetett 90ekm-s autó (mást már nem is lát), mint egy hibátlan 130-150-200 ezres darab, na miattuk kell nekünk is küzdeni a trógerkedéssel. Ajánlom figyelmedbe "Becsületesnepper" cikksorozatát. http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye_2._resz/ http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3._resz/ Ismerem, nekem már évek óta mondogatta ezt a sok hülyeséget, mire meg is írta.

leanykoncer | 2013-02-25 09:03

Tisztelt Varga Úr! Hivatalos Mazda szervízben 2007-es 2.0 CDH Mazdámban befecskendező alátéteket cseréltek, mert ette az olajat. A szervízzel egyidejűleg szelephézag állítást is végeztek.(azt mondták, azért kell mert a szelepfedél eltávolításakor a szelephézag állítás is ajánlott) Műszeres beméréssel kiderült még, hogy a 4 db izzítógyertyából 2 működik csak, de csak 1-et tudtak kicserélni, mert nem volt több raktáron. Olajcsere, és az összes szűrő cseréje is megtörtént és befecskendező betanítást is lefuttatták. Az olajfogyás hál'isten teljesen megszűnt. A problémám az, hogy a szervíz óta megfigyeltem, hogy amikor nem kell nagyobb erőt kifejtenie az autónak pl. egyenes úton, lassú gázadásnál csörgő szelephangot hallok, ami korábban biztos, hogy nem volt. Erőteljes gyorsításnál ez nem tapasztalható. És úgy érzem egy kicsit gyengébb is az autó. Ön szerint mi lehet ennek az oka?

mazda-auto.hu | 2013-02-25 08:24 majdnemmérnök részére

Apró helyesbítés, a befecskendező korrekció azért szükséges, hogy minden henger egyformán működjön.

sziloka | 2013-02-23 19:49 murmuc részére

Magyarorszagon ez a divat igy igaz en szervizkonyvel minden muszaki vizsga papirokkal vettem a m6 mazdat 95000km rel Ausztriaban nem mindenki hajt bele 300000 km t ahogy te emlitetted

murmuc | 2013-02-23 18:56 majdnemmérnök részére

Köszi az adatot közben én is megtaláltam.Nem voltak feltágulva a csúcsok csak össze kötöttem a kellemest a hasznossal.Szelep fedél tömítést cseréltem és le ellenőriztem a csúcsokat.Szelephézagot nem mértem,de mindenütt volt"megfelelő"hézag.A következőkben azokhoz az emberekhez szólnék akiknek 8-10 éves Mazda 6-os 2.0 dieselük van 80000-1400000Km-rel.Gyerekek gondolkozzunk!!!Egy 8-10milliós diesel autót a tulaj nem 10-12ezerKm éves futás teljesítményre veszi.Én 6 éveset vettem 202000Km rel.A munkahelyem autókereskedés mellett egy autószerelő műhely.Volt nálunk is 2004-es M6 garantált 120000 km-mel.Az eredet vizsgán derűlt ki,hogy a 2011-es műszaki vizsgán volt benne 298000 km.Ebből csak annyit akartam kihozni,hogy nem mindig az autó és a típus a rossz,hanem át van az ember paszírozva,és utánna lehet pereskedni!Üdv:murmi

susugaga | 2013-02-23 14:14 sziloka részére

Inditásgátló szokott ilyet produkálni, ha van másik kulcsod próbáld meg, ha nincs használd a passatot.

majdnemmérnök | 2013-02-23 07:47 murmuc részére

Szia murmuc! 52-62 Nm a nyomaték,a szelephézagot nem tudom!Ha tűzkarikát cseréltél az injektor alatt utána mindenképp csináltass korrekciót,hogy minden injektor egyformán működjön!Üdv!

sziloka | 2013-02-22 12:26

Koszonom a gyors valaszt szervizbe van az autom gatyamat koltom rá most lehet itt Ausztriaba.keves km 98000 es ilyen gondok vannak aztmondtak japan autoval nemlessz gond.ugynezki eddig, csak 4 honapja vettem mar is kolthetek ra.Passatom meg othon pihen előkelő vennem ugylatom

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó