2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2013-03-07 07:03

Üdvözlöm! ÉRDEKLŐDNÉK, hogy ha a katalizátor hibás (tele van olajjal), akkor az lehet, hogy egy nagyobb füstmennyiséggel járó gyorsítás után a porlasztók elkezdenek kopogni (mintha csapagyas lenne) 2000s fordulat alatt (konstans sebesség esetén). Illetve veszít az autó a teljesítményéből is. Megállok az autóval kb 30 percre, akkor elhagyja. LEHETSÉGES, hogy nem tud átmenni a füst a katalizátoron és amikor felgyülemlik, akkor a porlasztok így viselkednek? Amúgy is gyenge az autó mintha csak 100Le lenne, pedig egy 135le 330nm-s autóról beszélünk. Mi a véleményük? Katalizátort hogyan kell kiégetni? Mert volt gondom az autóval és és valószínűleg tele van olajjal. Mekkora fordulaton, mennyi ideig kellene járatni? Köszönöm szépen előre is.

Boss | 2013-03-07 02:07

Tisztelt Mazda-Autó! 2009-es diesel mazda6 ot vásároltam 5 hónapja. 170 000km van benne, ebből Én tettem bele 4000km-t a vásárlásóta. Az lenne a kérdésem hogy normális dolog-e hogy még soha nem jelzett a részecskeszűrő lámpa hogy égetné a szűrőt? Köszönettel.

Dexx33 | 2013-03-06 18:50 mazda-auto.hu részére

Oooo hat ez nem semmi de hat mas lehetosegunk ugy sincs. Nemde? Nos akkor majd mindent egyszerre kerek postazni de picit kerdojeles a dolog mert en bar ket tetelt rendeltem csak az eggyik kabel nem? A short cord. Az olcsobb tetel az csak muanyag kapocs a muszerfal dekoraciokhoz mivel a szetszedesne nehanyat elhagytam sajnos! hat ma mar csak ez hianyzik de kivarjuk... Mellesleg szeretnem tudtara adni mindenkinek hogy a GHs navikhoz is es a regi navikhoz is tudok 2012-13 keleteuropa terkepet amin ausztria es Nemetorszag is rajta van es raadasul meg magyarositast es szlovakositast is. Ha esetleg erdekelne ez valakit... Kivanom a legjobbakat de kernem hogy a postazas elott tudassanak (esetleges korabbi esetben) mert a husveti unnepek kornyeken picit hektikus a szituacio. Dexx

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:46 mazda-auto.hu részére

A befecskendezők váltják egymást, tehát csereszabatosak.

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:43 Zozyka részére

Valójában csak szoftveresen van különbség.

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:42 Dexx33 részére

Örülök a részben eredményes beszerelésnek. Sajnos a drágább kábelt egyelőre legkésőbb Április 2-ra igazolták vissza, tehát nem volt Európában. Perzse még ez nem végleges, így kicsit hamarabb is megérkezhet.

Zozyka | 2013-03-06 06:44

Tisztelt Mazda autó! Érdeklődni szeretnék, hogy 2003 évi 1998ccm D M6 136 és 120 lovas motorok között mi a különbség/milyen különbségek vannak,amik a teljesítmény/nyomaték különbséget okozzák? Vagy alapvetően minden ugyanaz,csak más a turbó vagy a motorvezérlő computer beállítása? Illetve érdeklődnék,hogy a 13H50 és a 13H50A porlasztók azok azonosak -e? Elvileg nekem azt mondták, hogy igen.

Dexx33 | 2013-03-05 20:28 mazda-auto.hu részére

Tisztelt VArga Ur! Hat megvagyok a NAVI beszerelesevel es beuzemelesevel... Sikerult de meg a gps antenna nincs rajta - varom, de kerem tudasson a postazasrol mert a felesegem kozben beteg lett de a kollegai atveszik csak tudni kellesz hogy mikorra varjak azt! Minden mukodik es meg kabelt sem huztam be eddig, de meg nem navigalt az auto persze! Majd utanna meglatjuk kell-e valami huzal vagy nem. Viszont amit gondolok az az, hogy a CI es a Clock Spring kabelek azt biztositjak hogy motor leallitasnal amikor csak a kozepkijelzo vilagit vilagitson a kijelzo koruli vezerles illuminacio is. TAlan... Vagy nem tudom! Meg a kormany vezerles is mukodik de a NAVI behelyetesitette a AC vezerlest de ez nem annyira nagy baj! Viszont ami nagyon fontos az az hogy a bekapcsot kovetoen a MAZDA NAVI DVD-t kbe kell helyezni mert az aramtalanitast kovetoen konfugaciot kell vegrehejtani a NAVI-nak es ehez a fajlokat a DVD-rol huzza! Koszonom a segitseget es remelem hogy a befejezest kovetoen abszolut mukodni fog az egyseg ugy ahogy annak mukodni is kell! Esetleg ha van velemeny a huzalokkal kapcsolatban varom azt. Koszonom! Dexx

mazda-auto.hu | 2013-03-05 14:46 nagyand részére

Valójában ez nem hiba. Lehet, hogy korábban be volt zsírozva a fogazott rész, illetve az esetleges kopás is hozzájárul.

nagyand | 2013-03-05 09:44

Tisztelt Mazda-Auto! Korábban 2009-ben mikor vásároltam M6 2003-as 136LE Diesel autómat a kézifék kar behúzásánál nem lehetett "racsni, kattogó" hangot hallani. Most mikor behúzom a kéziféket racsnis hangja van mint a régi zsigulikban. :) Mivel orvosolható ez a "probléma"? Igazából nem probléma csak a korábbi megszokott halk müködéshez képest az. Gondolom kopásból eredö ez a jelenség. Válaszukat elöre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó