2025. Június 2. Hétfő - Anita, Kármen

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2013-03-13 14:04 gulyas_peter részére

Na megkukkantottam,Nem tudom mennyit,hogyan... "cibáltál" futót,de érdemes lenne önzárós anyára cserélni az anyát,és jól meghúzni őket!Mert ha a lyukat a kasztnin nem megfelelő méretűre fúrták,bizony hiába feszíthet,csak elmozdulhat/csúszhat picit,terhelésre,na meg persze tömíteni se ártana a csavar mellet,valami gumiános anyaggal! De tuti megoldható így-úgy,ha eddig nem találták ki(oszt hess víz)!

gulyas_peter | 2013-03-13 13:03 Fecó részére

Hali! Nekem is ilyen van fent. Úgy néztem, hogy a jobb oldalon a négyzet alakú lemeznél van elég nagy hézag. Talán ott. Bár a szőnyeg alja nem volt vizes, szóval nem tudom.

Fecó | 2013-03-13 12:15 Fecó részére

Elnéztem,síkba 4 csavar van! http://www.vonohorog.hu/datas/pdf/38/1404.pdf

Fecó | 2013-03-13 12:00 gulyas_peter részére

Ott hogyan? Nálam 2db 12-s csavar rögzíti a nem gyári vonóhorgot(Bosal-atoflex,eléggé "kokány" megoldás is,na az szerviz sem szerel többet nekem vonóhorgot,az ő költséghatékonyságuk szerint...),a csomagtér síkján,jobb és bal oldalt,oszt slussz(asszem)! Bocs

gulyas_peter | 2013-03-13 11:17 Fecó részére

Köszi! Az emelőt megtaláltam. Jobban szemügyrevéve a csomagtartót, úgy látom, hogy a vonóhorog rögzítésénél folyhatott be a víz. Az alját majd a szerelőnél megnézetem, bár tavaly lett alvázvédőzve.

Fecó | 2013-03-13 10:43 gulyas_peter részére

Bocs! de mivel a Hatos kasztnija tud csavarodni(úgy láttam),szerintem az ívesen össze illesztett fenék lemez hegesztése a pótkeréknél elengedhet néhány pontban (pedig elvileg az 1 ív a legerősebb...)!Így már a megoldás vélhetően,karosszériás! A pótkerék mellet(kívül),a jobb oldali oldalfali "rekesz" alján lelhető az emelő!

gulyas_peter | 2013-03-13 10:14

Tisztelt Mazda-auto! Ma azt tapasztaltam, hogy a pótkeréknél és alatta áll a víz. Kb. 2-3 l víz állt a a pótkerék üregében. Találtam ott 2 leeresztő nyílást. Kivettem a dugót, és lefolyt a víz. A kérdésem az lenne, hogy honnan folyhatott be ennyi víz, a csomagtartó szőnyeg száraz. Másik kérdésem az lenne, hogy hol található az emelő? Válaszát eéőre is köszönöm!

Zozyka | 2013-03-13 09:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ. Sajnos az a baj, hogy a porlasztók teljesen újak voltak, amikor belekerültek az autóba kb 10e km-rel ezelőtt. A porlasztók denso 13h50 jelzésűek voltak (eredetileg 13h50A volt benne, erre azt a választ kaptam, hogy csereszabatosak, így jónak kellene lennie). Nyomás/hozam szabályzás alatt a vezérlő elektronika értendő? Lehet, hogy meg van chippelve/át van írva a vezérlő elektronikája az autónak? Mikor megvettem (régi turbóval már 1300 fordulaton töltött a turbó, 1500 fordulaton meg ugrott.most új turbóval 2000-nél jön meg a töltőnyomás.Alatta nagyon lomha az autó. Lehetséges, hogy az elektronika ennyire meg lett babrálva/és a turbó is el volt állítva mikor megvettem a kocsit? Normál esetben hol kellene megjönnie a töltőnyomásnak? (Ha jól olvastam, akkor 2000 után/körül)

murmuc | 2013-03-13 08:27

Tisztelt Mazda-auto! A kérdésem az lenne,hogy a szelephézagot(2,0 D 143le)hol mérjük?A görgös himba és a hozzá tartozó vezérműtengely bütyök közt,vagy a szelep vége és a himba közt.Az injektorok kalibrálása mit takar?

mazda-auto.hu | 2013-03-13 07:59 dana részére

Biztosan a varga@mazda-auto.hu-ra lett küldve? Motorolaj: 3290,-Ftx 5 liter. Gyári szűrők: olajsz. 5300,-Ft, levegő: 8323,-Ft, pollen: 10415,-Ft Utángyártott: 2774,-, 4381,-Ft és 3810,- a pollen. A gyári anyagok általában mindig több ellenőrzésen mennek keresztül, de igyekszünk a jobb minőségű utána gyártók termékeiből választani. A postaköltség ~2900,-Ft utánvétel esetén, előre utalás esetén kb. 2500,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó