2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Klevi99 | 2013-03-20 18:32

Sziasztok azt szeretném kérdezni ,hogy a 2.0 D mazda6 2004 100KW a Mobil ESP 5W-30 tehet kárt a motorba mivel most olvastam hogy nem épp a megfelelő olaj vagy mégis jó .

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:29 Márk részére

Ez a hibakód nyomásvesztésre utal a rendszer nagynyomású körében. Gyakorlatilag a rendszer bármelyik elemében lehet a hiba, melyet diagnosztizálással lehet szűkíteni. A befecskendezők résolaj mérése elsődleges ilyenkor. Egy-két esetben előfordult már durván eltömődött gázolajszűrő is. További hiba lehet a hozamszabályzó szelep, vagy a közös nyomócső túlnyomás szelepe. Esetleg a nagynyomású pumpa vészszűrője is lehet eltömődve, de inkább az előbbiek.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:24 Boss részére

Gratulálok a sikeres koromtalanításhoz! Nem lehetséges, hogy korábban régen volt nullázva a fogyasztásmérő, most viszont az akku lekötése miatt újra indult mérés, és még nagyok a kilengések (ahogy írtad)? Egy ilyen javítás után biztosan lenne hibakód, ha olyan valami történt, aminek nem kellett volna.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:20 Boss részére

Tudomásom szerint tudjuk programozni, hogy ilyenkor is nyitható maradjon, egyébként sehogy. Amikor az autót számítógépre tesszük, a programozható paraméterek között kell ellenőriznünk a lehetőségeket, ezért nem tudom biztosra ígérni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:17 LeKlein részére

A tengelykapcsoló működtetése hidraulikus, így nem bowdenes. Lehet, hogy csak a kinyomó csapágy akadozik a nyelestengelyen, a sok lerakódott portól. Sajnos ehhez nem nagyon lehet hozzáférni a váltó leszerelése nélkül, így érdemes egyúttal egy esetleges kuplung cserére is felkészülni. A gyárit, de azért nem biztos, hogy mindent cserélni kell (70%).

gulyas_peter | 2013-03-20 14:46

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi hibára lettem figyelmes: Ha rázós úton megyek valami kopog bal elöl. Fékezéskor ugye a kocsi kicsit előrebillen, és amikor visszaáll szintbe, akkor is lehet hallani ezt a koppanást. Ha váltás után kiengedem a kuplungot és gázt adok akkor is hallható egy kicsit, illetve ha nagyon alacsony fordulatszámon megyek 2,3, esetleg 4es fokozatban, akkor is lehet hallani. A futóműt megnézettem, semmi baja, a szilentek jók, lengőkarok is stb.. Kipróbáltam úgyis, hogy üresbe kapcsoltam a kocsit, majd leállítottam a motort egy elhagyatott, rosszabb minőségű úton kb 20-30 km/h nál, és a probléma így is fennállt. Az egyik szerelő azt mondta, hogy vagy lendkerék, vagy a motortartó bak. Van valami ötlete?

nzss | 2013-03-20 09:40

Mazda 6-hoz hol lehet emberi áron tetőcsomagtartót venni? Thule meg hasonló árfekvésűek kizárva.

Blade66 | 2013-03-20 09:27

Tisztelet Mazda-Autó! A következő hibát tapasztalom mostanában az autómon.Ez egy 2004-es M6 2.0 D 136 Le. 1400-1500 fordulat tartományban folyamatos haladás mellett az autó dadog nem durván de érezhető. Az alatta és felette lévő tartományban teljesen jól működik. Nem tudom mi lehet a probléma. Segítségét előre is köszönöm.

Márk | 2013-03-20 00:40

helló p0093 hibakód mit jelent pontosan?hol keressem a szivárgást? rail cső résolaj vezetékében van valami mechanikus szelep?

Boss | 2013-03-20 00:39

Tisztelt Szakértő! Másik kérdésem problémám a következő lenne. Kis fodrulatszámon rángatott a motor, használtam már rendszertisztítót, kicsit javult, de nem múlt el teljesen. a fogyasztásom 8.5 liter volt. Hétvégén kitisztítottam az AGR szelepet elég kormos volt, és a fém cső keresztmetszete a felére volt szűkülva a koromtól! Kitisztítottam összeraktam, a rángatás elmúlt, azóta a "motorfűtő" kályhát is hallom hogy működik. Aramtalanítva volt az autó mert le kötöttem egy két kábelt. Azóta mentem 109km és a fogyasztásra 9.8 litert ír. Ez normális dolog vagy ez a kilóméter kevés az átlag számításhoz a computernek? Szebben jár a motor, nem rángat és többet fogyaszt? Kérem írja meg a véleményét. Az autóban 180 000km van diesel 5 hónapja vette. Köszönettel: boss

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó