2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:20 Boss részére

Tudomásom szerint tudjuk programozni, hogy ilyenkor is nyitható maradjon, egyébként sehogy. Amikor az autót számítógépre tesszük, a programozható paraméterek között kell ellenőriznünk a lehetőségeket, ezért nem tudom biztosra ígérni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:17 LeKlein részére

A tengelykapcsoló működtetése hidraulikus, így nem bowdenes. Lehet, hogy csak a kinyomó csapágy akadozik a nyelestengelyen, a sok lerakódott portól. Sajnos ehhez nem nagyon lehet hozzáférni a váltó leszerelése nélkül, így érdemes egyúttal egy esetleges kuplung cserére is felkészülni. A gyárit, de azért nem biztos, hogy mindent cserélni kell (70%).

gulyas_peter | 2013-03-20 14:46

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi hibára lettem figyelmes: Ha rázós úton megyek valami kopog bal elöl. Fékezéskor ugye a kocsi kicsit előrebillen, és amikor visszaáll szintbe, akkor is lehet hallani ezt a koppanást. Ha váltás után kiengedem a kuplungot és gázt adok akkor is hallható egy kicsit, illetve ha nagyon alacsony fordulatszámon megyek 2,3, esetleg 4es fokozatban, akkor is lehet hallani. A futóműt megnézettem, semmi baja, a szilentek jók, lengőkarok is stb.. Kipróbáltam úgyis, hogy üresbe kapcsoltam a kocsit, majd leállítottam a motort egy elhagyatott, rosszabb minőségű úton kb 20-30 km/h nál, és a probléma így is fennállt. Az egyik szerelő azt mondta, hogy vagy lendkerék, vagy a motortartó bak. Van valami ötlete?

nzss | 2013-03-20 09:40

Mazda 6-hoz hol lehet emberi áron tetőcsomagtartót venni? Thule meg hasonló árfekvésűek kizárva.

Blade66 | 2013-03-20 09:27

Tisztelet Mazda-Autó! A következő hibát tapasztalom mostanában az autómon.Ez egy 2004-es M6 2.0 D 136 Le. 1400-1500 fordulat tartományban folyamatos haladás mellett az autó dadog nem durván de érezhető. Az alatta és felette lévő tartományban teljesen jól működik. Nem tudom mi lehet a probléma. Segítségét előre is köszönöm.

Márk | 2013-03-20 00:40

helló p0093 hibakód mit jelent pontosan?hol keressem a szivárgást? rail cső résolaj vezetékében van valami mechanikus szelep?

Boss | 2013-03-20 00:39

Tisztelt Szakértő! Másik kérdésem problémám a következő lenne. Kis fodrulatszámon rángatott a motor, használtam már rendszertisztítót, kicsit javult, de nem múlt el teljesen. a fogyasztásom 8.5 liter volt. Hétvégén kitisztítottam az AGR szelepet elég kormos volt, és a fém cső keresztmetszete a felére volt szűkülva a koromtól! Kitisztítottam összeraktam, a rángatás elmúlt, azóta a "motorfűtő" kályhát is hallom hogy működik. Aramtalanítva volt az autó mert le kötöttem egy két kábelt. Azóta mentem 109km és a fogyasztásra 9.8 litert ír. Ez normális dolog vagy ez a kilóméter kevés az átlag számításhoz a computernek? Szebben jár a motor, nem rángat és többet fogyaszt? Kérem írja meg a véleményét. Az autóban 180 000km van diesel 5 hónapja vette. Köszönettel: boss

Boss | 2013-03-20 00:32

Tisztelt Szakértő! Mazda 6 2009-es tipusnál járó motornál, hogyan lehet kinyitni a csomagtartót? Köszönettel Boss

LeKlein | 2013-03-19 19:51 mazda-auto.hu részére

Észrevettem hogy amikor a kuplungot engedem fel furcsa hangot lehet hallani mintha a bowden nyikorogna lehet hogy lassan cserés lesz a kuplung szettem? Vagy lehet hogy bowden rossz? Egy helyzetnél meg is szokott akadni fennt a kuplung néha. Más jeleit nem tapasztaltam a kuplung meghibásodásnak. Kuplungszett esetén milyen márkát ajánlotok? 2.3 benzin 2003.06. havi előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:45 N.I. részére

Elnézést, hogy megint beleszólok, de esetleges töltés hiányt nem valamelyik légzsák lámpa szokta először jelezni. Amíg az autó beindításához szükséges feszültség adott, addig a légzsák lámpa nem fog áramhiány miatt jelezni. Elsősorban ellenállás problémák generálnak légzsák hibát. 2. A generátor szabadonfutója elsősorban a hosszbordás szíj, illetve a szíjtárcsa élettartamát növeli, nem az az elsődleges célja, hogy a generátor egyenletes működését biztosítsa.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó