2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


NomakRaven | 2013-03-26 18:19 mazda-auto.hu részére

Jó napot! A tegnapi nap és ma is egy újabb probléma jelentkezett 2000es fordulat szám alatt de főleg 1500 környékén enyhe kihagyások vannak az vagy is az autó el kezd ugrálni. A szabadon futóra gyanakodtak először a szerelők és tavaj le is lett cserélve de a feszítő görgő nem és a nyikorgás szerintem az miatt van. A kattogás viszont inkább a motor felöl halható mintsem a generátortól de elég nehéz megállapítani. Tudom hogy ezt így nehéz megmondani így de tudom így használni továbbra is mert még 1-2 hétig szükségem van rá de azután 2 hétig nem használom.

ladanyizo | 2013-03-26 16:30 mazda-auto.hu részére

Küldtem egy mailt, képpel együtt.

Zozyka | 2013-03-26 16:18 tomasso részére

Tomasso, te első tulaja vagy az autónak? A tiéd is 2002-2005 közötti 100kW d? Volt már valami nagyobb problémád ami miatt a motorhoz vagy a befecskendezőrendszer/elemét javítani/cserélni kellett? Sok km van a kocsiban?

mazda-auto.hu | 2013-03-26 07:52 csavez11 részére

Te vagy az első tulajdonos? ...Nem akarok látatlanban okoskodni, de ha nem te vagy az első tulajdonos, akár bontott főtengely is lehet a motorban, pl. egy túlköszörült csapággyal, vagy túl nagy ütéssel...

mazda-auto.hu | 2013-03-26 07:49 tomasso részére

Diagnosztika szükséges. Valószínűleg befecskendezési tökéletlenség.

csavez11 | 2013-03-26 05:55

2003 ÉVJÁRAT MAZDA 6 DISEL MINDENT MEGKAPOTT AZ AUTÓ BECSÜLETESEN ÉS KETTÉ TŐRT A FŐTENGELYEM EHEZ MIT SZÓLTOK !!!

tomasso | 2013-03-25 20:45 mazda-auto.hu részére

Nekem is ugyan ez a problémám de már 2éve kb de nem vittem el szerelőhöz.Én mikor üresbe teszem s megyek vele néha lefullad,se szervó semmi gurul a kocsi,hihetetlen:)És nekem is csattogós a hangja mikor tartom a sebességet pl 5.ben 1500-2000fordulat között,de viszont mikor picit odalépek nem csattog.Nem értem.....

mazda-auto.hu | 2013-03-25 14:27 dana részére

Elsősorban a fékrendszerben lehetnek dugattyú/féknyereg megszorulások, a korábbi állapottól függően. A féktárcsák korróziója is lehet előrehaladott. Az üzemanyag ellátási rendszerben a legtöbb ami megtehető, a régi gázolaj leszívása, illetve a gázolajszűrő cseréje.

ladanyizo | 2013-03-25 13:55

Válaszokat köszönöm! Akkor a jobb oldali tompítotthoz csak egy vezeték kapcsolódik ez pedig a H1-es izzóhoz megy és oda több nem kell?!Ha jól értem? Ez a "bónusz" kábel amit találtam egy derékszögű csúszósaruhoz csatlakozott szerintem,és ha jól láttam, akkor az izzótól nem messze. (ha hozzáférek, akkor lefotózom és elküldöm mailba előzménnyel együtt, ha kell). Ennek a vezetéknek a végét le szigetelőszalagozhatom? Nem fogja hiányolni semmi? Másik oldalon nem találtam ilyen vezetéket max. egy "testelést" "Sajnos így látatlanban nem tudom azonosítani a vezetéket. Talán korábban valaki utólagos Xenon szettet használt az autóban, vagy angyalszemet? Nem tudom."

dana | 2013-03-25 12:06

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó