2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2013-03-30 15:56 tomasso részére

Nekem régen rosszak voltak a porlasztóim. Télen amíg be nem melegedett a motor zakatolt valami.mintha csapágyas lett volna a motor, aztán melegen elhagyta. Állítólag itt már egy km-t sem lett volna vele menni.na, én mentem 15e-t. A másik, hogy menet közben más lett a hangja. Itt arra gondolok, ha nem gyorsítottam, hanem csak konstans sebességgel mentem, csörgősebb hangja volt. Ìgy utólag belegondolva, olyan "szenvedős" hangja volt a motornak.Menni ment.azzal nem volt gond.illetve szerintem a fogyasztása is megnőtt legalább 1-1.5 literrel.

Zozyka | 2013-03-30 15:48 cuba.71 részére

Gödöllőn hol? Az autópálya lehajtótól nem messze? Már gondolkoztam azon, hogy elviszem hozzátok Budapestről nekem jobban megközelíthető, mint Békéscsaba. Mennyi időt szokott igénybe venni egy ilyen bevizsgálás nálatok?

Zozyka | 2013-03-30 15:48 cuba.71 részére

Gödöllőn hol? Az autópálya lehajtótól nem messze? Már gondolkoztam azon, hogy elviszem hozzátok Budapestről nekem jobban megközelíthető, mint Békéscsaba. Mennyi időt szokott igénybe venni egy ilyen bevizsgálás nálatok?

mazda-auto.hu | 2013-03-29 10:27 Erik88 részére

Használati körülmények, és olaj kérdése is az olajfogyasztás mértéke. Mivel nem tudod, honnan indult az olajszint, ezért az 1 liter sem biztos. Egyébként meglepő lehet a válaszom, de nem sok, bár ettől függetlenül nem megszokott.

cuba.71 | 2013-03-29 09:54 tomasso részére

Lassan leirjátok a common rail rendszer összes nyügjét. Gödöllő környékieknek tudunk segiteni,ha ugy gondolják.

tomasso | 2013-03-28 20:58 dana részére

Nekem is jól indul,nem is füstöl,meg erő is van benne húz mint állat:) De a motorjárás hidegen egyenletlen melegen tökéletes. Nem értem akkor mi lehet,de a résolajmérést már megakartam csináltatni de nem lehet tovább halasztani...De kétségen kívül a porlasztó leghúzósabb bele és a lendkerék...Egyébként te mennyiért vetted a porlasztót?És az új porlasztt hozzá is kell tanítani a motorhoz,valami ilyesmit hallottam?!

toget | 2013-03-28 11:27

helóhaló! Van itt még olyan fanatikus, aki LED-es nappali menetfényt szerelt a Mazdájára? Ha igen, hogy oldotta meg a bekötést? Mikor kapcsol be, ki, stb.?

Erik88 | 2013-03-28 10:44

Sziasztok! 2007es mazda 6 1.8-nál mennyire normális 1 liter olajfogyasztás 13000km alatt. Olajcsere óta ment el ennyi. Bár olajcsere után nem ellenőriztem közvetlenül, hogy max-ig töltötték-e...

dana | 2013-03-28 09:57 tomasso részére

Nekem az volt a géz az egészben, hogy tökéletesen indult, nem volt egyenetlen a motor járása sem. Igaz füstölt. Lényegében gyorsult, de érezhető volt hogy gyengébb. 4000 fölé már nem is igazán bírt forogni 3-4-esben. Alig volt nyomatéka. Néztünk résolajat. Kb 10x annyi volt a 4-es porlasztón mint a többin. Bevizsgáltattam. Elvileg egyáltalán nem működött a porlasztóm :D 3 hengerrel jártam :D Csak nem értem hogy akkor miért járt szépen a motor és miért nem indult nehezen. Wuff

mazda-auto.hu | 2013-03-28 09:35 cuba.71 részére

Így igaz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó