2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2013-03-22 19:49

Hát igen: http://totalcar.hu/tesztek/2013/03/22/mazda_6_cd175_revolution_teszt/1/ Tesztvezetésből pár észrevétel ami furcsa volt a mostani 6-osomhoz képest. Ajtóba nincsen oldalt tároló zseb, csak egy flaskának tároló. Könyöktámasz alatt kisebb a pakolóhely. Váltó körüli fekete lakkos díszkeret marha hamar karcolódik. Látszik hogy párszor áttörölték, de már apró karcokat húztak rá. Váltógombot gyűrűvel kezeli ismét nem ajánlatos. Csak 5 colos monitort raktak bele. Mostani 7 colosomhoz képest furcsa volt. Legalább 7-est vagy 10-est belerakhattak volna hogy jól látható legyen rajta minden. TomTom navigáció nem működött sajna, pedig kíváncsi lettem volna rá hogy mennyit csal az óra a GPS-hez képest. Mindkét oldali napellenzőbe tükör, elötte elhúzható ablak és világít egy kis lámpa ha elhúzod. Váltó elötti kis tárolórekesz is kisebb. Tetőlámpába viszont van egy becsukható napszemüveg tartó. Váltó marha szépen és finoman működik. 19-es gumikkal nem igazán volt érezhető hogy sokkal rázósabb lenne az autó a mostanihoz képest mint ahogy azt az előző teszt leírásba kicsit eltúlozták szerintem. Hátrafelé kilátás kisebb a hátsó ablakon, jó dolog a tolatókamera. Tényleg marha gyorsan beindul a motor, ha leáll a piros lámpánál. Kombin hátsó részről kiszállásnál azért hiányzik a csökkentett tengelytáv mérete. Ha koszos az autó nem tudsz úgy kiszállni hogy ne érjen hozzá a lábad valahova. Marha kényelmes volt az ülés. Fűtés szabályozás világítása marhára tetszik. A szürke számlapok viszont.......mai világba megcsinálhatták volna ezt is LCD kijelzősre. Csomagtartóba a szokásos jó kis rejtett rekeszek-tárolók. Pályán is elég szépen húz ha kell. Távolság figyelő rendszert meg kell szokni, furcsa volt hogy elkezd lassítani ha kijönnek elénk a pályán. Tempomatnál furcsa volt hogy nem tudtam hogy be van kapcsolva vagy nem. Kerestem hogy hol világít a lámpa ha elő van készítve üzemre. Nincsen ilyen lámpa. Kormány, műszerfal, üléskárpit jó tapintású anyagokból van. jobbról vagy balról előznek, oldalsó lámpákba világít egy kis ikon hogy ne akarj kanyarodni. Elég csöndes a motor, 6 sebességű váltó marha jó, a mostaniból hiányzik a 6-odik sebesség. Pályán olyan 500-zal pörög kevesebbet a moci a mostanihoz képest. Intercoolert már középre rakták, nem bal oldalon van a kerék elött. Viszont a levegő beömlés útjában van a rendszámtábla. Jó nagy részt kitakar, máshova meg nem igazán lehet rakni mert eléggé elrontaná az elejének a kinézetét. Motorháztető kinyitásához ha vastagabb lenne az ujjam, biztos szidnám aki így kitalálta hogy csak ennyire nyíljon fel. Így összességébe NANÁ hogy KELLENE egy ilyen! (: Üdv ÉNRG

ladanyizo | 2013-03-22 15:56

ez csak a xedos-ra igaz vagy a M6 is szenved ebben a betegségben? http://www.mazdaklub.hu/magazin/gyengenlatas-xedos Pontosan milyen izzó kell a tompítottba (még nem cseréltem benne)

Fecó | 2013-03-22 15:14 ladanyizo részére

Gondlom a 2005-2007 F/L,módosított Hatos lámpájára gondolsz! Az szerintem bele tehető! És ha izzócsere van,2db azonos típust venni,vagy árnyalat/szín difi van,akkor mindkettőt azonos típusra cserélni "rögtön"(legalább is én így jártam el,a 2006-os,sima F/L-nél,igaz még azonos korúak a lámpák még!

ladanyizo | 2013-03-22 14:05

Üdv! Kellene egy kis segítség elsőlámpával kapcsolatban. Van egy 2003-as Mazda6-om, "sima fehér" lámpával (nem xenon). Olvastam, hogy meg "mattulhat" a foncsor és ezáltal gyengül a fényerő! Nem tudom mennyire igaz ez, de tény hogy a jobb oldali tompítottam elég gyenge! A baloldali újabb lámpa, egyéb okból cserélve lett nem olyan rég (komplett lámpa). Van is különbség a kettő között! Ránézésre a régi lámpatest is sötétebb mint az új (nem sokkal). Kérdésem, hátha tud valaki segíteni. Izzót kell cserélni vagy komplett lámpatestet? Esetleg a sötétebb lámpatestet is belelehet tenni ebbe a típusba? Választ előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:34 Márk részére

Könnyen lehet. Az izzítógyertyákat viszonylag egyszerű ellenőrizni, az indítási nyomás ellenőrzéséhez viszont diagnosztikai műszer kell.

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:28 nzss részére

Ún. No name, de nem rossz minőség.

Márk | 2013-03-22 10:19 mazda-auto.hu részére

köszönöm a választ.közben sikerült a hibát beazonosítani,a cr szelep résolajvezetékében volt a veszteség.tisztító adalék segítségével sikerült a veszteséget csökkenteni.most viszont a hidegindítás lett a probléma,reggel önindítóval nem képes elindulni.izzítás lehet a probléma?

nzss | 2013-03-21 16:50 mazda-auto.hu részére

Melyik modell lenne?

mazda-auto.hu | 2013-03-21 14:13 cuba.71 részére

A varga@mazda-auto.hu-ra küldj valamiféle bemutatkozást a vállalkozásodról! Köszönjük..

mazda-auto.hu | 2013-03-21 14:11 nzss részére

Sajnos nincs használt. A legolcsóbb új 28000,-Ft+ posta.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó