2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Boss | 2013-03-20 00:32

Tisztelt Szakértő! Mazda 6 2009-es tipusnál járó motornál, hogyan lehet kinyitni a csomagtartót? Köszönettel Boss

LeKlein | 2013-03-19 19:51 mazda-auto.hu részére

Észrevettem hogy amikor a kuplungot engedem fel furcsa hangot lehet hallani mintha a bowden nyikorogna lehet hogy lassan cserés lesz a kuplung szettem? Vagy lehet hogy bowden rossz? Egy helyzetnél meg is szokott akadni fennt a kuplung néha. Más jeleit nem tapasztaltam a kuplung meghibásodásnak. Kuplungszett esetén milyen márkát ajánlotok? 2.3 benzin 2003.06. havi előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:45 N.I. részére

Elnézést, hogy megint beleszólok, de esetleges töltés hiányt nem valamelyik légzsák lámpa szokta először jelezni. Amíg az autó beindításához szükséges feszültség adott, addig a légzsák lámpa nem fog áramhiány miatt jelezni. Elsősorban ellenállás problémák generálnak légzsák hibát. 2. A generátor szabadonfutója elsősorban a hosszbordás szíj, illetve a szíjtárcsa élettartamát növeli, nem az az elsődleges célja, hogy a generátor egyenletes működését biztosítsa.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:37 N.I. részére

A turbó mechanikus vezérlését (geometria)nem szokták módosítani esetleges DPF kiszereléskor. Márpedig most csak egy típusazonos turbócsere történt, és megváltozott az autó viselkedése. A DPF kiszerelése pedig az elektronika módosítása nélkül nem lehetséges. Különben előtte sem működött volna jól az autó.

tocsa5 | 2013-03-18 14:50

Köszönöm a válaszát!

N.I. | 2013-03-18 12:34 nagyand részére

Légzsák hiba visszajelzés nagyon sokszor a töltés hiány miatt jelentkezik. generátor javításnál a visszajelzőkábel szála rendesen visszakerült ? ill.a nagy csatlakozóba az akku mellett nincs kontakthiba ?

N.I. | 2013-03-18 12:30 Zozyka részére

Hali , DPF szűrő van vagy volt a kocsiba ? mert ha eltávolításra került és nem lett módosítva az elektronika akkor lehetséges a jelenség. ( nincs meg a gyári fojtás a többi beállításhoz képest )

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:19 nagyand részére

Elvileg a generátor szabadonfutó cseréjének csak annyi köze lehet a légszák hibajelzés megszűnéséhez, hogy le volt szerelve az akkusaru, így törlődhettek egyes hibakódok.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:16 tocsa5 részére

Nem feltétlenül a lendkerék a probléma eredete. Nem is annyira egyszerű kiszűrni, még sokszor nekünk sem.

nagyand | 2013-03-15 10:21

tisztelt Mazda-Autó! A M6 2003 136Le Diesel automba teljesen beállt a generátor szabadonfutója. A motor inditás után nagyon csattogó kolompoló hangot adott. Elvittem szerelöhöz az autót, hogy mégis mi lehet ez a furcsa hang és elsö hallásra azt mondta, hogy a generátor szabadonfutója ment tönkre.A müszerfalon a légzsákvisszajelzö lámpa eleinte csak nagy ritkán majd egyre több alkalommal indítás után kb fél percre elkezdett villogni majd folyamatosan világítani.Az utóbi döben már mindig ezt produkálta.Indítás után kb fél percre elkezdett villogni majd folyamatosan világítani. Elvittem a kocsit szerelöhöz, hogy akkor cserélje ki a generátor szabadonfutót mert már nagyon zavart a hangos, csattogó zörgö hang. Kicserélte a szabadonfutót azót megszünt a hangoskodás, kopogó hang, szerintem a motorjárás is simább lett. Valamint azóta nem világít, villog a légzsák visszajelzö se a müszerfalon.(Indításkor kigyullad de pár másodpercre rá ki is alszik mint korábban, normális müködéskor) Lehetséges, hogy a generátor egyenletlen járása okozta a légzsák "zavarát"?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó