2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Boss | 2013-03-20 00:39

Tisztelt Szakértő! Másik kérdésem problémám a következő lenne. Kis fodrulatszámon rángatott a motor, használtam már rendszertisztítót, kicsit javult, de nem múlt el teljesen. a fogyasztásom 8.5 liter volt. Hétvégén kitisztítottam az AGR szelepet elég kormos volt, és a fém cső keresztmetszete a felére volt szűkülva a koromtól! Kitisztítottam összeraktam, a rángatás elmúlt, azóta a "motorfűtő" kályhát is hallom hogy működik. Aramtalanítva volt az autó mert le kötöttem egy két kábelt. Azóta mentem 109km és a fogyasztásra 9.8 litert ír. Ez normális dolog vagy ez a kilóméter kevés az átlag számításhoz a computernek? Szebben jár a motor, nem rángat és többet fogyaszt? Kérem írja meg a véleményét. Az autóban 180 000km van diesel 5 hónapja vette. Köszönettel: boss

Boss | 2013-03-20 00:32

Tisztelt Szakértő! Mazda 6 2009-es tipusnál járó motornál, hogyan lehet kinyitni a csomagtartót? Köszönettel Boss

LeKlein | 2013-03-19 19:51 mazda-auto.hu részére

Észrevettem hogy amikor a kuplungot engedem fel furcsa hangot lehet hallani mintha a bowden nyikorogna lehet hogy lassan cserés lesz a kuplung szettem? Vagy lehet hogy bowden rossz? Egy helyzetnél meg is szokott akadni fennt a kuplung néha. Más jeleit nem tapasztaltam a kuplung meghibásodásnak. Kuplungszett esetén milyen márkát ajánlotok? 2.3 benzin 2003.06. havi előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:45 N.I. részére

Elnézést, hogy megint beleszólok, de esetleges töltés hiányt nem valamelyik légzsák lámpa szokta először jelezni. Amíg az autó beindításához szükséges feszültség adott, addig a légzsák lámpa nem fog áramhiány miatt jelezni. Elsősorban ellenállás problémák generálnak légzsák hibát. 2. A generátor szabadonfutója elsősorban a hosszbordás szíj, illetve a szíjtárcsa élettartamát növeli, nem az az elsődleges célja, hogy a generátor egyenletes működését biztosítsa.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 15:37 N.I. részére

A turbó mechanikus vezérlését (geometria)nem szokták módosítani esetleges DPF kiszereléskor. Márpedig most csak egy típusazonos turbócsere történt, és megváltozott az autó viselkedése. A DPF kiszerelése pedig az elektronika módosítása nélkül nem lehetséges. Különben előtte sem működött volna jól az autó.

tocsa5 | 2013-03-18 14:50

Köszönöm a válaszát!

N.I. | 2013-03-18 12:34 nagyand részére

Légzsák hiba visszajelzés nagyon sokszor a töltés hiány miatt jelentkezik. generátor javításnál a visszajelzőkábel szála rendesen visszakerült ? ill.a nagy csatlakozóba az akku mellett nincs kontakthiba ?

N.I. | 2013-03-18 12:30 Zozyka részére

Hali , DPF szűrő van vagy volt a kocsiba ? mert ha eltávolításra került és nem lett módosítva az elektronika akkor lehetséges a jelenség. ( nincs meg a gyári fojtás a többi beállításhoz képest )

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:19 nagyand részére

Elvileg a generátor szabadonfutó cseréjének csak annyi köze lehet a légszák hibajelzés megszűnéséhez, hogy le volt szerelve az akkusaru, így törlődhettek egyes hibakódok.

mazda-auto.hu | 2013-03-18 12:16 tocsa5 részére

Nem feltétlenül a lendkerék a probléma eredete. Nem is annyira egyszerű kiszűrni, még sokszor nekünk sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó