2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:19 ladanyizo részére

A Mazda6 kevésbé "szenved" a fényerő csökkenésben. A Xedosoknak még üvegbúrás lámpái vannak, így az nem mattul, viszont belül ugyanúgy porosodnak. Nagyon sokat segít, a lámpák széteszereléses takarítása, csak míg egy Mazda6 fényszórót fél óra kivenni, addig egy Xedos6 fényszórót kb. 2 óra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:15 ladanyizo részére

Sok helyen rosszul írják, de a Mazda6 fényszórók foncsora nem szokott kimattulni. Ami mattul az a műanyag lámpabúra. Általában ez csak kívül matt, amit speciális polírozással újjá lehet varázsolni. Belül inkább "ködös" lesz a felület az évek alatt felgyülemlett finom portól. Ilyenkor melegítéses eljárással szét lehet szedni (inkább szervizben) a lámpákat, és belül le lehet törölni a felületeket. Ettől függetlenül a ráncfelvarrott típus barna plexis lámpái passzolnak az első generációs típusba.

Zozyka | 2013-03-24 22:14

Tisztelt Mazda-Autó! Mazda 6,2003 100 kw D Most egy olyan problémával fordulnék Önökhöz (már ez a 2. alkalom, hogy ez előfordult). Minusz 2°C volt az udavron. Az utó éppen nem garázsban állt.Beindítottam, és az alapjárat gondolom a nagy hideg miatt kicsit magasabb volt (kb 1200 fordulat) Majd elkezdett szépen lassan lecsökkenni. De a csökkenés közben egy kicsit a fordulatszám mérő ingadozott. Mire előszedtem a telefonomat, addigra már inkább csak 1000 fordulaton járt a motor. A videó az alábbi linken érhető el: https://www.dropbox.com/s/pt7gogqatzkxbic/VID_20130324_134411.mp4 Nem csak a mutató járt így, hanem a motoron is hallható volt, hogy emelkedik a fordulatszám is olyankor. A másik érdekes dolog az volt, hogy amikor elérte a normál megszokott fordulatot, egyszer csak lefulladt az autó. Nekem már régóta gondjaim vannak az autóval.Új porlasztók vannak benne (denso 13H50). De a mikor be lett tanítva, akkor a turbóm rosszul volt beállítva (el volt állítgatva).Most már a turbó is jó. Lehetséges, hogy újra kellene tanítani a porlasztókat? Néha 1500 fordulaton egy kicsit bezakatol a motor (szerintem porlasztó hang). Ha a fulladás oka nem porlasztó tanítási gond, akkor lehetséges, hogy haldoklik a magasnyomásúm? Vagy valami alapjárati beállítási gond? Másik kérdés. Olvastam, hogy 200-250e km környékén érdemes a klímát/vagy klímakuplungot megcsapágyazni.Igaz-e ez? Mennyire gyakori a klíma leégése ilyen okból? köszönöm szépen előre is.

ladanyizo | 2013-03-24 13:02

Üdv! Kitudtam cserélni a jobboldali tompított izzót, de találtam mellette egy szakadt vezetéket ami nem az izzóhoz hanem mellette lévő csatlakozóhoz volt eredetileg csatlakozva. "Égés" nyom is volt rajta, visszaforrasztottam, működött is világított a tompított de nem sokáig, megint nem világít! Nem tudja valaki megmondani hogy miért nem? Mi az a másik vezeték? Miért van "égésnyom" rajta? Mi lehet a gond? Választ közi!!

Dexx33 | 2013-03-24 08:27 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga ur! Koszonom a gyors szallitast a megrendelt alkatreszeknek! Es nagyon segitett mert mashol nem lehet ilyen mazdaidentikus konektorokkal szerelt koax kabelt venni mint a mazdaban.A mai kerdesem az hogy tudnam-e ezeket a felniket szerelni a kocsimra : 7J, 5-Loch-Felgen, Lochkreis (LK): 114,3 (ET): 52,5. Allitolag M3 es M5 re jok de M6-ra??? http://www.ebay.de/itm/4-ALUFELGEN-7J-x-17-ZOLL-ORIGINAL-MAZDA-3-5-BJ-03-FELGEN-17-ET-52-5-/380560603194?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D6463885346821214297%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D4%26sd%3D320899455340%26 Koszonom!

cuba.71 | 2013-03-24 07:38

SZIA! Ugyan én nem a MAZDA-AUTO vagyok,de a helyedben nagyon gyorsan lecseréltetném a vizszivattyút.

NomakRaven | 2013-03-24 07:13

Helló. Tisztelt mazda-autó. Egy 2007 es mazda6 2.0 120le diesel mazdám van ó, elő jött rajta egy olyan probléma hogy amikor elindítom az autót valami nyikorog a motortérben a generátor felöli oldalon és néha kattog is. De amint felmelegszik a motor a hang megszűnik. Menet tulajdonságra nem éreztem semmi változást vagy ilyesmi azon nem vettem észre h bármire is hatással lenne de ettől függetlenül nagyon aggaszt a dolog. elvittem egyszer a győri nipponba annyit csináltak h agyon vissza fújtak mindent a szíjat és környékét majd vissza adták úgy hogy ellőtte már járatták a motort és boldogan közölték hogy megcsinálták garanciálisan. Persze a következő reggelen persze ugyan úgy nyikorgott és kattogott úgy elvittem egy sima szervizbe gondoltam majd ők segítenek cseréltek bordás szíjat kicseréltették velem a szabadon futót majd és azt mondták hogy a szíjfeszítőt csak javították mert az nagyon drága de nem bírta elmagyarázni hogy ugyan mit javított a szíjfeszítőn, végül is az eredmény ugyan az volt hazavittem az autót a motor kihűlt és a következő indításnál a probléma újfent jelentkezett ahogy azóta sem múlt el. Örülnék ha tudnátok mondani valami támpontot hogy merre fele induljak el vajon mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.

mazdarobi | 2013-03-23 18:42 Boss részére

Hello! Be kell húzni a kéziféket. Üdv.

cuba.71 | 2013-03-23 10:32

ÜDV MAZDA-AUTO. MAIL-t már küldtem az általad megadott cimre.

EnergieLaczy | 2013-03-22 19:49

Hát igen: http://totalcar.hu/tesztek/2013/03/22/mazda_6_cd175_revolution_teszt/1/ Tesztvezetésből pár észrevétel ami furcsa volt a mostani 6-osomhoz képest. Ajtóba nincsen oldalt tároló zseb, csak egy flaskának tároló. Könyöktámasz alatt kisebb a pakolóhely. Váltó körüli fekete lakkos díszkeret marha hamar karcolódik. Látszik hogy párszor áttörölték, de már apró karcokat húztak rá. Váltógombot gyűrűvel kezeli ismét nem ajánlatos. Csak 5 colos monitort raktak bele. Mostani 7 colosomhoz képest furcsa volt. Legalább 7-est vagy 10-est belerakhattak volna hogy jól látható legyen rajta minden. TomTom navigáció nem működött sajna, pedig kíváncsi lettem volna rá hogy mennyit csal az óra a GPS-hez képest. Mindkét oldali napellenzőbe tükör, elötte elhúzható ablak és világít egy kis lámpa ha elhúzod. Váltó elötti kis tárolórekesz is kisebb. Tetőlámpába viszont van egy becsukható napszemüveg tartó. Váltó marha szépen és finoman működik. 19-es gumikkal nem igazán volt érezhető hogy sokkal rázósabb lenne az autó a mostanihoz képest mint ahogy azt az előző teszt leírásba kicsit eltúlozták szerintem. Hátrafelé kilátás kisebb a hátsó ablakon, jó dolog a tolatókamera. Tényleg marha gyorsan beindul a motor, ha leáll a piros lámpánál. Kombin hátsó részről kiszállásnál azért hiányzik a csökkentett tengelytáv mérete. Ha koszos az autó nem tudsz úgy kiszállni hogy ne érjen hozzá a lábad valahova. Marha kényelmes volt az ülés. Fűtés szabályozás világítása marhára tetszik. A szürke számlapok viszont.......mai világba megcsinálhatták volna ezt is LCD kijelzősre. Csomagtartóba a szokásos jó kis rejtett rekeszek-tárolók. Pályán is elég szépen húz ha kell. Távolság figyelő rendszert meg kell szokni, furcsa volt hogy elkezd lassítani ha kijönnek elénk a pályán. Tempomatnál furcsa volt hogy nem tudtam hogy be van kapcsolva vagy nem. Kerestem hogy hol világít a lámpa ha elő van készítve üzemre. Nincsen ilyen lámpa. Kormány, műszerfal, üléskárpit jó tapintású anyagokból van. jobbról vagy balról előznek, oldalsó lámpákba világít egy kis ikon hogy ne akarj kanyarodni. Elég csöndes a motor, 6 sebességű váltó marha jó, a mostaniból hiányzik a 6-odik sebesség. Pályán olyan 500-zal pörög kevesebbet a moci a mostanihoz képest. Intercoolert már középre rakták, nem bal oldalon van a kerék elött. Viszont a levegő beömlés útjában van a rendszámtábla. Jó nagy részt kitakar, máshova meg nem igazán lehet rakni mert eléggé elrontaná az elejének a kinézetét. Motorháztető kinyitásához ha vastagabb lenne az ujjam, biztos szidnám aki így kitalálta hogy csak ennyire nyíljon fel. Így összességébe NANÁ hogy KELLENE egy ilyen! (: Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó