2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-21 09:48 cuba.71 részére

Rendben.

mazda-auto.hu | 2013-03-21 09:47 gulyas_peter részére

Igen, lehet.

cuba.71 | 2013-03-21 09:14

Tisztelt Mazda-auto.hu. Elnézést kérek a REKLÁM-ért.Kérlek vedd semmisnek az összes oldalon. (Most tudtam ujra géphez ülni). Ha TE úgy látod megkereshetsz ilyen jellegű problémával,ha gondolod,és nem veszed tolakodásnak. Köszönöm.Üdv.

Blade66 | 2013-03-21 08:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát. A lendkereket kizárnám kb. 8 ezer km van benne csere óta. A korrekciót elvégeztetem minden képen. Köszönöm a segítségét.

gulyas_peter | 2013-03-21 08:13 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Köszönöm válaszát! Még olyan kérdésem lenne, hogy lehet-e valami kapcsolat az általam leírt probléma, és az között, hogy a kocsi nagy sebességnél 130-140 km/h-s sebességnél erősen jobbra húz, viszont 40-50 nél ez nem tapasztalható!

nzss | 2013-03-21 07:49

2006-os 143d, fixpontos, ferdehátú (hatchback).

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:45 Klevi99 részére

Megfelelő olaj, egyáltalán nem rossz választás, de egy ilyen korú gépben javaslom legkésőbb 15000 km-enként cserélni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:41 gulyas_peter részére

A lendkereket kizárnám. Elképzelhető, hogy pl. a hátsó motortartó bak (babapiskóta formájú), ezt erősíti az alacsony fordulati kopogás. Ettől függetlenül én a futómű elemeit tartom elsődleges lehetőségnek. Lehet, hogy megérne még egy szemlét! Esetleg a lengéscsillapítók felső rögzítő bakjában is lehet a kopogás oka. Viszont a lendkerék hibáját megelőzendő a nagyon alacsony fordulaton haladást javaslom kerülni.

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:35 nzss részére

Lehet, hogy van használt Thule alaptartónk. Hány ajtós az autó?

mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:34 Blade66 részére

Lehetséges, hogy "csak" egy hengereteljesítmény/befecskendezés korrekciós programozást kell elvégezni az autón. Ez kizárólag hivatalos Mazda szakszervizben lehetséges. Az előző oldalon ezt írtam erről: Az óriási befecskendezési nyomás, illetve a kis fordulaton történő mellék befecskendezések miatt, ezek a befecskendezők rendkívűl finoman szabályozhatók. Képesek arra, hogy a hengerek kismértékű teljesítmény eltéréséhez (hatásfok veszteség) igazodjanak. Tehát a befecskendezés korrekció valójában az egyes hengerek tulajdonságaihoz igazítja az adott henger befecskendezőjének működését. Ennek hatásait elsősorban csak kis fordulaton lehet észlelni (finomabb járás), mivel nagyobb fordulaton a dugattyúsebesség ezt már nem teszi lehetővé. A beavatkozás természetesen csak korlátozott mértékű hengerteljesítmény eltérés esetén hatásos, illetve jó befecskendezőket feltételez. Persze akár lendkerék is okozhatja problémát, vagy valami más, de az említett programozás egyébként is ajánlott, és ez a legolcsóbb. Nálunk 6600+Áfa.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó