2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-04-02 16:43

Üdv! Érdeklődnék, hogy a következő alkatrész mennyibe kerül: RF4F-18-746 Lehet-e helyettesíteni más utángyártott alkatrésszel, illetve ennek a hiánya mit okoz az autónál? Nekem nincs benne. Nem is volt amikor 4 évvel ezelőtt megvettem. Mazda6 2004 évj. 136LE Diesel. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-04-02 13:41 Nyiri részére

Terhelés, használat módja...stb, nagyon nehéz objektíven összehasonlítani két autó fogyasztási adatait, de ettől függetlenül nem fogyaszt sokat a Hatosod.

Nyiri | 2013-04-02 13:34 mazda-auto.hu részére

Akkor jó az autóm :( 2 éve van meg és ilyen fogyikat mérek. Picit sokallom, mert V6-s 2.5-s mondeom volt és az evett ennyit.

mazda-auto.hu | 2013-04-02 13:20 Nyiri részére

Kb.:10/9/8 L/100km

Nyiri | 2013-04-02 09:23

Hali! Érdeklődnék hogy egy 2003-s Mazda6 2.0TE benzinesnek mennyi az átlag fogyaztása? Mi a reális? város/pálya/vegyes Köszi

mazda-auto.hu | 2013-04-02 08:55 skee81 részére

1. Ampermérővel célszerű lenne egy nyugalmi áram felvételt mérni. 2.Nem egyedi, hogy egy rövid utakra használt autó akkumulátorát lemeríti a csomagtér izzója egy éjszaka alatt. A rövid utak miatt az akku gyakorlatilag soha nincs rendesen feltöltve. Tehát első körben az akkumulátor állapotát kellene ellenőrizni. 3. Ha még nem történt meg, a bal első rugótornyon található testkábel csavart ki kellene csavarni, és megtisztítani a kontaktust, illetve festékmentesíteni a csatlakozási felületet, menetet. 4. Ha az első kettő rendben, akkor a bal első ajtó zármotorját is ellenőrizni kellene. Lehet, hogy itt a gond.

skee81 | 2013-04-01 08:55

Hello, Elektronikai kérdésem lenne, hátha találkoztatok már hasonlóval. 2009-es 2.0 benzines hatos. Amióta beköszöntött a hideg, a központizár rosszalkodik. A csomagtér ajtó gomb problémát múltkor tisztáztuk, valószínű a gomb ázott be. Viszont a belső kp-i zár sem működik megfelelően, ha zárom-vagy nyotom az ajtókat (mindegy melyik ajtón lévő gombról), a többi ajtó csak hosszú percekkel (10-15) később reagál és zár le vagy nyit. Van olyan hogy 10 másodpercen belül, de van hogy egész úton nem reagál. Emellett a távirányítóról történő nyitás-záráskor fura nyekergő hangot ad a bal első ajtó irányából. Emellett azt vettem észre, hogy ha benn hagyom a kulcsot a zárban (nincs elfordítva, gyújtáson, vagy ilyesmi, csak leállítás után nem veszem ki, hanem úgy hagyom a garázsban éjszakára, akkor teljesen lemerül az akku. Már vagy 3x volt, hogy reggelre lemerült. Ugyanez történt ha nyitvahagytam a csomagteret és égett benne a lámpa (azért az csak nem merít le 1 éjszaka alatt egy akksit teljesen)... Ezt kicsit furcsállom, előző autómban 6 évesen sose merült le, ez pedig még 3 sincs. Persze azóta odafigyelek és nem hagyom a kulcsot benn, de akkor is furcsa. Az autóban bose rendszer van, de ilyenkor nincs bekapcsolva egy fedélzeti eszköz sem. Van esetleg ötlete mi lehet a gond, mielőtt tanácstalanul vagy potyán szervízbe szaladgálok? Akku folyadékszint rendben, azt megnéztem, visszatöltés után, ha zárva hagyom az autót és nem felejtem benne a kulcsot, pöccre indul. Az akksihoz még annyit, hogy az autó állt egy jó fél évet tavaly ilyenkor és nem igazán törődtek az akksival (ez után vettem) és akkor tölteni kellett. Lehetséges hogy haldoklik az akksi, és a lemerülés mellett a központi zárral ez összefüggésben van? köszönöm előre is! üdv

cuba.71 | 2013-03-31 09:33

Gödöllő Szent István Agrártudományi Egyetem mögött lévő diesel ü.a.rendszerekkel foglalkozó műhely. 70 4055325

tomasso | 2013-03-30 21:13 cuba.71 részére

70km re van tőlem gödöllő,mennyi idő megnézni a porlasztókat?Tel számot adhatnál.Köszi

tomasso | 2013-03-30 21:11 Zozyka részére

Nekem zakatol 1500-2000fordulaton de ha gázt adok akkor nem hallani.Inkább nekem kerregő hangaot ad...Akkor 90%porlasztó nekem is...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó