2025. Június 6. Péntek - Norbert

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-10 14:17 sanyo0318 részére

Ha tényleg minden felújítás jól sikerült, akkor lehet, hogy pl. fellazult befecskendezők okozzák az olajfogyasztást.

mazda-auto.hu | 2013-04-10 14:16 gulyas_peter részére

A stabilizátor összekötő pálca hibája általában könnyen kiszűrhető, ha az autó fel van emelve.

sanyo0318 | 2013-04-10 13:06

Tisztel mazda auto! Ojan problèmával fordulok Önhöz, hogy a 2004 -es diesel mazda 6-ommal , komplet motorfelujitás után is kb 2000 km folyamatos autopálya használat mellet ( 140 km/h) , eltunt kb 8 dl olaj. Az auto meglett gyürüzve, felujitattuk a turbot, komplett tömitès ès szimering csere. Castrol 5w 30 olajjal lett felöntve. Amig nem használtam autopályán ( kb 2500 km ), addig nem fogyott belöle az olaj. Kèrdèsem az lenne, hogy Ön szerint mi okozhatja ezt a jelensèget ? Válaszát elöre is köszönöm. Tisztelettel sanyo0318

gulyas_peter | 2013-04-10 12:35

Tisztelt Mazda-autó! Ki lettek cserélve a stabilizátor szilentek, de a kopogás nem szűnt meg a bal futómű felöl. Rázópadon megnézték a kocsit, de a fútőműnek semmi baja. Lehetséges, hogy a stab. pálcát is cserélni kellene?

mazda-auto.hu | 2013-04-10 08:38 Zozyka részére

Nem hiszem, hogy diagnosztika (főleg befecskendezés) nélkül tovább lehet lépni a hiba okának megtalálásában. Esetleg egy kompressziómérést is érdemes lenne végeztetni.

Zozyka | 2013-04-09 08:25 mazda-auto.hu részére

Elvileg szeptemberben (10e km-tél ezelőtt) volt utoljára korrekció végezve.

mazda-auto.hu | 2013-04-09 08:11 Kintopsar részére

Ez esetben a gyújtáskapcsoló betét kopása okozhatja a problémát.

mazda-auto.hu | 2013-04-09 08:10 LeKlein részére

Sajnos előfordulhat, hogy a munkahengerben szorul a dugattyú, de lehet, hogy a féknyereg is/vagy szorul.

Kintopsar | 2013-04-08 17:44 mazda-auto.hu részére

Koszonom a valaszt, kozben kiderult, hogy mi a gond. Ha ACC-ben nagyon kicsit tovabb forditom a kulcsot, akkor minden a regi. Ha jol tudom ez javithato(?), mindenesetre majus vegen ugyis "beugranek" ugyanis esedekes a 240ezres szerviz, addig meg egyutt tudok elni a problemaval.

LeKlein | 2013-04-08 13:36

Kiderült hogy az amit a kuplung hangjának gondoltam féktárcsáktól jön, ha nem fékezek alacsony sebességnél mintha hozzá érne az egyik fékpofa a tárcsához egy ponton. 1,5 éve lett cserélve tárcsa és betét is egyszerre mazda szalonba. Azóta kb. 15e km lett megtéve. Elképzelhető hogy nem tudja rendesen visszahúzni betéteket mert bekoszolodott? Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó