2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-17 07:32 Zozyka részére

Temészetesen az EGR szelep is bármikor tönkremehet, és rendellenes működése beavatkozik a motor működésébe.

Zozyka | 2013-04-16 14:13

Tisztelt Mazda-Autó! A héten történt, hogy elvittem egy diagnosztikára az autót. (már nagyon füstölt, meg kopogtak a porlasztók 1200 és 1500 fordulaton, holott teljesen újak a porlasztók mind a 4 és tanítva is lett). NO, ott kivették a porlasztókat is, mindet elellenőriztek. Minden jó volt. Mondták vigyük el ismét feltanítani, hátha megoldja a dolgot. Elmentek vele az M3-nál található Mazdába. Leállították a motort, amíg bementek elintézni a papír dolgokat. Mikor visszamentek pár perc után és beindították az autót, rángatott a motor, mintha egy henger nem ment volna. Ott valaki megállapította, hogy nagy a kartellgáz is biztos beadta magát egy dugattyú...ÉS még a motor is nagyon csúnyán csörgött...No...Itt kezdődik az érdekesség... Pár óra múlva ismét beindítva a motort, tökéletesen járt, mintha semmi nem történt volna. El is mentek az autóval vissza a diagnosztikai műhelyhez.Minden gond nélkül. Az autó továbbra is ad kattogó hangot 1200 és 1500 fordulat környékén. Mentek vele még pár kört, és elkezdett az autó rángatni is. Ekkor megálltak (de a motor járt tovább), lehúzták az egr vezérlő vákumcsövet és ha jól tudom vissza is dugták utána, és a motor megjavult. Majd ma reggel ismét enyhe kelepelő hanggal 1200 és 1500 környékén ment a motor (amikor mentek vele). Az egr szelep és a katalizátor (valami speciális katalizátor tisztító folyadékkal) mostanában (2hete) lett kitakarítva. Lehetséges, hogy az egr valamilyen oknál fogva nem jól működik? Azt mondták nekem, hogy feltehetőleg a kipufogógáz visszavezetésnél lehet valami gond. Önök találkoztak mát ehhez hasonló esettel?

mazda-auto.hu | 2013-04-16 13:47 zeff részére

Jelenleg is öt különböző 0w-30 Castrol Edge olajat tudunk rendelni. Tehát nem feltétlen változtak a termékek, hanem egyszerűen más terméket képviselnek. De pl. az API SL már viszonylag régi szabvány, így érdemes lenne az olajosdoboz alján található préselési "pecsét" évszámát ellenőrizni. A szóbeszéd alapján a Castrol-t gyakran hamisítják.

mazda-auto.hu | 2013-04-16 13:42 zolika182 részére

Igen, működik.

mazda-auto.hu | 2013-04-16 13:41 gulyas_peter részére

A szintén eltűnt hozzászólás 48-as hibakódja alapján az utasülés foglaltság érzékelő rendszer valamelyik elemében van a hiba. Az akkusaru lekötése után meg lehet tísztítani az ülés alatti csatlakozást, majd újra csatlakoztatás után pl. gyorskötegelővel még jobban összehúzni/rögzíteni. Ha ez nem segít, akkor natu77 tanácsai alapján....

mazda-auto.hu | 2013-04-16 13:38 dana részére

1. Valójában csak az olajteknő újbóli leszerelésével javítható megbízhatóan. A régi tömítés eltávolítása, zsírtalanítás, és tömítés. A legtöbb folyékony tömítés esetén 2-3 óráig nem szabad olajjal újra feltölteni. 3. Le kell futtatni egy hengerteljesítmény korrekciót, és kiderül. 2. A kuplung kiemelése hidraulikus munkahengerekkel történik, így esetleg levegős lehet a rendszer, akkor is lent fog a kuplung, vagy ha valamelyik munkahenger nem tömített. 2.

zeff | 2013-04-16 01:20 mazda-auto.hu részére

Hm, eltűnt az előző hozzászólásom. Az Edge A3B3 A3B4, az Edge FST C2 C3. Előbbi SL/CF, utóbbi SN/CF. Utántöltésre használt korábbbi FST pedig SM/CF. Normális dolog ez hogy ilyen mértékben eltérnek egy olaj különböző kiadásai...? :S költői volt.

natu77 | 2013-04-15 17:06 gulyas_peter részére

Szia Péter Ugyen ez volt a 6-mal, az ülésfoglaltság érzékelővel volt gond az utas ülésen elöl. Van lehetőség kicserélni, de nem olcsó és bontani kell az üléskárpitot, a másik a bontó keresni kell egy ülést amiben jó és a kárpit is egyezik. A harmadik az ülésfoglaltság érzékelő emulátor, 26 eFt én ezt választottam, müködik igaz akkor is azt érzékeli, h ott ül vki ha valójában nem, tehát a légzsák azon az oldalon is mindig müködésbe lép.

zolika182 | 2013-04-15 12:20

Tisztelt Mazda Autó! Szereltek már mazda 6 gyári fejegységhez ilyen berenezést? link: http://www.xcarlink.hu/ ahogy böngésztem a céghonlapján, elvileg az összes tipushoz szerelhető, és így lehetőség van USB-ről memo kártyáról zenét vinni a kocsiba...

gulyas_peter | 2013-04-15 11:35

Sziasztok! Légzsák visszajelző lámpa villogásásval illetve folyamatos világításával kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Hogyan lehet ezt orvosolni? 2004es 2.0 CDTE

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó