2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:12 bazsyk részére

A vízhűtő ventillátorára.

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:10 dana részére

Alapjáraton be van húzva a vezérlő pálca, tehát így működik jól. A turbónyomás elégtelensége elsősorban akkor érezhető, amikor nagyobb gázadásra nem "jön" a magas nyomaték, nem lódul meg az autó.

bazsyk | 2013-04-18 21:09 ZoO részére

Hali, köszi! Valamelyik nap megy a klínáshoz! Szép napot!

ZoO | 2013-04-18 18:32 bazsyk részére

Sajnos az enyém is ereszt, 2007-es. Klíma bekapcs, se kép, se hang, gáz 50g maradt a rendszerben. Különben ha ereszt, akkor általában a hűtő jobb felső sarkánál lévő cső szokott kikopni... Szóval mehet bele a szinezőcucc, ha a kompresszor jó.

bazsyk | 2013-04-18 16:39 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Melyik ventilátorra gondolsz? A légbefúvás megy.

dana | 2013-04-18 13:52 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 13:51 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 12:50 mazda-auto.hu részére

Kikapcsolt motornál ki van engedve, ki van toldódva az aktuátor pálcája. Beindítom a motort és nem változik. Viszont ha az erre a vákuumkörre kötött mágnesszelep ("pillangószelep" fél állása) vákuumcsövét leveszem és befogom, akkor meghúzza a pálcát. Tehát kap vákuumot. A kérdésem az lenne hogy alapjáraton kiengedve van vagy vákuum alatt (behúzva). Vagy a pillangó fél állás vezérlőm rossz?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 12:22 dana részére

A behúzáson azt érted, hogy a turbón található vákumdob (aktuátor) pálcája kitolódik, vagy behúzodik?

dana | 2013-04-18 11:46

Üdv! (Mazda6 2004 Diesel 136LE) Olyan kérdésem lenne, hogy alapjáraton melegen a turbo geometriaváltoztató vákuum mágnesszelep nyitva van-e, vagy magasabb fordulaton nyitja? Ahogy nézem a vákuumot a légszűrőház vákuumkamrájából kapja. Innen kap még vákuumot a jobb oldali mágnesszelep is ("pillangószelep" fél állása). Ha lehúzom a mágnesszelepről a csövét és befogom, akkor behúz a turbo geometria változtató. Olyan mintha átengedne a pillangószelep mágnesszelepe. Ez így jó, vagy valahol elszökik a vákuum? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó