2025. December 17. Szerda - Lázár

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szabolcs2000 | 2013-04-19 09:35 pusi65 részére

köszi a segítséget! Igen el volt repedve vettem is egyet bele 40 fontért. De ha már fel volt emelve vettem gömbtámaszt alá kompletten 150 fontért . Köszi mégegyszer.

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:12 bazsyk részére

A vízhűtő ventillátorára.

mazda-auto.hu | 2013-04-19 08:10 dana részére

Alapjáraton be van húzva a vezérlő pálca, tehát így működik jól. A turbónyomás elégtelensége elsősorban akkor érezhető, amikor nagyobb gázadásra nem "jön" a magas nyomaték, nem lódul meg az autó.

bazsyk | 2013-04-18 21:09 ZoO részére

Hali, köszi! Valamelyik nap megy a klínáshoz! Szép napot!

ZoO | 2013-04-18 18:32 bazsyk részére

Sajnos az enyém is ereszt, 2007-es. Klíma bekapcs, se kép, se hang, gáz 50g maradt a rendszerben. Különben ha ereszt, akkor általában a hűtő jobb felső sarkánál lévő cső szokott kikopni... Szóval mehet bele a szinezőcucc, ha a kompresszor jó.

bazsyk | 2013-04-18 16:39 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Melyik ventilátorra gondolsz? A légbefúvás megy.

dana | 2013-04-18 13:52 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 13:51 mazda-auto.hu részére

Lényegében a kérdésem arra irányulna, hogy ha nem működik megfelelően a turbo aktuátora, akkor ez miben nyilvánul meg? Inkább alacsony fordulaton 1500-3000, vagy magasabb 3000-5000 fordulaton gyengébb az autó az elvártnál? Nekem 2500-as fordulatig gyengus, de utána húz rendesen, de főleg 3000-es fordulattól lódul meg.

dana | 2013-04-18 12:50 mazda-auto.hu részére

Kikapcsolt motornál ki van engedve, ki van toldódva az aktuátor pálcája. Beindítom a motort és nem változik. Viszont ha az erre a vákuumkörre kötött mágnesszelep ("pillangószelep" fél állása) vákuumcsövét leveszem és befogom, akkor meghúzza a pálcát. Tehát kap vákuumot. A kérdésem az lenne hogy alapjáraton kiengedve van vagy vákuum alatt (behúzva). Vagy a pillangó fél állás vezérlőm rossz?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 12:22 dana részére

A behúzáson azt érted, hogy a turbón található vákumdob (aktuátor) pálcája kitolódik, vagy behúzodik?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó