2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:48 bazsyk részére

Lehet, hogy valóban csak a gáznyomás túl alacsony, de lehet, hogy pl a klíma kompresszor kuplungja nem kapcsol. A hűtőventillátor elindul, amikor bekapcsolod a klímát?

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 nagyand részére

:-)

mazda-auto.hu | 2013-04-18 07:44 pusi65 részére

Elsősorban olajálló legyen a tömítés.

nagyand | 2013-04-18 07:33

Békéscsaba irányába! :D Viccet félretéve, nekem is csinálta ezt és csak gázt kellet rátölteni a klima rendszerre.

bazsyk | 2013-04-17 21:53

Tisztelt Mazda-auto! Ategnapi napon bekapcsolatma 2007.08 havi 2.0D Zoom-zoom-om klímáját, de az köszöni szépen nem dolgozik :) Annyit sierült megsasolnom, hogy a biztik jók, illetve a mototrtérben lévő A/C relé behúz. Merre induljak? Köszönöm!

pusi65 | 2013-04-17 21:23 EnergieLaczy részére

Kössz a tapasztalatot. Mennyire kell sav és hőállónak lennie a tömítésnek? Természetesen a karbantartás a legokosabb dolog. Nekem kívülről nem nagyon volt koszos, viszont endoszkópos kamerát bedugtam és belül láttam nyomokat a csatlakozásnál, amolyan oxidációs félét. műgyantás aluporral ragasztottam meg a repedést, de erőt gyűjtök és szét fogom szedni én is.

EnergieLaczy | 2013-04-17 19:26 pusi65 részére

Szia pusi65! Enyémbe egy facelift utáni intercooler hűtő került /jó pár évvel fiatalabb/. Annak más a két csöve és le kellett venni. A felső cső nagyon szépen könnyen lejött, az nem kapja telibe a "retket". Az alsó itt sem akart lejönni. Mi megmelegítettük és szépen elkezdtük mozgatni jobbra-balra. Egyszercsak egy picit megmozdult majd egyre jobban. Az "O" gyűrű persze tönkre ment, de volt tartalék. Itt is tele volt a rés az oda lerakódott "retekkel". A régin látszódott hogy beragasztották, mint megtudtam Kakasdi Hilcz-nél annó régen. De mint a példa mutatja az sem tökéletes megoldás hosszútávon. Én maradok inkább az időszakos szétszedésnél, letakarításnál, tömítéscserénél. Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2013-04-17 14:29 Zozyka részére

Igen, ettől füstölhet és kopoghat a motor. A vezérlőegység elsősorban a befecskendezők ellenállási értéke alapján tudja azokaz finoman szabályozni, arról nem is beszélve, ha a rossz csatlakozás egyben szakadást jelent, hiszen akkor nem is működik az adott befecskendező. Nem valószínű, hogy a közeljövőben észlelhető károsodás történt.

Zozyka | 2013-04-17 13:49 mazda-auto.hu részére

Úgy néz ki,hogy megtalálták a hibát. Az egyik porlasztó kábele kontaktos volt.Lehetséges ,hogy ezért füstölt volna az autó?illetve lehetséges, hogy ettől kopogtak volna a porlasztók 1200-s és 1500-s fordulaton? Ez okozhatott valami kárt a motorban? Köszönöm szépen előre is a választ!

Zozyka | 2013-04-17 13:46 mazda-auto.hu részére

Úgy néz ki,hogy megtalálták a hibát. Az egyik porlasztó kábelek kő n táltos volt.Lehetséges ,hogy ezért füstölt volna az autó?illetve lehetséges, hogy ettől kő P fogtak volna a porlasztók 1200-s és 1500-s fordulaton? Ez okozhatott valami kárt a motorban? Köszönöm szépen előre is a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó