2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2013-04-22 12:07

Tisztelt Mazda-autó! Tegnap megnéztük, amit javasolt, hogy hol folhyat be a víz a csomagtartóba. Ahogy mondta, a csomagtér vízelvezetőjénél, a jobb hátsó lámpa felső gumitömítésénél. lehet oda kapni másik gumit, esetleg Ön mit javasolna?

Zozyka | 2013-04-22 10:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Nálam az egyik bizony kontaktos volt:( Az egyik Mazda szervízt meg is tévesztette. 4 És 5 sebességekben pont az az érdekes,hogy 1500 alatt gyönyörű a hangja.1500-nél legcsúnyább.majd javul,de nem szűnik meg! Sajnos használtam vettem.nem tudom milyen szoftver van rajta.én tudom ellenőrizni? Az eget szabályzó vaku öt valami 3s szelep szabályozza. Azok mennyibe kerülnek?

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:37 nagyand részére

Alvázszám alapján meg tudjuk adni.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:13 Zozyka részére

Ha egy befecskendező kontakthibás, az súlyosabb működési rendellenességeket okozna. Mivel alacsony fordulaton jelentkezik a hangosabb motor működés, ezért lehet akár hengerteljesítmény korrekció probléma is. Ezt le kell futtatni. A befecskendezők megfelelő értékei nem merítik ki a diagnosztikát. Pl. fellazult befecskendezőkre sem mutat rá. A 4-5. fokozatban 1500-as fordulatszám alatti használatot nem javaslom. Egy új EGR szelep 94957,-Ft. A 136 lóerősök nagyobb füstölését egy korábban kiadott új vezérlőegység program is csökkenti. Nem tudom, a te autódra fel van-e töltve?

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:02 Zfenyvesi részére

Valószínűleg a váltókar és a váltó kapcsoló mechanikája között van a gond. Nem gondolom, hogy szét kell szedni a váltót. A bowden, vagy a választó mechanika inkább esélyesebb.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:56 Realist70 részére

Valószínűleg a légszűrőház "elszabadult". Tehát a rugalmas rögzítéseivel történhetett valami. Elég, ha egy kicsit hozzáér a karosszériához, és rögtön hatalmas hangja van.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:54 dana részére

Alapjáraton mindenképpen kell a vákuum a turbó aktuátor dobjának. Ez a kiindulási alap. Tehát ha ilyenkor ott nincs vákuum, akkor valószínűleg a vezérlő szolenoid szelep rosszul működik, nem kapcsol.

nagyand | 2013-04-22 08:17

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as M6 136LE dieselban hol található az autó színkódja? (vagy esetleg alváz szám alapján meg tudják önök mondani?) Válaszukat elöre is köszönöm.

Zozyka | 2013-04-21 19:07

Illetve ha egy porlasztó adatvezeték kontaktos, akkor előfordulhat, hogy a vezérlőegység rosszul lesz feltanítva?

Zozyka | 2013-04-21 19:07

Illetve ha egy porlasztó adatvezeték kontaktos, akkor előfordulhat, hogy a vezérlőegység rosszul lesz feltanítva?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó