2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-22 12:16 Zozyka részére

Csak a gyári diagnosztikai rendszerrel lehet.

gulyas_peter | 2013-04-22 12:07

Tisztelt Mazda-autó! Tegnap megnéztük, amit javasolt, hogy hol folhyat be a víz a csomagtartóba. Ahogy mondta, a csomagtér vízelvezetőjénél, a jobb hátsó lámpa felső gumitömítésénél. lehet oda kapni másik gumit, esetleg Ön mit javasolna?

Zozyka | 2013-04-22 10:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Nálam az egyik bizony kontaktos volt:( Az egyik Mazda szervízt meg is tévesztette. 4 És 5 sebességekben pont az az érdekes,hogy 1500 alatt gyönyörű a hangja.1500-nél legcsúnyább.majd javul,de nem szűnik meg! Sajnos használtam vettem.nem tudom milyen szoftver van rajta.én tudom ellenőrizni? Az eget szabályzó vaku öt valami 3s szelep szabályozza. Azok mennyibe kerülnek?

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:37 nagyand részére

Alvázszám alapján meg tudjuk adni.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:13 Zozyka részére

Ha egy befecskendező kontakthibás, az súlyosabb működési rendellenességeket okozna. Mivel alacsony fordulaton jelentkezik a hangosabb motor működés, ezért lehet akár hengerteljesítmény korrekció probléma is. Ezt le kell futtatni. A befecskendezők megfelelő értékei nem merítik ki a diagnosztikát. Pl. fellazult befecskendezőkre sem mutat rá. A 4-5. fokozatban 1500-as fordulatszám alatti használatot nem javaslom. Egy új EGR szelep 94957,-Ft. A 136 lóerősök nagyobb füstölését egy korábban kiadott új vezérlőegység program is csökkenti. Nem tudom, a te autódra fel van-e töltve?

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:02 Zfenyvesi részére

Valószínűleg a váltókar és a váltó kapcsoló mechanikája között van a gond. Nem gondolom, hogy szét kell szedni a váltót. A bowden, vagy a választó mechanika inkább esélyesebb.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:56 Realist70 részére

Valószínűleg a légszűrőház "elszabadult". Tehát a rugalmas rögzítéseivel történhetett valami. Elég, ha egy kicsit hozzáér a karosszériához, és rögtön hatalmas hangja van.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:54 dana részére

Alapjáraton mindenképpen kell a vákuum a turbó aktuátor dobjának. Ez a kiindulási alap. Tehát ha ilyenkor ott nincs vákuum, akkor valószínűleg a vezérlő szolenoid szelep rosszul működik, nem kapcsol.

nagyand | 2013-04-22 08:17

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as M6 136LE dieselban hol található az autó színkódja? (vagy esetleg alváz szám alapján meg tudják önök mondani?) Válaszukat elöre is köszönöm.

Zozyka | 2013-04-21 19:07

Illetve ha egy porlasztó adatvezeték kontaktos, akkor előfordulhat, hogy a vezérlőegység rosszul lesz feltanítva?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó