2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-08 09:51 nagyand részére

Tudunk rendelni gyári sárvédőívet. Ára 54715,-Ft. Javítófestéket is tudunk postázni.

mazda-auto.hu | 2013-04-08 08:15 Zozyka részére

A befecskendezők hengerteljesítmény korrekciója el lett végezve?

mazda-auto.hu | 2013-04-08 08:01 Ricsie részére

Segíthet, ha a vezetőülést ki bírod szerelni, így kisebb az esély a kárpit roncsolására. Mindenképpen le kell venni a kárpitot, nincs más megoldás. Az ülés kiszerelése előtt szereld le a negatív akku sarut.

mazda-auto.hu | 2013-04-08 07:59 Kintopsar részére

ACC állásban valójában csak a rádiós egység szokott működni. Az ablakmozgatás memória egyértelműen a túl alacsony feszültség miatt veszett el.

nagyand | 2013-04-08 07:34

Tisztelt Mazda-Auto! Èrdeklödöm, hogy M6 2003-as 136LE Diesel, lépcsöshátü (4 ajtós) autóhoz létezik-e hátsó sárvédöív javító elem vagy komplett hátsó elemt cserélni kell? Valamint a az alvázszám ill. motorszám alapján tudnak-e javítófestéket beszerezni ill azt elpostázni? Válaszukat elöre is köszönöm.

Zozyka | 2013-04-07 13:22

Tisztelt Mazda-Autó! Újabban arra lettem figyelmes, hogy az autóban a porlasztók 1200 fordulaton illetve 1500 fordulaton bekopognak. A nívópálca felénél volt az olajszint. Felöntöttem, most mintha megszűnt volna a dolog. Bár lehet, hogy beképzelem, de egy nagyon-nagyon kicsi kopogás mintha hallatszódna. ILletve már korábban említettem, hogy alapjáraton (mikor hideg a motor) a fordulatszám mérő imbolyog. Bár nem mindig. Találkoztak már ehhez hasonlóval? A porlasztók újak kb 30e km van bennük. Ilyen rövid idő alatt lehetséges, hogy károsodott volna a porlasztó/teljesen tönkrement volna?

Ricsie | 2013-04-06 22:05

Tisztelt Mazda Autó! Problémám, hogy kivülről és belülről sem tudom kinyitni a vezető felöli oldal első ajtót. Mit lehet tenni ilyenkor? A kárpitt félig nagy nehezen megbontottam de levenni nem tudom csukott ajtónál. Szeretném tanácsukat kérni?

Kintopsar | 2013-04-05 22:23

Tisztelt Mazda-Auto! Remelem jo helyre irok! A problemam az, hogyaz inditokulcsot ACC pozicioba hagyva nem mukodnek dolgok, amik mukodtek emlekeim szerint. Igazabol ez a napokban tunt fel, kulonosebb esemeny nem tortent, bar 1-2 hete, hajnalban nehany masodperces inditozas ellenere sem indult az auto (a vegere mar meg sem birta forgatni). Fel perc varakozas utan szepen indult. Az ablakokat peldaul ujra kellett "tanitani" ezutan. On allasban es jaro motornal minden normalisan mukodik. Lehetseges, hogy csak akku feszultseg eses okozza ezt, ugyanis az aksi mar 7. eves, meg a gyari es azert erezhetoen nehezebben indit reggelent, vagy valami mas lesz a ludas? Elore is koszonom a valaszukat!

mazda-auto.hu | 2013-04-05 07:33 gulyas_peter részére

Igen.

gulyas_peter | 2013-04-04 18:19 mazda-auto.hu részére

Tiszttelt Mazda-autó! Egy másik szerelőhöz is levittük a kocsit, ő megnézte a staibilizátor szilenteket, és azt mondta, hogy lógnak, és h nem ártana kicserélni. (2 gumipogácsa). Ön szerint ez okozhatja a kopogást?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó