2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:20 Erik88 részére

Lehet érintkezési hiba is. De ha a külső csatlakozó stabil kontaktusa biztosított (tisztítás, kontaktspray, csatlakozó összehúzása a házzal) és továbbra is fennáll a hiba, akkor a készülék belsejében is lehet gond.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:18 dana részére

Nehéz megmondani, hogy milyen mértékben teszi instabillá a turbó geometria változtatását, de véleményem szerint nehezen érzékelhető a hiánya. A vákuum ugyanúgy "ott van", csak nagyobbak a pozitív/negatív nyomáscsúcsok. Ezen az egy helyen van ilyen.

dana | 2013-04-03 12:13 mazda-auto.hu részére

Még olyan kérdésem lenne hogy a jobb oldali (vezérlés oldali) motortartó bak mennyi lenne? csöpög belőle az olaj. GJ6G-39-060 vagy GJ6A-39-060 a gyári száma? Mazda 2.3 benzinesé, vagy más típusé nem jó bele? (Mazda 6 2004 Diesel-ről van szó) Köszönöm még egyszer!

zeff | 2013-04-03 12:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, megnyugtatott hogy szakmai laikusként azért nem nyúltam mellé. Fél év/10e km után kell rátöltenem olyan 5-7 dl-t a full szinthez, ez jelentős mennyiségnek számít? Úgy értem más autónál valószínűleg az lenne de a 2.3-asnál mások a paraméterek :)

Erik88 | 2013-04-03 11:37 mazda-auto.hu részére

1.8 benzin motor van benne. Akkor nem valószínű, hogy érintkezéshiba? Mert furcsa nekem, hogy egyszer szól egyszer nem.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 11:29 Erik88 részére

1.Általában magasabb minőségi osztályt is képviselnek a 0w-s termékek. De például a Castrol kínálatában 5 különbözőp 0w-30-as olaj is van. Milyen motor van az autóban? 2. A mélynyomó esetében elsősorban a csomagtérben lehet a hiba. Ezt úgy értem, hogy magában az eszközben. Szét kell szedni, és ellenőrizni.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 11:23 zeff részére

A Castrol Edge 0w-30 C2/C3 API SN/CF jó választás. Amennyiben nem fogyaszt jelentős mennyiségű olajat a motor, akkor az ennél melegen valamivel hígfolyósabb Mobil-1 0w-30 is ajánlható. Ha igen, akkor inkább a Castrol, vagy a Total.

dana | 2013-04-03 11:19 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ez a turbó vákuumcsövén van rajta. Akkor elvileg normálisabban működne a turbó? Ha nincs rajta milyen hibát okozhat a turbó működésében? Máshol is van ilyen az autóban? Mert akkor lehet hogy ott sincs.... :D

mazda-auto.hu | 2013-04-03 11:14 dana részére

7152,-Ft, és ez a vákumpumpa levegőjének pulzálását csökkenti. Így valamivel pontosabban tud szabályozni a szolenoid által vezérelt alkatrész.

Erik88 | 2013-04-02 20:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget. Nemsokára olajcsere lesz, úgyhogy nekem is aktuális az olajkérdés. Castrol Edge felé húzok. Érdemesebb lenne 0w30ast használnom vagy jó lesz az 5w30-as is? Más. Mostanában rakoncátlankodik a mélynyomóm is. Gyári bose. Kiszámíthatatlanul egyszer működik, egyszer nem. Ma is egyik indítás után működött következőnél már nem szólt. Az összes többi szól csak ez nem. Szervízbe azt mondták, hogy a jel megvan a mélynyomóig és hogy valószínűleg ki kell szárítani. Megtettem 2x is de még mindig ilyen bizonytalanul működik. Kontakt hibára gondolok esetleg még. Köszönöm a további segítséget! üdvözlettel: K.Erik

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó