2025. Július 27. - Olga

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szombathely | 2013-03-01 14:23 leanykoncer részére

Szia! érdeklődnék,hogy mennyért csinálták a Mazda szevízbe amit csináltattál? Köszi!

leanykoncer | 2013-03-01 13:40 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto! Köszönöm válaszát! (Remélem nem befecskendező hiba miatt hallani a furcsa hangot...) Még egy kérdésem lenne. Reggelente hideg indítás után kb. 1 percig sistergő hangot hallani az ékszíj felől. Miután bemelegedett a motor már semmi furcsa hangot nem lehet hallani. Meglazult ékszíj vagy görgők, vagy simán csak egy gyenge akkumulátor miatt is lehet ilyen probléma? Ön szerint miket kellene ellenőriznem? Üdv. LK

leanykoncer | 2013-03-01 13:21 majdnemmérnök részére

Szia majdnemmérnök! Kösz, minden infó jól jön.

mazda-auto.hu | 2013-03-01 07:45 leanykoncer részére

1.A betanítás "konyhanyelven" a hengerteljesítmény korrekciót jelenti. Tehát az egyes hengerek kismértékű hatásfok különbségét korrigáltatjuk (csak bizonyos határokon belül lehet) az egyes befecskendezők vezérlésének megváltoztatásával. 2. Az eltérő hangot akár az az egy rossz izzítógyertya is okozhatja, hiszen gyakran kell működniük akkor is, amikor a lámpa nem jelzi vissza ezt a műszerfalon. Más.. a teljesítmény korrekció csak bizonyos határokon belül tud korrigálni, és csak kisebb fordulatszámokon van jelentősége. Egy gyengélkedő befecskendező is lehet a ludas a dologban, de sok minden más is.

majdnemmérnök | 2013-02-28 20:52 leanykoncer részére

Szia leanykoncer! Injektor korrekciót csináltak rajta? Nekem is kopogott és gyengébb volt de a korrekció után minden rendben!Remélem segítettem! Üdv!

leanykoncer | 2013-02-28 16:01

Tisztelt Mazda-Autó, kedves fórumozók! Eddig még nem kaptam választ a pár nappal ezelőtt feltett kérdésemre, de engem továbbra is érdekel. Köszönettel "Hivatalos Mazda szervízben 2007-es 2.0 CDH Mazdámban befecskendező alátéteket cseréltek, mert ette az olajat. A szervízzel egyidejűleg szelephézag állítást is végeztek.(azt mondták, azért kell mert a szelepfedél eltávolításakor a szelephézag állítás is ajánlott) Műszeres beméréssel kiderült még, hogy a 4 db izzítógyertyából 2 működik csak, de csak 1-et tudtak kicserélni, mert nem volt több raktáron. Olajcsere, és az összes szűrő cseréje is megtörtént és befecskendező betanítást is lefuttatták. Az olajfogyás hál'isten teljesen megszűnt. A problémám az, hogy a szervíz óta megfigyeltem, hogy amikor nem kell nagyobb erőt kifejtenie az autónak pl. egyenes úton, lassú gázadásnál csörgő szelephangot hallok, ami korábban biztos, hogy nem volt. Erőteljes gyorsításnál ez nem tapasztalható. És úgy érzem egy kicsit gyengébb is az autó. Ön szerint mi lehet ennek az oka?"

mazda-auto.hu | 2013-02-28 08:07 Dexx33 részére

Az első kábel 15242,-Ft, és kb 1 hét, a másik 569,- Ft és ez jövő hét keddre van nálunk.

EnergieLaczy | 2013-02-27 18:43

Dexx33 | 2013-02-27 17:21 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga Ur, tudna nekem az alabbi alkatreszeket postazni? KABEL (Mazda) OE-Nr: GS1G67SH3A FEDER (Mazda) OE-Nr: S47P64345 Amennyiben igen, milyen aron es menyi szallitasi idovel? Koszonom szepen! Pasztor

mazda-auto.hu | 2013-02-27 13:56 nagyand részére

Egyáltalán nem jellemző.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó