2025. Augusztus 20. Szerda - István

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 16:06 Bogie78 részére

Akkor pedig át kellene nézni, hogy mindent jól raktak-e össze, ha ez javítás után jelentkezett.

Kuplung-, fékmunkahenger stb.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 16:01 fezo részére

A mankókerék mérete lényegesen kisebb mint a normál kerék mérete, a felni és a gumi is kisebb. Át kell alakítani a tartót is a mankókerékhez.

A normál 16” kerék nem fér el.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:55 fezo részére

Változó, a legegyszerűbb a pillanatnyi fogyasztást nézni, mert ha elindul a regenerálás, megemelkedik a fogyasztás, ha befejeződik akkor pedig visszaáll normál értékre. Ezt az időt kell mérni.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:52 cgyoerfi részére

Lehet, hogy állt az autó, mert az utolsó 3 évben összesen 15.000 km-t ment, előtte viszont évi 17.000 km-t. (2014-ben volt az utolsó bejegyzése.)

tama83 | 2017-06-19 14:32 lehozsoci részére

Köszönöm a gyors választ, ha jól értem most akkor miután beállítottam a nyomást, és kalibráltam, autozzak vele majd utánna még 3x előjön, de olyankor ne nyomjak kalibrálást vagy ezt is ismételjem 3x? 

Bocs ez lehet hogy hülye kérdés, de már annyi mindent próbáltam..

És mégegyszer köszönöm a gyors választ, mindenképpen kipróbálom!

üdv.: Peti

lehozsoci | 2017-06-19 12:11 tama83 részére

Hello cgyoefri

A TPMS keréknyomás ellenőrző rendszert akkor kell újra kalibrálni ha defektes volt valamelyik kerék és megjavították, ha a keréknyomás változtatva lett, ha a felni vagy kerék cserélve lett, ha a kerekek rotálva lettek, ha az ABS pumpa cserélve lett, ha az ABS connektor le lett véve vagy valaki szórakozásból megnyomta, kalibrálta a rendszert. Lehet hogy valamelyik ezek közül megtörtént és nem lett kalibrálva a rendszer utána. DE ha kigyulladt emiatt a figyelmeztető lámpa az azért van mert az ABS ben van egy memoria ami összeveti a jelenlegi és a kalibrált adatokat, ha nem egyezik jön a lámpa! Két dolgot lehet tenni, az egyik, hogy ha kigyulladt a lámpa akkor kalibrálni kell és még háromszor fog előjönni utána már nem...A másik mód hogy változtatni kell az összes keréknyomáson és újra kalibrálni..Kalibráció után kb 20 perc vezetés kell de ez elég relatív amíg a rendszer feláll...a te autód úgy látszik garanciális tehát a service ugyanezt elmondhatta volna…

Üdv

Zsocibá

hpeti3 | 2017-06-19 09:55

Tisztelt Mazda- Auto!

Van egy 2015-ös évjáratú (faceliftes) Mazda 6 CD150 AT kocsim. A kérdésem az lenne, hogy hajtásláncilag valóban megegyezik a CD150 a CD175-el? Egy esetleges későbbi tunning box (leginkább optimalizáció, és egy kis teljesítmény, nyomaték növelés lenne a cél körülbelül a CD175 szintjére) berakása miatt kérdezném. Köszönöm.

Bogie78 | 2017-06-19 06:10

Tisztelt Mazda- Auto!

A multkor mar kaptam balaszt a kuplung temaval kapcsolatban ellenoriztem a hidraulikacsovet de semmi elvaltozast illetve kinyomodast nem talaltam rajta. Esetlegba lendkereknek lehet hozza koze? Meg akkor is ha azt nem igazan szoktak vaerelni mibel ez egy egytomegu, valamint azt vettem eszre hogy amikor mozgatjak a kuplungot akkor elegge myikorog a munkahengerem. Valaszat elore is koszinom.

 

udv

Tamas

tama83 | 2017-06-18 16:20

Tisztelt MazdaSzervíz!

Egy 2015ös Mazda6 GJ tulajdonosa vagyok, és egy eléggé bosszantó hibával küzdök, sajnos a TPMS hosszabb út esetén alacsony keréknyomást jelez, megmérve viszont jók az értékek. Természetesen próbáltam már többször inicializáltatni a rendszerrel és ekkor mindig eltűnik a hiba, városban sosem jelentkezik de hosszabb úton (kb 70-90km során nagy valószínűséggel ). Az autón a gyári 19es felni van, de a téli 16”-os felnivel is jelentkezett. A felniket gumissal megnézettem, nem sérült-e, centíroztattam is, de minden felni hibátlan. A hiba viszont jelentkezik :( Tanácstalan vagyok.. kérem ha van ötletük, illetve találkoztak ilyen problémával kérem jelezzék. Köszönöm!

üdv.: T.Péter

 

szenti | 2017-06-16 17:19

Hello zsociba!

Nagyon szépen köszönöm a tanácsot! Sajnos ezen a mozzanaton már többször is túl vagyok és a servíz is! Ezért is kérdeztem hogy ha ezen kívül van e valami olyan praktika amivel megoldhatom ezt a problémát! De sajna eddig úgy fest hogy kormánysensor csere szükséges!”Valószínüleg”

Még egyszer nagyon köszi a segítséget!

Üdv szenti

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó