2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bogie78 | 2017-06-19 18:11 mazda-auto.hu2 részére

Kedves Mazda-auto!

koszonom a gyors valaszt akkor mondom mekiknjogy nezzek at mivel meg garancialis a tortenet.

Meg egy a szerelo azt allitja hogy a lendkerek miatt van ez az egesz lajikuskent ugy gondolom h nem igazan van hozza sok koze h mennyire kemenyedik fel a kuplungom

udv

Tamas

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 16:06 Bogie78 részére

Akkor pedig át kellene nézni, hogy mindent jól raktak-e össze, ha ez javítás után jelentkezett.

Kuplung-, fékmunkahenger stb.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 16:01 fezo részére

A mankókerék mérete lényegesen kisebb mint a normál kerék mérete, a felni és a gumi is kisebb. Át kell alakítani a tartót is a mankókerékhez.

A normál 16” kerék nem fér el.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:55 fezo részére

Változó, a legegyszerűbb a pillanatnyi fogyasztást nézni, mert ha elindul a regenerálás, megemelkedik a fogyasztás, ha befejeződik akkor pedig visszaáll normál értékre. Ezt az időt kell mérni.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:52 cgyoerfi részére

Lehet, hogy állt az autó, mert az utolsó 3 évben összesen 15.000 km-t ment, előtte viszont évi 17.000 km-t. (2014-ben volt az utolsó bejegyzése.)

tama83 | 2017-06-19 14:32 lehozsoci részére

Köszönöm a gyors választ, ha jól értem most akkor miután beállítottam a nyomást, és kalibráltam, autozzak vele majd utánna még 3x előjön, de olyankor ne nyomjak kalibrálást vagy ezt is ismételjem 3x? 

Bocs ez lehet hogy hülye kérdés, de már annyi mindent próbáltam..

És mégegyszer köszönöm a gyors választ, mindenképpen kipróbálom!

üdv.: Peti

lehozsoci | 2017-06-19 12:11 tama83 részére

Hello cgyoefri

A TPMS keréknyomás ellenőrző rendszert akkor kell újra kalibrálni ha defektes volt valamelyik kerék és megjavították, ha a keréknyomás változtatva lett, ha a felni vagy kerék cserélve lett, ha a kerekek rotálva lettek, ha az ABS pumpa cserélve lett, ha az ABS connektor le lett véve vagy valaki szórakozásból megnyomta, kalibrálta a rendszert. Lehet hogy valamelyik ezek közül megtörtént és nem lett kalibrálva a rendszer utána. DE ha kigyulladt emiatt a figyelmeztető lámpa az azért van mert az ABS ben van egy memoria ami összeveti a jelenlegi és a kalibrált adatokat, ha nem egyezik jön a lámpa! Két dolgot lehet tenni, az egyik, hogy ha kigyulladt a lámpa akkor kalibrálni kell és még háromszor fog előjönni utána már nem...A másik mód hogy változtatni kell az összes keréknyomáson és újra kalibrálni..Kalibráció után kb 20 perc vezetés kell de ez elég relatív amíg a rendszer feláll...a te autód úgy látszik garanciális tehát a service ugyanezt elmondhatta volna…

Üdv

Zsocibá

hpeti3 | 2017-06-19 09:55

Tisztelt Mazda- Auto!

Van egy 2015-ös évjáratú (faceliftes) Mazda 6 CD150 AT kocsim. A kérdésem az lenne, hogy hajtásláncilag valóban megegyezik a CD150 a CD175-el? Egy esetleges későbbi tunning box (leginkább optimalizáció, és egy kis teljesítmény, nyomaték növelés lenne a cél körülbelül a CD175 szintjére) berakása miatt kérdezném. Köszönöm.

Bogie78 | 2017-06-19 06:10

Tisztelt Mazda- Auto!

A multkor mar kaptam balaszt a kuplung temaval kapcsolatban ellenoriztem a hidraulikacsovet de semmi elvaltozast illetve kinyomodast nem talaltam rajta. Esetlegba lendkereknek lehet hozza koze? Meg akkor is ha azt nem igazan szoktak vaerelni mibel ez egy egytomegu, valamint azt vettem eszre hogy amikor mozgatjak a kuplungot akkor elegge myikorog a munkahengerem. Valaszat elore is koszinom.

 

udv

Tamas

tama83 | 2017-06-18 16:20

Tisztelt MazdaSzervíz!

Egy 2015ös Mazda6 GJ tulajdonosa vagyok, és egy eléggé bosszantó hibával küzdök, sajnos a TPMS hosszabb út esetén alacsony keréknyomást jelez, megmérve viszont jók az értékek. Természetesen próbáltam már többször inicializáltatni a rendszerrel és ekkor mindig eltűnik a hiba, városban sosem jelentkezik de hosszabb úton (kb 70-90km során nagy valószínűséggel ). Az autón a gyári 19es felni van, de a téli 16”-os felnivel is jelentkezett. A felniket gumissal megnézettem, nem sérült-e, centíroztattam is, de minden felni hibátlan. A hiba viszont jelentkezik :( Tanácstalan vagyok.. kérem ha van ötletük, illetve találkoztak ilyen problémával kérem jelezzék. Köszönöm!

üdv.: T.Péter

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó