2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Fecó | 2011-11-24 16:06 m6zperx részére
mazda-auto.hu | 2011-11-24 15:38
AndreW77 | 2011-11-24 14:42 m6zperx részére
m6zperx | 2011-11-24 13:08 Fecó részére
mazda-auto.hu | 2011-11-02 10:28 csgy részére
csgy | 2011-10-31 11:19
mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:11 mester részére
mester | 2011-10-21 17:39
Fecó | 2011-10-17 13:21 punyi részére
Nálam is hasonlóan műkxik a Hatos,és igen hasonló futással bír,betartva "valamelyest" a diseles,és DPF-hez működéshez írtakat,(kopp-kopp).
De én azt gondolom,hogy ez a lehetséges DPF "probléma",még a gyártósoron történő összeszerelésnél dőlt el,a beszállított alkatrészek különböző gyártótól,és gyártásúak.Hisz tökre elég,ha valamelyik alkatrész összetevőjétől eltér minimálisan anyagában,(ezen nüansznyi,jó de még sem jó pluszok "hibát"generálnak",és ezek összessége okozhatja az "autónkénti eltérő hibát).
punyi | 2011-10-16 19:39 mazda-auto.hu részére
Számomra is macerás a DPF-es ötösöm használata, amit nehezen tudok elfogadni, mert senki nem tájékoztatott a vásárláskor (újként vettem,a Mazda Farkasnál, a bank nemrég vitte el az összes autójukat) sem a működési elvről, sem a megfelelő használatról, szervizelésről. Azonban az első információk után gyorsan "kiműveltem magam" (a mazda-auto segítségével is) és a lent is leírt szabályok (10000 km olajcsere, vagy korábban, ha elérte az X-et, csak OMV gázolaj, 15000 km-ként olajszűrő csere, regenerálásokra odafigyelés) betartásával nem volt szükség külső beavatkozásra (kopp-kopp-kopp), pedig 4 éve napi 10-10 km munkába járásra is használom Budapesten belül és 80000-et futott eddig.