2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Oszi | 2007-12-17 09:57 mazda-auto.hu részére
Moszonom,mar el is olvastam es nagyon jol sikerult a megfogalmazas es tetszenek a kepek.
Kozben tegnap vegre megszuletett a kisfiam :)
kaboca | 2007-12-17 09:01 Pöcs Gulyás részére
Én meg autóztam 600 km-t majd a város közepén araszolás közben nekiállt regenereálni. :@ Honnan tudom, honnan tudom; betakartam a mögöttem álló autókat fehér inkubátorba való "kondenzzel" a mögöttem álló autók ennek úgy megörültek, hogy egyszerre kezdtek mind dudálni.
mazda-auto.hu | 2007-12-17 08:17 Oszi részére
Már olvasható! Köszönjük az érdeklődést!
Pöcs Gulyás | 2007-12-16 19:54 kaboca részére
sajnos a dolgok nem ebbe az iranyba mennek. mar egy fordulatszammerönek, söt a vizhömerönek is örülni kell.
amugy a nemet szoftverek (a japant nem ismerem) szamolnak ezzel, es ha kedvezöek a körülmenyek a regeneraciohoz, nekiallnak 80%-os telitettsegnel is.
kaboca | 2007-12-16 12:50 Pöcs Gulyás részére
Én azt sem nagyon értem, hogy miért nem kaptunk egy nyomáskülömbség mérő műszert, illetve miért nem lehet a kiégetést a vezetőnek külön indítani. Mondjuk péntek du jövök haza az M3-on Bp felé és Szadá-nál jól kiégetem, majd irány a dugó.
zexel | 2007-12-16 09:06
Sziasztok,ha esetleg valakinek szüksége lenne mazda6 magasnyomásu szivattyura(új 548000ft)akkor van itt egy lezuzott 6 os-ból 27000km-t futott,egy használt szivattyu mindössze 97000ft ért,ha valakit érdekel akkor zexel@freemail.hu képeket is tudok küldeni róla.
Oszi | 2007-12-15 20:51 kaboca részére
Nem nem arrol hanem az UJ MAZDA 6-rol amnit teszteltek mazda auto-ek becsben:)
Pöcs Gulyás | 2007-12-15 19:12 IanSnail részére
gulyas.gusztav@freemail.hu
ha ide küldesz barmit, azt nagyon megköszönöm.
amugy eszemben sincs kiszerelni a szüröt, sem atverni a vezerlöt. de nagyon nem szeretnem elkiabalni a dolgot, inkabb csak kiserletezem. ha veletlenül valami hasznalhato dolog sülne ki belöle, becsszora reszletesen beszamolok rola.
kaboca | 2007-12-15 16:46
Oszi DPF-es élménybeszámolóra vágysz az új 6-osról. Inkább ne.
kaboca | 2007-12-15 16:44
Az is kérdés persze, hogy ki áll neki a garanciális autót átalakítani. Ezt a problémát a Mazdának KELL (kellene) megoldania. Észre kellene venni, hogy a világ legmegbízhatóbb autója ezzel a találmánnyal megbízhatóságban elég mélyre süllyedt.