2025. Május 4. - Mónika

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-11-26 10:45

Elvileg, amennyiben a 20000-res cserék Mazda szervízben történnek (DPF nullázás), akkor "elvégezhetõ". C1-es és 30-as legyen, ennyi a lényeg.

nzss | 2007-11-26 09:37

Köszönöm. Ez esetben elegendõ "házilag" csak az olajat cserélni? Bármilyen C1-es 5w30-as jó erre a célra, vagy nem jó keverni a kükönféle márkákat?

mazda-auto.hu | 2007-11-26 08:31

Az erõforrás szempontjából mindenképpen elõnyös az olajcsere, hiszen így közelebb áll a motorolaj az eredeti jellemzõihez.

nzss | 2007-11-26 08:26

Ha 10 ezrenként cserélek olajat 20 helyett, kímélem e a motort? (optimális üzemeltetés mellett)

zexel | 2007-11-09 16:01

Sziasztok,amennyiben valaki sokalja a dpf olaj árát ami 6000-8000 ft körül mozog akkor,irjon a zexel@freemail cimre,autóeladás végett kimaradt pár liter gyári DPF 5-30 as olajam amit osztrákból hoztam,féláron szivesen eladom vkinek.

mazda-auto.hu | 2007-11-08 12:44

Igen, bár a jelenségre nincs írásbeli magyarázat a gyár részérõl. Egy biztos, hogy nem rendellenes dolog. A másik, hogy kiégetéskor rendkívûl magas a kipufogógáz hõmérséklete. Valamilyen szinten hasonlatos lehet a sug hajt. repülõgépek mögötti csíkhoz, csak ott -50C fok a külsõ hõmérséklet. Természetesen azért valamennyi szilárd részecske is van a füstben.

Oszi | 2007-11-08 10:44

Tehat mazda-auto is egyetert velem?

mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:45

De a kipufogó gáz hõmérséklete lényegesen megemelkedik.

kaboca | 2007-11-02 19:14

A külsõ hõmérséklet a kiégetés elõtt is ugyan olyan mint kiégetéskor. A fehér füst akkora, hogy megtorpannak a mögöttem jövõk.

Oszi | 2007-11-02 11:43

fustolhet,de ne csapjon be az hogy a kulso homerseklet es kipufogo homerseklet kulonbsegebol adodoan lathatsz feher fust csikot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó