2017. November 25. Szombat - Katalin

Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Standi | 2005-07-06 16:51

Tényleg a Mazda-auto ígért nekem összehasonlítást a Mazda 6 és a Ford Mondeo között. Szeretném már látni! Meg RX 8 S 2000, Intergra! Ilyet mikor kapunk?

Standi | 2005-07-06 16:08

Errõl a témáról csak annyit, hogy amikor megérkezett a 16 éves unokatesóm Floridából, az elsõ kérdése az volt, hogy itt Európában csak ilyen "kocka" autók vannak...

kovacs_t | 2005-07-06 15:18

Gondoltam, hogy felkorbácsolom a hullámokat a hozzászólásommal.
Írtam, hogy szerintem is jók a japán autók, csak szerintem drága a fenntartásuk, alkatrészük, azzel együtt, hogy alig-alig romlanak el.
Én még csak gondolkodhatok saját autóról, de azt reálisan teszem, és az alapján mindent összevetve az Opel (astra g) tûnik jónak, talán mert jól néz ki, és értékálló, legalábbis Kelet-Európában.
Aztán majd ha nagy leszek, mint mondtam, én is japán autó felé kacsintgatok, mert azért õk értenek a dolgokhoz.
MrSpock, a VW tényleg drága, de szerintem fõleg azért, mert a márkanév dob rá sokat. Régi Passat és Skoda Superb nem sokban különbözik, mégis a Skoda olcsóbb, és szerintem jobban is néz ki.
Egyelõre nekem viszont marad a kis piros biciklim. :)

Standi | 2005-07-06 15:14

Hát a Vw még talán. Vagy a BMW. Na de pl egy Opel? Kiráz a hideg. Egyébként az új Passat volt az egyetlen olyan autó, amit a Total Car egyértelmûen lehúzott, hogy milyen nyamvadt. Gondolkoztam én is anno, hogy passat vagy mazda 6, de már látom, jól döntöttem. Meg egyébként passatból annyi van, tucatjármû. Meg lopják is.

MrSpock | 2005-07-06 13:55

Sajna a német autók megbízhatósága már rég a múlté. Az árukat valóban lennt tudják tartani a VW konszernen belül jó minõséggel, azonban ez egy kompromisszum. A kocsijaik lényegében csak a karosszériában különböznek egymástól. (fõleg VW Skoda)

Standi | 2005-07-06 13:30

Kovács T! Na jó az OPEL-t ne is említsük. Nézd meg ezt a cikket itt: http://www.mazda-auto.hu/mazda+teszt/52/?sid= azt hiszem ez elmond mindent. Az Daewo, Opel, Hyundai, Kia egy kategória, csak az Opel megbízhatatlanabb.

kovacs_t | 2005-07-06 13:20

Sziasztok. Valóban forró a téma, és szerintem sok hozzászólása lesz rövid idõn belül.
Nos, én kijelentem, német autó párti vagyok. Több okból is. A legfontosabb esetemben az ár, és ha emberi számítás szerint a Suzukit kifelejtem, fogyasztás, biztonság és alkatrészár szempontjából Opel a tuti. Nem mondom, nagyon szépek és dinamikusak a japán autók, fogyasztásuk közismerten alacsony, de az alaktrész drága.
Különben pedig tegyünk különbséget szerintem európai autók közt is. Mert ugye olasz kocsit ne vegyünk, értem ez alatt a FIAT-ot. Persze ha Maseratit, Ferrarit vagy Lamborghinit akarnánakk alám tenni, hát nem állnék ellen.
Francia kocsikról meg olyasmit hallottam, hogy Peugeot 130-al autópályán minden elkezdett villogtatni, hölgy vezetõ megijedt, és a mellette ülõ srác kormányozta le az autót az útról.
Szerintem a németek precízitása és köüzelsége jó és elérhetõ árú autókat eredményez.
Na persze ha majd egyszer lesz rá keretem, valószínûleg Honda vagy Mazda párti leszek.

Várom az ellenvéleményeteket. Üdv mindenkinek.
T

Standi | 2005-07-06 13:13

MrSpock: Ugyan, még sok tudatlan létezik a világban. Veszik a sok nyamvadt Saabot, aztán meg majd jól megáll alattuk.

MrSpock | 2005-07-06 11:46

Hûha!

Meleg témába nyúltál:) -bár itt szerintem csak japán auto fanok lesznek.:)

Standi | 2005-07-06 11:36

Van egy barátom, van egy Chraisler Stratus autója. Jó autó. Szép. Bár a dízel 6-osommal legyorsultam a 2.0 benzinesét, de azért végülis jól megy. DE! Ha elromlik... Mert ugye elromlik azért. Most 5. hete vár az Immobilizer cseréjére. 2 hónpot várt, amikor új lökhárítót kellett beszerezni hozzá. Hát kell ez nekem? Frászt. Csak ennyit. Pedig márkaszervízben javíttatja....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó