2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csöves | 2010-07-20 18:32

Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.

mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére

Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...

mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére

Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.

Flendi | 2010-07-19 16:56

HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?

csöves | 2010-07-19 11:14

Ilyenkor nincs is semmi probléma mint irtam 0 fok környékén jelentkezik.Lehet hogy a gyári uj termosztát ilyen hamar megadná magát? Az eredetit megkaptam és azon egyirányu kifényesedést láttam a száron.Talán szorult egy kicsit.Lehetséges hogy nem jol tették be az ujat és ez is kezd berágodni?Megmagyarázná hogy miért nem olyan gyors és egyenletes az üzemi höfok elérése.Uj korában rendkivül hamar elérte a megfelelö maximális höfokot az eddigi autoimhoz képest.Állitolag az alu hengertömb miatt is.

mazda-auto.hu | 2010-07-19 09:16 csöves részére

Egyébként hol van ilyenkor 0 Celsius fok?

Túlhűlni akkor tud egy motor, ha a termosztát feleslegesen megnyitja a nagy hűtőkört, miközben a kis kör még nem közelítette meg az üzemi hőfokot.

csöves | 2010-07-16 15:16

A karosszéria eredeti állapotú.A feltöltéssel kapcsolatban amikor elöször észleltem a problémát gyári állapotu volt minden.A termosztát csere az én tippem volt és a márkazsrvizben nem ellenezték ugyhogy azt hittem minden oké lessz.Sokat spekuláltam a dolgon de nem egy bonyolult szerkezet semmi kunszt nincs benne.PL elektromos vizpumpa fütött termosztát stb.Befolyásolhatja valami vezérlés electronoka stb a hütési körfolyamatot?

mazda-auto.hu | 2010-07-16 10:13 csöves részére

Például ha túl gyorsan töltik fel a rendszert, nem fogja magát légteleníteni a rendszer, és esetleg a hőmérő rossz jelet kap. Ha a gyári lökhárító és hűtőrács nincs módosítva, illetve a termosztát is jó, nem tud túlhűlni a motor, legfeljebb a hőmérő mutathat rossz adatot.

csöves | 2010-07-16 06:07

Ugy tudom hogy automatikusan légtelenitödik és hütökupak pedig nincsen.A vizpumpa ha rossz szerintem akkor a probléma állando és meleg idöben lenne elégtelen ahütés.Itttulhütésröl van szo.

mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:19 csöves részére

Sok minden lehet. Látatlanban nehéz válaszolni. Levegős rendszer, hibás kupak, vízpumpa stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó