2024. Április 29. Hétfő - Péter

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szabi007 | 2011-04-09 13:13

Hali

Tudnátok nekem segíteni a pollenszűrő pontos helye kéne hogy ki tudjam cserélni,ha van fénykép róla az lenne a leg jobb azt tudom hogy a kesztyű tartó alatt van valahol de pontosan merre?

mazda-auto.hu | 2011-01-17 09:16 mazdafan részére

Mint írtam, minden hivatalos Mazda szervizben tudniuk kell a probléma megoldását. Gyárilag 4,1 óra van adva a javításra, ez nálunk 26240,-Ft + Áfa. Gyári utasításoknak megfelelően gyári Mazda szervizben felkészülten kell elvégeztetni a javítást. Garanciális időn belül ingyenes lett volna.

mazdafan | 2011-01-14 22:16

Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett mint Balázsnál,hogy rosszabb minőségű úton kopogó hang jön hátulról ami elég zavaró! És ha valaki tudja mi lehet a probléma kérem válaszoljon!
ÉS hogy a szervízbe ennek javítása mennyibe kerülne?
Köszönöm szépen!

steveteso | 2011-01-13 14:22 mazda-auto.hu részére

Inkább csak az zavar, hogy rögtön a cserét javasolták mindeféle vizsgálat nélkül. Köszönöm a gyors válaszukat.
Üdv.:
István

mazda-auto.hu | 2011-01-12 19:05 steveteso részére

Nem szeretek másokat minősíteni. Nem tudom az indokot, de nincs előírva a feltétel nélküli lánccsere. Anyagias szemlélettel közelítve meg a dolgot visszakérdeznék: ha egy munkáért fizetnek, akkor mi jelentősége van a léptéknek? Szerencsére mi nem anyagias szemlélettel közelítjük meg a dolgokat.

steveteso | 2011-01-12 18:35 mazda-auto.hu részére

Elképzelhető, hogy a márkaszervízt végző cégnek mégis megéri indokolatlanul kicserélni a vezérműláncot, pusztán csak a költségek és a munkadíj felsrófolása érdekében? Vagy ez olyan nagymértékű munka, hogy indokolatlanul senki senki sem végezné el?
Köszönöm a gyors választ: István.

mazda-auto.hu | 2011-01-12 08:55 steveteso részére

Csak ha az ellenőrzés problémát állapít meg, akkor kell cserélni, de egyáltalán nem jellemző.

steveteso | 2011-01-11 20:34 mazda-auto.hu részére

Akkor most elég nagy dilemmában vagyok, mivel a pesti márkaszervíz mindenáron vezérműláncot akar cserélni, ami azért nem egy olcsó móka (csak a csere 120e) és válltig állítják, hogy szervízciklus alapján a könyvben is benne van. Van lehetőség valamilyen eszközzel ellenőrizni, hogy tényleg szükséges a csere?
Köszönöm:István

mazda-auto.hu | 2011-01-10 09:04 steveteso részére

Motorolaj 10800,-Ft, olajszűrő: 2944,-Ft, gyújtógyertya 1645,-x4db, levegőszűrő 2464,-, pollenszűrő 3714,-, munkadíj 12800,-Ft, MES 4875,-Ft, esetleg plusz fagyállócsere és fékfolyadékcsere.

mazda-auto.hu | 2011-01-10 08:15 Balázs részére

Motorféken a motor pozíciója kissé megváltozik, így elképzelhető, hogy ilyenkor valami hozzáér valamihez. Látatlanban nehéz megmondani konkrétan mi lehet. Persze más jellegű is lehet a probléma.
2006 Március 2. előtt gyártott Mazda3 Sedanok esetében egyértelműen azonosítható a probléma. Ezt minden hivatalos Mazda márkaszervizben tudniuk kell! A hiba okát és a megoldást itt nem írhatom le, de szívesen segítünk a szervízünkben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó