2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Vekusz | 2010-07-24 09:13

Sziasztok!

Lejárt az egy év, illetve 18000 km körül járok. Kb. mennyibe kerülhet majd a kötelező (1 év/20000km) szervíz?

Üdv

csöves | 2010-07-23 21:27

Nagyon köszönöm hogy foglalkoztál a problémámmal,minden jot kivánok szevazs.

mazda-auto.hu | 2010-07-23 14:02 csöves részére

Arra, hogy nem rendeltetésszerűen működik a hűtés. Az eddig leírtakban kimerítettem a segítségnyújtási lehetőséget így látatlanban.

csöves | 2010-07-23 12:41

Arra gondolsz hogy levegős a rendszer?

mazda-auto.hu | 2010-07-23 10:02 csöves részére

Beszélgetünk, de semmilyen ellenőrzés nem történik. Amikor a hideg motort beindítod, a vízhűtő is folyamatosan melegszik a motorral, vagy pár percig hideg, majd utána kezd el melegedni?

Tények: Valami lehűti a vizet, ha kell ha nem. Ez nem lehet más, csak a vízhűtő.

csöves | 2010-07-23 08:59

Közben eszembe jutott hogy a termosztátot jonak elfogadva talán más okozza a gondot.De ritka meghibásodás lehet tapasztalatbol még senki sem szolt hozzá.Az volt a terv hogy ilyen már valakinek volt ide irja mivilt az ok én meg megsporolom a drága kisérletezéseket amik nem virtuálisak hanem sok foront esetleg plussz csere bere persze nem ingyen aztán az eredmény tul sokba kerül, egyáltalán ha sikrül .Ezt viszont tapazstalatbol irm!

csöves | 2010-07-23 08:49

Abbol induljunk ki hogy volt egy gyári állapot megváltozott márkaszerviz gyakorlott szerelö gyári uj alkatrész gondoltam ez a helyes megoldás.Most már nem tudom mit gondoljak.Én arra gondoltam hogy a csere után szakszerö szereléssel visszaál a rend.Nem gondolta hogy ilyen helyzetben a szerelö forrovizes ellenörzést fog csinálni mikor a dobozábol huz elö egy uj drága alkatrészt.Egyébként a cseremüvelet közben végig ott lehettem az került be aminek kellett igaz hogy pontosan felfekszik e a helyén a dolog azt nem láttam , viszont feltételezem hogy össze sem tudta volna rakni amennyire kicsi szük helyeek adottak ,persze szerintem.Aszakember te vagy töled várom a megoldást.

mazda-auto.hu | 2010-07-23 07:56 csöves részére

Valaki kipróbálta a termosztátot? Valaki megnézte pl.a felfekvési felületét? Nem hiszem. Akkor valóban ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ez a fórum egy virtuális segítségnyújtási lehetőség. De ha az esetleges tippjeink sincsenek leellenőrizve, akkor mitől lépnénk előre?

csöves | 2010-07-22 17:35

Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.

mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére

A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.

Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó